-Rosen- skrev:skulle inte du sluta hänga på sporthoj?
Jao... Jag har fått ut det jag ville av sporthoj... Men det är kul att läsa 125a delen...
-Rosen- skrev:skulle inte du sluta hänga på sporthoj?
RF_Racing skrev:Och..?
DJM skrev:och??
det går ej att få en 125a att varva så. 15tusen max.
RF_Racing skrev:Och vad bestämmer det? Då en 4t 1,3l motor kan varva 20 000rpm så tror jag nog att en 125a kan varva mer än 15 000rpm... Sen har det nog inte bara med varvet att göra.
DJM skrev:Men kolla motogp då, dom varvar max 14200varv hörde jag från nån kommentator.
jag vet rekordet i kubik i alla fall. men du måste lova att inte säga det till någon annanRF_Racing skrev:Så motogp hojarna har den värsta 125a motorn i världen? ?
Jag tror nog att man kan få den att varva mer... Men strunt samma!
Nån som vet nått rekord med 125a motor? Hastighet? Rpm eller hk? Nånting?
-Rosen- skrev:jag vet rekordet i kubik i alla fall. men du måste lova att inte säga det till någon annan
->->det är prick 125cc
hoppas att jag har hjälp dig en bit på vägen
det är en gren att satsa på, man är garanterad en pallplats om man inte är riktigt väck.RF_Racing skrev:Världens största 125cc?
-Rosen- skrev:det är en gren att satsa på, man är garanterad en pallplats om man inte är riktigt väck.
vet inte ett enda rekord angående 125rRF_Racing skrev:Guinness rekordbok nästa
Men seriöst... Vet du nått rekord med 125or?
RF_Racing skrev:Ja det är äckligt högt... Men jämför med 80talets F1 bilar som hade 1500hk ur deras 1,3 liter motorer!
flexbert skrev:Hade dom verkligen så mycket?
Thesod skrev:1. Hade en DT125:a en gång i tiden. Upp till 110 var inga problem, men 120 - det var fan med vilja...
2. Hade en polare som körde omkull med sin moppe. Efter det kunde man springa upp den i över 100 blås enligt mätaren... Vette fan vad som hände...
:kocko
Svanen skrev:1737373Jag vill inte se din TZR, jag vill se din DT.
Jag tror dig inte förrens jag ser den köra, gärna en 201M sträcka med någorlunda tidtagning.
Hangman skrev:1737378får försöka ordna det då!
kruss skrev:2314276Jag vill se film nuuuuu !
Bärgren skrev:2314394VM i trådlyft. Men det var en jäkla gammal goding du väckte.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|