EKAN*
Ny medlem
BLIR DET NÅGON LÖRDAG ÅKNING?????? TÄNKTE HUDIK KUNDE VARA EN IDE´ BIKEPORT SEDAN FIKA PÅ LÄMPLIGT STÄLLE ELLER!!!!!
Tid och plats?
Inte allt för tidigt va!
BLIR DET NÅGON LÖRDAG ÅKNING?????? TÄNKTE HUDIK KUNDE VARA EN IDE´ BIKEPORT SEDAN FIKA PÅ LÄMPLIGT STÄLLE ELLER!!!!!
Tid och plats?
Inte allt för tidigt va!
vid 11 tiden plattan tänkte jag bikeport stänger 14,00
Jag lider med dig tycker lite synd om dig men snart kan du ge igenMMM... vilken härlig dag de va.... 29grader inne att jobba i.. de va så satans skönt så jag ska dit igen imorrn
weeeeee... 31grader idag... blir ju bara bättre å bättre på jobbet.... nu får man frysa i 27 graders värme dom 2 nätterna som är kvar nu
Hej,
Nu var det dax för en ny nick och "Chunky Monkey" gick hem hos grabbarna
Ha det bra.....
Vilken finväder det vart då när jag skulle ta min premiärtur som gick till besiktningen. Men jag får trösta mig med att den vart godkänd.
Vilka blir det som ska på avrostningen på lördag 9/5 ? Det börjar vid 9 slutar 16.
Men gud vilka trötta medlemmar vi har i klubben!
Fick höra av Micke att det finns intresse av att åka senare, så jag får väl vika mig för de. Vi åker kl 10.30 istället. Blir det bra det?
Vilka ska vi hämta upp efter vägen? Anna, Patik, Hubbe? Någon fler?
Har ni i Velox ingen medlemssajt? Träffade några av er nu senast på onsdagskörning för övrigt.
Funderade också över om ni har någon annan aktivitet för er i sommar, mer än att ni bara är en "klubb" och möts upp lite slumpmässigt? Nyfiken i en strut!
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari