Vart är du Peuter ???

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Bikerbitch skrev:
Såna där paraleller drar man inte Toca. Lågt. Varken du eller Bingo känner Peuter. Jag och några till gör det och det är bara dumt att uttala sig om folk som man inte känner i verkligheten utan endast genom ett forum.
Jag har träffat peuter o tyckte han verkade va som oss andra=totalt puckad :tungan Tycker väl att det va lite svettigt att utlova en sån där resa på slingerbulten kanske,men han lär väl inte ha varit varken det första eller det sista fyllot som suttit o chattat o sagt nåt man inte vill stå för dagen efter.Tycker bajsliknelsen va bra. :tungan

toca1

NinjaClubSweden
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-12R SÅLD
Bikerbitch skrev:
Såna där paraleller drar man inte Toca. Lågt. Varken du eller Bingo känner Peuter. Jag och några till gör det och det är bara dumt att uttala sig om folk som man inte känner i verkligheten utan endast genom ett forum.

Som sagts förut: Du ÄR vad du utger dig för att vara här påforumet. Det gäller dig, mig & han m aktietipset. Inte ett dugg lågt utan bara sunt förnuft.

Om P kör Slinger.. i kallingarna så är ham dock min hjälte :yoparty

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
More skrev:
Hehehe stackare. Vad tänkter ni med, om någon säger att bajs ger onaturliga krafter, går ni och äter på lite bajs då?
Vilka är stackare? Jag tror nog inte att det var så många som verkligen följde peuters aktietips, de flesta har nog likt jag följt den här soppan mest för att den är så humoristisk och för att vi vill se Peuter köra Slingerbulten naken.

More

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2004
Hoj
-
sgtpepper skrev:
Vilka är stackare? Jag tror nog inte att det var så många som verkligen följde peuters aktietips, de flesta har nog likt jag följt den här soppan mest för att den är så humoristisk och för att vi vill se Peuter köra Slingerbulten naken.

Ja men jag menade dom som förlorade på det hela.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
peuter skrev:
Hej där,

Klart jag står vid mitt ord... den 27 sept hahaha hoppas på en brittsommar då...

Jaha, imorgon är det dags då.

Det blir nog inte snö iallafall. :tummenupp

ShyGuy

To bad for heaven, to good for hell.
Gick med
11 Mar 2004
Hoj
Kawasaki Versys -07, kawasaki zzr600 -92 *såld*, Audi A4 1,8Ts -99, Arctic Cat zr600 -99 *såld*
Har ingen aning egentligen vad ni snackar om. Men det verkar ballt att se nån snubbe (Peuter?) åka i bara hjälm.

Var ligger slingerbulten? Jag har ingen aning? :confused:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Peuter har ju inte tillgång till sporthoj eftersom han är bannad. Så ni lär ju inte få se han åka eftersom han inte ens vet om att tråden är på tapeten igen.

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Bikerbitch skrev:
Peuter har ju inte tillgång till sporthoj eftersom han är bannad. Så ni lär ju inte få se han åka eftersom han inte ens vet om att tråden är på tapeten igen.

Vem är då Peuter som svarat i denna tråden som startade sitt "konto" 2003?

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
ShyGuy skrev:
Var ligger slingerbulten? Jag har ingen aning? :confused:
Väg 257, södertörns motsvarighet till Bogesundsvägen. Kör 225:an från Vårsta, sväng vänster vid Rosenhill (bensinmack och fik för glada motorcyklister), sväng sedan vänster igen när 257:an svänger, nu har du kurvig väg hela vägen till Tungelsta.

Hur kan du ha missat denna väg när du bor på Hägerstensåsen? Det är ju i princip nästgårds :)

lee

-
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Apostlahäst modell gammal
Bikerbitch skrev:
Ja, precis som Gustav1 sa så är det Peuter. men han har varit bannad ett tag nu.
Kan inte du som känner honom snacka med honom då? Om du nu har hans kontaktuppgifter.

Jag körde slingerbulten idag och det såg fint ut.

Blackadder

Professionell fegis
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
a
Ja jävlar, det här spektaklet hade jag glömt bort.

Inte en sportmössa att snubben drar ut idag och kör näck!
Om han gör det så lovar jag att pricer stiger 2345% till nästa vecka...

ShyGuy

To bad for heaven, to good for hell.
Gick med
11 Mar 2004
Hoj
Kawasaki Versys -07, kawasaki zzr600 -92 *såld*, Audi A4 1,8Ts -99, Arctic Cat zr600 -99 *såld*
sgtpepper skrev:
Väg 257, södertörns motsvarighet till Bogesundsvägen. Kör 225:an från Vårsta, sväng vänster vid Rosenhill (bensinmack och fik för glada motorcyklister), sväng sedan vänster igen när 257:an svänger, nu har du kurvig väg hela vägen till Tungelsta.

Hur kan du ha missat denna väg när du bor på Hägerstensåsen? Det är ju i princip nästgårds :)

tackar och bockar.. :Bugar

Då måste jag ut och kontrollåka lite..

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection