Vart ska man ragga för att hitta en brud som kör mc?

Ducati Girl

We are All Aliens... BOTT#6, REC#127
Gick med
28 Dec 2004
Hoj
Ducati 848-08, Ducati 748S, Ducati 750SS
Bikerbitch skrev:
Det var väl framförallt den här meningen jag syftade på.
Att tjejerna ska visa killarna hur tuffa dom är.

Jag menade inte att vi måste VISA killarna att vi kan vara tuffare än vad de tror. Det var inte det jag skrev, som du skrev. :3freak Det jag menar är, att många killar kanske inte förstår att vi också kan tycka det är roligt att köra på bana o.s.v och att vi inte gör det av någon annan anledning. Så jag förstår inte riktigt vad det var du hakade upp dig på om jag ska vara ärlig...Men strunt i det... Jag tycker hoj-folk ska hålla ihop, tjej som kille, får då har vi mycket roligare.... :hihi

Last edited:

Ducati Girl

We are All Aliens... BOTT#6, REC#127
Gick med
28 Dec 2004
Hoj
Ducati 848-08, Ducati 748S, Ducati 750SS
SSDD skrev:
Precix! Brudar, Skit i alla påhopp..Dom e bara avis....

Tycker själv att det är mycket trevligt att "Åka bönpall", Man får ju händerna fria :rolleyes: och ser på "framfarten" hur bra dom sköter sig (händerna alltså)

:gnissla
Det är kanske därför Damen håller på att ta kort ?

Kul att din dam håller på att ta kort, hälsa henne att hon inte lär ångra sig... :tummenupp

Snorfen

Guest
Madhonda skrev:
Ja du....det va nån som påstod att det va bara för att vi ville bli befruktade... :rolleyes:

Varför förväntas man vilja föda en massa ungar bara för att man är tjej... jävla orättvist är vad det är...!!! :näsblod

Jag har blivit idiotförklarad mer än en gång för att jag inte vill..!! :3freak För all del... om jag skulle få en jävligt övertygande uppenbarelse... men hittils har jag klarat mig. :brinnerup

//O.Normal

PS: Och ni vet väl vad det bästa är..... att alla gör som dom vill. TJING!!

Känner igen det där...fast från en killes perspektiv. Iaf där jag kom från så betecknas man som i princip alien om man inte skaffat sig villa,vovve,ungar,parabol,pensionsförsäkring och går i kyrkan på söndagar innan man fyllt 25! Har du inte det så är du i princip homo eller psykfall...är varken eller.....tror jag!
Skulle aldrig kunna tänka mig att leva på det viset så man får väl vara själv ifortsättningen åsså. Men jag är som jag är och det är jag f-n stolt över!

Jag vill då definitvt se mer tjejer på vägarna!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln