Tur att nån har bra självförtroende det kommer man långt på
Precis... du ser ju hur långt vi har kommit
Tur att nån har bra självförtroende det kommer man långt på
Just fasiken. Jag reggade domänen veloxmc.se, så ingen annan kniper den av någon anledning.
Roligt att det blev uppskattat med fotandet. Skönt att höra, så inte resan var helt i onödan, då man inte tog sig ut på banan.
Jag får ju som sagt hojen fixad på onsdag, så jag och kommer och förhoppningsvis lyckas jag få med frun som passagerare. Måste ju styra upp det där, så hon tar kortet någon gång. Så skräm inte bort henne.
Onsdag vid mc-parkeringen med avgång 19.00, eller finns det andra bud?
Roligt att det blev uppskattat med fotandet. Skönt att höra, så inte resan var helt i onödan, då man inte tog sig ut på banan.
Jag får ju som sagt hojen fixad på onsdag, så jag och kommer och förhoppningsvis lyckas jag få med frun som passagerare. Måste ju styra upp det där, så hon tar kortet någon gång. Så skräm inte bort henne.
Onsdag vid mc-parkeringen med avgång 19.00, eller finns det andra bud?
Ska hon ta hojkort?! Roligt... jag har en bra hoj till salu
Det är alltid roligt att se sig själv på bild... man tycker att man lutar ner hojen så inåthelvete... men i själva verket så så åker man helt upprätt =)
ska försöka hitta nån hoj åt min tant oxå.. är man 1.50 lång så blir de lite svårt
ska försöka hitta nån hoj åt min tant oxå.. är man 1.50 lång så blir de lite svårt
En sänkt SV650 eller ER-6a borde väl funka?
Brukar säga att frun är som en smurf - tre äpplen hög.
Men CBR600RR provsatt hon på mc-mässan och det tyckte hon själv verkade funka, så jag hoppas på att det blir en sådan nästa år - med förutsättning att hon tar kortet vill säga...
jepp.. har kollat lite på sv650 å er6.. lutar mera åt sukkan... kawa kan man ju inte åka på
Jag kan släppa av mitt bihang hos dig då så kan tanterna plugga ihop medans vi åker ut å glider
Jaha, onsdag ska jag in med hojen för att få ordning på slir-problemet med kopplingen (som uppkom efter garantiservicen). Jag håller tummarna att det då löser sig. På en dryg vecka har man nästan vant sig vid problemet, så det gäller väl att vara lite snäll på gasen efter onsdag så man inte klotar.
Då blir det dags för revanch Phoenix69!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |