Vart ska man ragga för att hitta en brud som kör mc?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Bikerbitch skrev:
Jag tror att det är när man går på rejvfester och står och "stampar" men jag kan vara ute i snålblåsten och cykla också.

Det är precis så. Allt annat är fel.

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Hmmm... :tummenupp
Lär va svårt att skjusa runt på en tjej av den storleken. :va

// Lena

Bifogat

• brudpåhojj.jpg
    brudpåhojj.jpg
    50.6 KB · Visningar: 122

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Bikerbitch skrev:
Jag tycker jag är cool när jag kör hoj. Är det samma sak? :tuttar

Nej, du har ju ett intresse. Men många kör hoj inne i stan för att de tycker det är fränt , men har inget intresse av att köra hoj ordentligt. Jag tycker inte särskilt mycket om att köra inne i stan, det roligaste som finns är att köra iväg ett par polare och dra små 70vägar ut till nåt mysigt litet fik och tillbaka igen. Men duger det för dem så visst, det skadar väl ingen.

Hultan & PlåtNiklas:

Om jag körde hoj enbart för att vara frän så skulle jag nog lagt av när jag totalkvaddade min hoj och krossade min ryggrad i en hojolycka för två år sen.
Eller när jag kom på att jag knappt har råd att göra nåt annat för att jag kör hoj. Lägger varende spenderbart öre på hoj & tillbehör.
Eller när jag har stått i polarnas garage halva nätter och hjälpt dem att mecka trots att det är sådär spännande.

Mina intressen är som de är, det är det jag gör och det är det jag gillar. Sen om de inte passar dej så låt det vara då.

BB har rätt angående stampare.

Last edited:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Lilla_Tingeling skrev:
Hmmm... :tummenupp
Lär va svårt att skjusa runt på en tjej av den storleken. :va

// Lena

Det sas när just den motorcykeln kom ut att den skulle klara 300km/h, men med henne på så vette fan :rofl :rofl

Stackars ninja, ordet "plåga" får en ny innebörd...

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Mavve skrev:
Det sas när just den motorcykeln kom ut att den skulle klara 300km/h, men med henne på så vette fan :rofl :rofl

Stackars ninja, ordet "plåga" får en ny innebörd...

Den lär juh bli liiiite baktung iaf... :D :arsele

// Lena

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Hultan skrev:
Hahahahahahaha, Jag antar att du kör för det genuina intresset och inte för att det passar din väääldigt fräcka image..

"
Supa, kn**la, stampa & köra hoj...
träna styrka, idiotsupa med polarna, hoppa fallskärm, lyssna på psytrance & stampa på ravefester...
dansare (inte strippa), värdinna
Vem är jag?:
Barbie, Slyna, Partyprinsessa, Stampare
"
Say no more...

:rofl :rofl

Njae, nu kan jag väl motsäga dig, jag har ju ändå varit Emmis pojkvän/närmaste vän dom senaste 4,5 åren, alltså sen Emmi var 16.

Få jag känner jag valt MC före bil, än färre har tagit hojkortet på sin 18årsdag och åkt till Örebro på kvällen för att gå på sporthojfest (eller var du inte med på den tiden?).
Ännu färre har efter en ordentlig olycka med krossad rygg och 1 års rehab efteråt valt att köra hoj som aldrig förr och släppt på än fler spärrar än innan olyckan. 3 veckor efter RFens död körde jag hem en ny hoj till Emmi....

Att säga att hon inte har ett genuint hojintresse kan väl möta henne på någon av träffarna iår så märker ni snart att ignorans och okunskap bildat er uppfattning....

Förresten, jag älskar hojåkning för att jag är en adrenalinjunkie. Fallskärn och snabba bilar kommer ju hand i hand med det. Är det färre tjejer som är adrenalinjunkies mao? Varför isåfall?

//jaG

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Emmi skrev:
Nej, du har ju ett intresse. Men många kör hoj inne i stan för att de tycker det är fränt , men har inget intresse av att köra hoj ordentligt. Jag tycker inte särskilt mycket om att köra inne i stan, det roligaste som finns är att köra iväg ett par polare och dra små 70vägar ut till nåt mysigt litet fik och tillbaka igen. Men duger det för dem så visst, det skadar väl ingen.

Hultan & PlåtNiklas:

Om jag körde hoj enbart för att vara frän så skulle jag nog lagt av när jag totalkvaddade min hoj och krossade min ryggrad i en hojolycka för två år sen.
Eller när jag kom på att jag knappt har råd att göra nåt annat för att jag kör hoj. Lägger varende spenderbart öre på hoj & tillbehör.
Eller när jag har stått i polarnas garage halva nätter och hjälpt dem att mecka trots att det är sådär spännande.

Mina intressen är som de är, det är det jag gör och det är det jag gillar. Sen om de inte passar dej så låt det vara då.

BB har rätt angående stampare.

Den här trevlig unga damen konfronterade mig på ett sakligt sett angående mitt låga slag.. Så faktum är att jag tar tillbaka det, och ber om ursäkt.. Sorry Emmi, du är en verkar vara en trevlig prick med ett genuint hojintresse (förstås)..

Hultan var dum.. :död :huvet

Sorry Emmi

EvilBarbie

vinter dystert
Gick med
21 Oct 2004
Hoj
r6
Mavve skrev:
Tjejer har massa konstiga idéer hela tiden som hindrar dem från att göra vad de vill. Har en tjejkompis som snackat i snart 8 år om att hon ska ta mc-kort. Ja, snacka går ju men längre än så kommer hon inte.

Själv lever man på gröt bara för att ha råd att pröjsa av hojjen. . .

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Zeb_Macahan skrev:
Är det färre tjejer som är adrenalinjunkies mao? Varför isåfall? //jaG

Ja du....det va nån som påstod att det va bara för att vi ville bli befruktade... :rolleyes:

Varför förväntas man vilja föda en massa ungar bara för att man är tjej... jävla orättvist är vad det är...!!! :näsblod

Jag har blivit idiotförklarad mer än en gång för att jag inte vill..!! :3freak För all del... om jag skulle få en jävligt övertygande uppenbarelse... men hittils har jag klarat mig. :brinnerup

//O.Normal

PS: Och ni vet väl vad det bästa är..... att alla gör som dom vill. TJING!!

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024