Bärgren skrev:2605682Men give it a f**king guess varför. Det var ju inte alls så att killen inte hade alla indianer i kanoten och att hans kor hade flytt från hagen.![]()
hehe, nej.. Det märkte jag väll
gasres på 6an FTW

Bärgren skrev:2605682Men give it a f**king guess varför. Det var ju inte alls så att killen inte hade alla indianer i kanoten och att hans kor hade flytt från hagen.![]()
HannesH skrev:2607233HAHAHAHAHA!
vem känner sig träffad?![]()
NiklasL skrev:2607405Personen i fråga som borde känna sig träffad är för dum för att fatta att denne borde känna sig träffad.
För en gångs skull är det inte dig vi pratar omBärgren skrev:2607423.
Lundgren skrev:2607484För en gångs skull är det inte dig vi pratar omFör övrigt sluta spamma sönder en så bra och värdefull tråd. Sabbar ju hela tråden
![]()
Bärgren skrev:2607496Jag är ett as, skjut mig.
wINBLAD skrev:2607547Får jag dina motorcyklar då?![]()
![]()
ja, typ radera alla "nya" inlkägg och stänga tråden igen, så det inte blir en spamtråd med nytt folk, utan bara de gammla skiten..Mr EmCom skrev:2608534ja tycker rosen ska radera alla inlägg fårn den senaste (ganska värdelösa) diskution
HannesH skrev:2608565ja, typ radera alla "nya" inlkägg och stänga tråden igen, så det inte blir en spamtråd med nytt folk, utan bara de gammla skiten..![]()
men och, nu har ju alla som vill se den sett den.. låt dne vila i en halår/årBärgren skrev:2608590Kan bli svårt att hålla liv i tråden då.![]()
Mr EmCom skrev:2608602men och, nu har ju alla som vill se den sett den.. låt dne vila i en halår/år
så kommer den glädja en jävla massa nytt folk då...
:iddi
ja, men känns lönt att vi ska spamma sönder tråden för att hålla den vid liv?Bärgren skrev:2608590Kan bli svårt att hålla liv i tråden då.![]()
-Det kanske var tvåtaktsmotorer! Dom är ju byggda för att ha mycket mer effekt...RF_Racing skrev:1940032Ja det är äckligt högt... Men jämför med 80talets F1 bilar som hade 1500hk ur deras 1,3 liter motorer!
Tack. Älskar att läsa denna tråden,2845983Hahahha hääärlig kille!![]()
Tack. Älskar att läsa denna tråden,![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |