Vi får iaf plåta så han får en ny avatarGustav1 skrev:Jaha, någon som tänker filma?
Jag är inte säker på att jag vill se filmen, men vetskapen om att det finns på film skulle kännas helt okej, faktiskt.
Vi får iaf plåta så han får en ny avatarGustav1 skrev:Jaha, någon som tänker filma?
Jag är inte säker på att jag vill se filmen, men vetskapen om att det finns på film skulle kännas helt okej, faktiskt.
lee skrev:Nu är det en dryg månad kvar till 27:e september. Pricer står i 1,44. Enligt Peuters prognos skall aktien stå i 2,96 vid ovan nämnda datum. Annars blir det show på Slingerbulten.
Gustav1 skrev:Tiden går...
gladh skrev:Pricer B: 1,39
Hur mycket ska den svinga sig upp på en halv månad
gladh
sgtpepper skrev:Nu är det en dryg vecka kvar och Pricer står i 1,39. Lycka till säger jag till Peuter och alla som följde hans bombsäkra aktietips.
Bingo skrev:Tio grader och regn på måndag. Skulle han köra i båda riktningarna eller bara åt ena hållet?
t-rex skrev:Var är GSXR1100 med kameran?
Peuter, vart är du? Nu är det tre dagar kvar, Pricer ligger lågt, så du får nog förbereda dig på en nakenrunda på Slingerbulten, smörj in dig i tigerbalsam så ska det nog gå bra.peuter skrev:Hej där,
Klart jag står vid mitt ord... den 27 sept hahaha hoppas på en brittsommar då...
sgtpepper skrev:Peuter, vart är du? Nu är det tre dagar kvar, Pricer ligger lågt, så du får nog förbereda dig på en nakenrunda på Slingerbulten, smörj in dig i tigerbalsam så ska det nog gå bra.
Säg vilken tid du skall köra, annars blir det svårt att fånga det på film.
Bingo skrev:Det är nog lika bra eftersom du inte verkar begripa riktigt.
toca1 skrev:så jävla rätt BB låter lite som en tjej som tycker att hennes kille är OK fast han våldtagit en tjej,, HAN HAR JU INTE GJORT MIG NGT :kocko :kocko
jaja.......
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |