Velox Mc Sundsvall

Re^Spect

Ny medlem
Gick med
30 May 2007
Hoj
Yamaha FZ-1N 09
Är det någon som skulle känna sig väldigt ledsen och stött om jag råkade komma med ett nytt förslag på logga inför den kommande webbsajten? Den gamla har jag visserligen inget original på, men det jag reagerat på är att den är svår att använda i blandade sammanhang - tröjor, webb osv... Den är helt enkelt lite för otydlig tyvärr. Jag skulle vilja ha en ganska stilren och tydlig logga att arbeta med men jag vet inte om alla andra håller med. Får jag komma med ett par förslag så får man höra vad ni andra tycker kanske? Observera att jag inte kommer göra detta själv, utan jag har kopplat in en seriös kille på uppdraget. Kostar det något står jag för kostnaden, så oroa er inte för den delen...

Vad ska man säga. I'm in, eller kanske all in? ;)

Kör så det rycker!!:tummenupp ändringar kan man alltid göra sedan.. en webbsida ska ju vara enkel att kunna hitta på... du har fria händer att koka ihop nåt.. så kan vi andra leka jury :D

EKAN*

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K6
Hur jävligt kan livet vara? Man sluter jobba 15.00 vad händer då 15.04 jo oskan går och det där förbannade regnet kommer:mad:

Ja ja jag får väll värma på tunnen ist och fira flygardan för både mig och den där andra, han flög upp och jag flög ner på AF, det är väll bara att hoppas på en fin sommar med många långa turer på hoj:Bugar

Berza

Inväntar sommaren
Gick med
22 Apr 2007
Hoj
07 Kawasaki ZX10R
Jo det vart ju finväder på vägen hem. Mycke vatten plus hagel, fränt värre.
Men nu skiner sola i Matfors igen, så om 2 timmar borde det vara väder igen.

McGee

bikelover
Gick med
1 Apr 2004
Hoj
gsx750 -82, 690enduro -13, RC8R -13
Klenisar själv var man ute å grisade så gott man kunde :näsblod

Bifogat

• 20090520629.jpg
    20090520629.jpg
    240.5 KB · Visningar: 49

Phoenix69

Wheelie-Trainee
Gick med
21 Jul 2006
Hoj
Den Retta -09
Är det någon som skulle känna sig väldigt ledsen och stött om jag råkade komma med ett nytt förslag på logga inför den kommande webbsajten? Den gamla har jag visserligen inget original på, men det jag reagerat på är att den är svår att använda i blandade sammanhang - tröjor, webb osv... Den är helt enkelt lite för otydlig tyvärr. Jag skulle vilja ha en ganska stilren och tydlig logga att arbeta med men jag vet inte om alla andra håller med. Får jag komma med ett par förslag så får man höra vad ni andra tycker kanske? Observera att jag inte kommer göra detta själv, utan jag har kopplat in en seriös kille på uppdraget. Kostar det något står jag för kostnaden, så oroa er inte för den delen...

Är öppen för alla förslag :tummenupp Kör hårt! Litar på dej

Precious

Bäst I Test
Gick med
2 Aug 2007
Hoj
Suska K5a 1000
Grattis!

Grattis EKAN o peZon!!:Bugar

Va duktiga ni var idag på Raceway...de va så himla kul att få examinera er o sen se er köra järnet...ni visade att ni törs gasa på rätt ställe ni :tummenupp
Hoppas vi ses i morron me :krama

EKAN*

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K6
Grattis EKAN o peZon!!:Bugar

Va duktiga ni var idag på Raceway...de va så himla kul att få examinera er o sen se er köra järnet...ni visade att ni törs gasa på rätt ställe ni :tummenupp
Hoppas vi ses i morron me :krama

Låga 11:eek:r idag men förhoppningsvis putsas dom i morgn! Frågan är bara om knarren ska trimmas eller om det är jag som ska sluta tänka?

Lobotomi:yoparty eller 2 6:eek:r whiskey:yoparty

Phoenix69

Wheelie-Trainee
Gick med
21 Jul 2006
Hoj
Den Retta -09
Låga 11:eek:r idag men förhoppningsvis putsas dom i morgn! Frågan är bara om knarren ska trimmas eller om det är jag som ska sluta tänka?

Lobotomi:yoparty eller 2 6:eek:r whiskey:yoparty

Koncentrera på koppling i start ,sen är det bara att punga på!:whip Inte tänka!:mattias Go with the flow så ska du se att det blir mycke bättre...hojen är det inget fel på:tummenupp

EKAN*

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K6
Kvällstur?

Är det fler än jag som ska ut o slösa soppa ikväll? 19.00 på stan:tummenupp

Mellanlandning i Birsta vid tiotiden.

Last edited:

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Jag är lite sen... Natta dotter vet man aldrig hur lång tid det tar. =P Men nu bär det av ut igen. Vi ses på vägarna!

anze

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2009
Hoj
japp
Tack för åkningen igår, roligt att man kunde/fick åka med, lär väl säkert ses mer antar jag. Vissa skulle väl upp till Härnösand idag, ev, dyker jag upp på nån gång mellan 13-14....ha det..

//Andreas

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...