Mavve
Ur-medlem sen 2002.
Bikerbitch skrev:Jag tror att det är när man går på rejvfester och står och "stampar" men jag kan vara ute i snålblåsten och cykla också.
Det är precis så. Allt annat är fel.
Bikerbitch skrev:Jag tror att det är när man går på rejvfester och står och "stampar" men jag kan vara ute i snålblåsten och cykla också.
Bikerbitch skrev:Jag tycker jag är cool när jag kör hoj. Är det samma sak?
Lilla_Tingeling skrev:Hmmm...
Lär va svårt att skjusa runt på en tjej av den storleken.
// Lena
Mavve skrev:Det sas när just den motorcykeln kom ut att den skulle klara 300km/h, men med henne på så vette fan
Stackars ninja, ordet "plåga" får en ny innebörd...
Hultan skrev:Hahahahahahaha, Jag antar att du kör för det genuina intresset och inte för att det passar din väääldigt fräcka image..
"
Supa, kn**la, stampa & köra hoj...
träna styrka, idiotsupa med polarna, hoppa fallskärm, lyssna på psytrance & stampa på ravefester...
dansare (inte strippa), värdinna
Vem är jag?:
Barbie, Slyna, Partyprinsessa, Stampare
"
Say no more...
Lilla_Tingeling skrev:Hmmm...
Lär va svårt att skjusa runt på en tjej av den storleken.
// Lena
jontemorrum skrev:Hoppas det inte är självporträtt
Emmi skrev:Nej, du har ju ett intresse. Men många kör hoj inne i stan för att de tycker det är fränt , men har inget intresse av att köra hoj ordentligt. Jag tycker inte särskilt mycket om att köra inne i stan, det roligaste som finns är att köra iväg ett par polare och dra små 70vägar ut till nåt mysigt litet fik och tillbaka igen. Men duger det för dem så visst, det skadar väl ingen.
Hultan & PlåtNiklas:
Om jag körde hoj enbart för att vara frän så skulle jag nog lagt av när jag totalkvaddade min hoj och krossade min ryggrad i en hojolycka för två år sen.
Eller när jag kom på att jag knappt har råd att göra nåt annat för att jag kör hoj. Lägger varende spenderbart öre på hoj & tillbehör.
Eller när jag har stått i polarnas garage halva nätter och hjälpt dem att mecka trots att det är sådär spännande.
Mina intressen är som de är, det är det jag gör och det är det jag gillar. Sen om de inte passar dej så låt det vara då.
BB har rätt angående stampare.
Mavve skrev:Tjejer har massa konstiga idéer hela tiden som hindrar dem från att göra vad de vill. Har en tjejkompis som snackat i snart 8 år om att hon ska ta mc-kort. Ja, snacka går ju men längre än så kommer hon inte.
ninjacarro skrev:Själv lever man på gröt bara för att ha råd att pröjsa av hojjen. . .
Gröt är kalasgott...ninjacarro skrev:Själv lever man på gröt bara för att ha råd att pröjsa av hojjen. . .
Mavve skrev:Antingen så är du gift eller så har du varit singel lääääänge
jontemorrum skrev:Hoppas det inte är självporträtt
Lilla_Tingeling skrev:Klart att det e jag på bilden. Trodde inte att nån skulle avslöja mig...
// Lena
maccan#22 skrev:är du vaken såhär dax?
Och hur har du klarat en krock i den situationenRoLLER skrev:Ikväll ville en brud suga av mig i taxin hem.
Men jag sa då...
"Sätt på dig bilbältet".
Jag fårstår inte hur dom kan riskera livet så....
Zeb_Macahan skrev:Är det färre tjejer som är adrenalinjunkies mao? Varför isåfall? //jaG
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|