Velox Mc Sundsvall

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Just fasiken. Jag reggade domänen veloxmc.se, så ingen annan kniper den av någon anledning.
 

Phoenix69

Wheelie-Trainee
Gick med
21 Jul 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
Den Retta -09
Just fasiken. Jag reggade domänen veloxmc.se, så ingen annan kniper den av någon anledning.

Kanon!! Killen med stort K...grabben hela da´n :yoparty

Snygga bilder du tagit,du måste ha stått med fingret på avtryckaren hela tiden. Bäst va nog bilden med hojen liggande och 2 ben rakt upp i luften. Skönt att han och hojen klarade sig iaf.
 

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Jag lär sätta mig ner och snygga upp ett fåtal bilder som jag själv tycker blev bland de bättre. De jag publicerat utgör trots allt bara en femtedel av allt som knäpptes.

Ni får ropa till om det är någon speciell bild som ni önskar få i full upplösning och eventuellt bearbetad...
 
Last edited:

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Jaha, onsdag ska jag in med hojen för att få ordning på slir-problemet med kopplingen (som uppkom efter garantiservicen). Jag håller tummarna att det då löser sig. På en dryg vecka har man nästan vant sig vid problemet, så det gäller väl att vara lite snäll på gasen efter onsdag så man inte klotar. :näsblod

Då blir det dags för revanch Phoenix69! :D
 

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r
Tjenare!

Tänkte kolla om ni i Velox skulle vara intresserade av att hjälpa oss i NRS (norra roadracingsällskapet) med flaggning under någo/några träningar som vi har på tisdagar.

Behövs nog även folk som hjälper till på licenskursen 23-24/5 med, troligen går det säkert att vara med på licenskursen om man är snabb och anmäler sig nu då det finns några platser kvar fortfarande.

Thomas!
 

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
2007 Yamaha R6
Är det gasa på onsdag som vanligt eller har vi bytt tid och samlingsplats?
 

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Roligt att det blev uppskattat med fotandet. Skönt att höra, så inte resan var helt i onödan, då man inte tog sig ut på banan.

Jag får ju som sagt hojen fixad på onsdag, så jag och kommer och förhoppningsvis lyckas jag få med frun som passagerare. Måste ju styra upp det där, så hon tar kortet någon gång. Så skräm inte bort henne. ;)

Onsdag vid mc-parkeringen med avgång 19.00, eller finns det andra bud?
 

Re^Spect

Ny medlem
Gick med
30 May 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
Yamaha FZ-1N 09
Roligt att det blev uppskattat med fotandet. Skönt att höra, så inte resan var helt i onödan, då man inte tog sig ut på banan.

Jag får ju som sagt hojen fixad på onsdag, så jag och kommer och förhoppningsvis lyckas jag få med frun som passagerare. Måste ju styra upp det där, så hon tar kortet någon gång. Så skräm inte bort henne. ;)

Onsdag vid mc-parkeringen med avgång 19.00, eller finns det andra bud?

vill inte hon sitta bakpå så kan jag...jag är duktig på att vara bitch :arsele
 

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
2007 Yamaha R6
Roligt att det blev uppskattat med fotandet. Skönt att höra, så inte resan var helt i onödan, då man inte tog sig ut på banan.

Jag får ju som sagt hojen fixad på onsdag, så jag och kommer och förhoppningsvis lyckas jag få med frun som passagerare. Måste ju styra upp det där, så hon tar kortet någon gång. Så skräm inte bort henne. ;)

Onsdag vid mc-parkeringen med avgång 19.00, eller finns det andra bud?

Ska hon ta hojkort?! Roligt... jag har en bra hoj till salu:tummenupp

Det är alltid roligt att se sig själv på bild... man tycker att man lutar ner hojen så inåthelvete... men i själva verket så så åker man helt upprätt =)
 

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Ska hon ta hojkort?! Roligt... jag har en bra hoj till salu:tummenupp

Det är alltid roligt att se sig själv på bild... man tycker att man lutar ner hojen så inåthelvete... men i själva verket så så åker man helt upprätt =)

Jag försökte faktiskt ta med de bilder där det lutades som mest dessutom. :gnissla
 

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
ska försöka hitta nån hoj åt min tant oxå.. är man 1.50 lång så blir de lite svårt :D

Brukar säga att frun är som en smurf - tre äpplen hög. :D
Men CBR600RR provsatt hon på mc-mässan och det tyckte hon själv verkade funka, så jag hoppas på att det blir en sådan nästa år - med förutsättning att hon tar kortet vill säga...
 

Re^Spect

Ny medlem
Gick med
30 May 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
Yamaha FZ-1N 09
En sänkt SV650 eller ER-6a borde väl funka?

jepp.. har kollat lite på sv650 å er6.. lutar mera åt sukkan... kawa kan man ju inte åka på :p

Brukar säga att frun är som en smurf - tre äpplen hög. :D
Men CBR600RR provsatt hon på mc-mässan och det tyckte hon själv verkade funka, så jag hoppas på att det blir en sådan nästa år - med förutsättning att hon tar kortet vill säga...

Jag kan släppa av mitt bihang hos dig då så kan tanterna plugga ihop medans vi åker ut å glider :D
 
Last edited:

Phoenix69

Wheelie-Trainee
Gick med
21 Jul 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
Den Retta -09
Jaha, onsdag ska jag in med hojen för att få ordning på slir-problemet med kopplingen (som uppkom efter garantiservicen). Jag håller tummarna att det då löser sig. På en dryg vecka har man nästan vant sig vid problemet, så det gäller väl att vara lite snäll på gasen efter onsdag så man inte klotar. :näsblod

Då blir det dags för revanch Phoenix69! :D

ANYTIME mannen....anytime :såjaponken
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top