Å jag tror dig du fick väl även (o)nöjet att bli påkörd i depån i somras vill jag minnas
Kraschat ur tröset, i ingången till S-et, i Ejjes, nere i svackan efter Ejjes, i efterföljande vänster och en gång i depåkurvan... och påkörd i depån...
Och det på 2 år?
Du är kraschkung, så är det bara!
Häls, 4 gånger på 10 år
K2 för mig är ingången i Esset, första högern alltså. Den är jäkligt ojämn.
Ena gången körde jag om en polare och skulle visa hur man kör. Glömde att bromsa i tid och drog rakt ut på gräset med en vurpa som resultat. Hojen klarade sig bra men jag fick en spricka i ett revben.
Andra gången var på race och jag hade, som vanligt, gjort en dålig start. Bromsade med nerlägg, lite för mycket nerlägg tydligen, och vips så låg jag där och sprattlade i sanden.
De värsta vurporna brukar vara i snabbhögern efter Esset. Där såg jag Backlund totalskrota sin hoj i jakt på ett varvrekord och en spanjor i SSP600 EM grävde kratrar med sin R6:a. Båda två gick därifrån.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |