Vart är du Peuter ???

TokJohan

Medlem
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
290 hk...Fast på 4 hjul
Det finns kanske många (inte jag) som med all rätt e rejält förbannade på dig och som gick på ditt skitsnack om att aktien Pricer skulle gå upp som en raket :kocko

1000 % på ett par år sa du :lol

Detta är ett utklipp från din tråd för ett tag sedan
citat :
Jag är så jäkla säker på vad jag vet om detta bolag så jag här skrivandes stund detta lovar att jag endast iförd hjälm ska köra slingerbulten en vända om inte pricers aktiekurs gått upp med 100% från dagens kurs på 1,48 fram tills 27 september i år... förutsatt att det inte finns några yttre omständigheter som påverkar börsen typ krig eller terror.
slut citat :

Jag skojköpte aktier då när den tråden skapades för 21900 kr och är idag värda ca 15500 kr vilket är minus 27,4 %.. :tummenupp

Det bli nog kallt för dig på slingerbulten om den inte fär en jävla fart och
börjar stiga snart !

(jag har inget imot dig personligen förrutom att det är jävligt puckat att gå ut på ett forum och garantera människor man inte känner en jävla MASSA stålar !

Lycka till Peuter !

// TOK :fyllisar

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Hehe, ja det mins jag. *skratt* alltid kul med "börshajar" som ska placera andras pengar på fiasko. :)

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
han är nog bannad tror jag, han vra ganska hotfull på slutet, så även om han inte är bannad längre så håller han sig nog borta.
Och hans tips var ju en flopp som så många andra trodde.

Pank

Försöker ta mig tillbaka,,
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gixxer 750-94*såld* gixxer 750-99*Crashad* XR600*såld* KTM 690 SMC -08*såld* KLR 650-2014 Kawasaki Cabra 175-1981
TokJohan skrev:
Jag skojköpte aktier då när den tråden skapades för 21900 kr och är idag värda ca 15500 kr vilket är minus 27,4 %.. :tummenupp

vänta nu här...
man *skojköper* inte nått för 21900:-

det motsvarar typ ett års studiebidrag från csn....
du får gärna skojja med mig och sponsra mina nästa två terminer, kan komma överens om en fast avkastning, typ du är garanterad en nyklippt gräsmatta en gång i veckan under ett år?

deal?

///P

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
TokJohan skrev:
Det finns kanske många (inte jag) som med all rätt e rejält förbannade på dig och som gick på ditt skitsnack om att aktien Pricer skulle gå upp som en raket :kocko

1000 % på ett par år sa du :lol

Detta är ett utklipp från din tråd för ett tag sedan
citat :
Jag är så jäkla säker på vad jag vet om detta bolag så jag här skrivandes stund detta lovar att jag endast iförd hjälm ska köra slingerbulten en vända om inte pricers aktiekurs gått upp med 100% från dagens kurs på 1,48 fram tills 27 september i år... förutsatt att det inte finns några yttre omständigheter som påverkar börsen typ krig eller terror.
slut citat :

Det bli nog kallt för dig på slingerbulten om den inte fär en jävla fart och
börjar stiga snart !

(jag har inget imot dig personligen förrutom att det är jävligt puckat att gå ut på ett forum och garantera människor man inte känner en jävla MASSA stålar !

Lycka till Peuter !

Va? Trodde man skulle lita på allt som skrivs på sh.com! :fyllisar

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Om det nu mot förmnodan var någon som köpte aktier på en rekommendation på SH så är det väl alldeles lysande läropengar?

Tänk vad försiktig man kommer att vara i fortsättningen, och kanske till och med tänka själv?

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Att skojköpa aktier betyder väl att man inte köper, man bevakar för intressets skull. Alltså, man varken köper, vinner eller förlorar.

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
vågen skrev:
Att skojköpa aktier betyder väl att man inte köper, man bevakar för intressets skull. Alltså, man varken köper, vinner eller förlorar.

21900 är en lustig summa att låtsasköpa med... Verkar så "realistiskt" så att säga :)

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Kay skrev:
21900 är en lustig summa att låtsasköpa med... Verkar så "realistiskt" så att säga :)
På OM-gruppens hemsida kan man skapa fiktiva portföljer som man kan köpa och sälja till, precis som på riktigt, men utan att blanda in pengar.

TokJohan

Medlem
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
290 hk...Fast på 4 hjul
Kay skrev:

Jag "köpte" 15000 st aktier vilket då kostade 21900 kr

Men som förra talaren skrev så är det inte riktiga pengar utan man
lägger bara in en bevakning på banken (nätet).

Hade jag köpt för nästan 22 loppar hade jag varit "ganska" arg på Peuter och
kännt mig jävligt panntad,som lyssnat på en som jag inte känner !

BIKER23

Ny medlem
Gick med
23 May 2003
Hoj
R1 04
Jag frågar desamma.Var fan är peuter?? När tråden skapades sålde jag lägenheten och bilen och köpte priceaktier för alltihopa. Men nu har jag förlorat allt och bor i ett tält i skogen=( Nåja nu slipper jag betala garagehyra för min r1

TokJohan

Medlem
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
290 hk...Fast på 4 hjul
Vilka mer än jag kommer befinna sig på slingerbulten den 27 september för
att "njuta" av konståkningen ??

TokJohan

Medlem
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
290 hk...Fast på 4 hjul
BIKER23 skrev:
Jag frågar desamma.Var fan är peuter?? När tråden skapades sålde jag lägenheten och bilen och köpte priceaktier för alltihopa. Men nu har jag förlorat allt och bor i ett tält i skogen=( Nåja nu slipper jag betala garagehyra för min r1

Fan vad jobbigt :rofl

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
BIKER23 skrev:

Flytta in hos mig istället.
Jag har minst ett armstöd ledigt på bänken. Vad gäller husreglerna så får du faktiskt hjälpa till att städa undan ankskiten på gräsmattan. Du skulle kunna få en kompishyra på tre pantburkar/månad eller 1 pet-flaska.

Dricka får du göra hur mycket du vill men inga flickor på din sida efter 23:00.
Address, Parkbänken 3 (den nymålade) i Edsbergsparken Sollentuna.

ps, jag har pressenning.

UltraMarine

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Inga märkvärdiga saker
Rätt kul kille - verkar ju vara en sån där "Psykopat" som det skrivits så mycket om... saknar empati och förstår bara sina egna behov.

Blev bannad efter att ha hotat swedie ser det ut som...

Getingen

Dont Panic
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
2016 Yamaha MT-07
klart han ska køra sling yada yada bulten om han har fel. Fast det ær væl mest vuxna karlar som håller till på forumet va?
Man kan ju inte sætta massa pengar på aktier och låtsas som att det ær nån annans fel om det går åt pipan???
:öl
Lev væl med er, højer ett redigt glas dansk beijer från danmark :fyllisar :öl SKÅL!

edit
Tips: køp Ericsson.. fast sæj inte att det va jag som gav er tipset.

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...