Ja?
Det vet nog de flesta, är allt kopior då är det det du menar
Nej allting är inte kopior.
Min personliga åsikt är att bara för att en sak är ett känt "märke" så får man inte alls alltid vad man betalar för.
En gång i tiden gjorde Nike skor som var av mycket bra kvalitet, nu är det ren dynga som ska produceras så billigt som möjligt i Kina. Och ja kvaliten är borta tycker jag. Dyrt , märkessko med skitkvalitet är vad Nike blivit idag.
Ska försöka hitta en intressant artikel om att mycket kopior kommer från Orginalfabriken som ligger i Kina. Verktyg , fonts m,m är ofta samma som har användts till orginalet.
Sämsta inlägget. Det är ju inte ens det tråden handlar om och du kör EKO i tråden...läs inläggen FÖRST.
Klart sakerna är tillverkade i kina. Vi diskuterar att man säljer KOPIOR tillverkade i KINA med syftet att få köparen att betala ett ÖVERPRIS i tron att det är ÄKTA.
Du som skulle sälja dina äkta handskar...det är ju nu du kan lägga ut dem eftersom de är äkta och LÄTTARE få de sålda! Lycka till
Ja det är fult om man försöker luras. Skitstil . Jag tror du inte förstod mitt inlägg riktigt. Man blir lurad av kända märken också , för om du betalar 15 000 kr för ett skinnställ så vill man ju betala för kvalitet och jobb, inte att det sitter en kines som syr ihop det för 200 kr.
Är det ditt huvud på din avatar bild, du måste slagit i hårt.