Velox Mc Sundsvall

Phoenix69

Wheelie-Trainee
Gick med
21 Jul 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
Den Retta -09
Åkte till sollefteå via viksjö på lördagskvällen.. Galet nice körning, dom sista milen uppmot graninge var riktigt ok. :banana

Men vafaaan...säg till om du ska ta en långkörning...ja e alltid på vettu. Har ju mycket ledig tid att döda (Du vet ju hur jag jobbar:tummenupp) Är sååå sugen att piska din ninja:yoparty
 

Phoenix69

Wheelie-Trainee
Gick med
21 Jul 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
Den Retta -09
Ser jättebra ut, coolt:tummenupp
Men visst var det nåt fel på den första hojen, det var två på den? varför då kan man undra.
Vill passa på att tacka er alla som var med i lördags för en jätterolig fest:banana och för all hjälp och stöttning jag fick, då och nu.
Kram på er alla mina vänner, är snart ute igen och jagar er:tummenupp, tror jag.
Mamma

Ja du satt väl längst bak va? Såvitt jag komihåg..men ja e ju gaggig..så vem vet? Nu ska vi se framåt mot nya farter,å kurvor:tummenupp Upp i sadeln igen mamsen-->Saknar dej i backspegeln:Bugar
 

LaPoohNani

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Indal
Hoj
Triumph Daytona 675 -09
Men gud va du e kaxig Phoenix... Snart är juh jag med å då äre bara för dig å köra lagligt eftersom du är min handledare, å då kan du inte bara försvinna :tungan Det skulle du tänkt på innan du skrev under pappret :huvet Haha!!!
 
Last edited:

Chunky Monkey

London's calling
Gick med
26 Aug 2003
Ort
sundsvall
Hoj
R1
Efter en sväng till Viksjö o tillbaks o lite fike på Mcdonkens så var det dax att kolla på lite stunt.

[YOUTUBE-ID]bNnz7e1MuZE[/YOUTUBE-ID]
 

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Ok, nu är i alla fall kraschpuckar (no cut) och nya kopplings- och bromshandtag beställda! Kanske var på tiden... =)

--> Bra att du sätter Sundsvall på kartan, Jason! :tummenupp
 
Last edited:

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Vad blev det för handtag? Korta?(2-fingers), Kolfiber?

Flygplansalu. Svarta med titanjustering (blev beställt från Alienmoto - ingen aning om de är bra att ha att göra med, men andra verka ha bra erfarenheter även om deras webbshop suger). Korta i alla fall och det var ju det jag främst var ute efter. Puckarna är däremot i alu+kolfiber. De såg snyggast ut. Krasch-bobbins bak blev det också då man ändå var i farten.
 

Phoenix69

Wheelie-Trainee
Gick med
21 Jul 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
Den Retta -09
Va in å kikade efter handtag till min moppe,men som vanligt så finns det inte till -09:an:mad:
 

Phoenix69

Wheelie-Trainee
Gick med
21 Jul 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
Den Retta -09
Som vanligt...fanns ju inte till 09:an..Pazzo fanns bara till 02-03 & 04-06:gnissla
Enligt rubriken är dom till 09 men i beställningslistan så är det upp till 06:slicka

Jaja...ska ta ett snack med Johan på Alviks,han brukar kunna skramla fram det mesta till bra pris:tummenupp
 
Last edited:

Phoenix69

Wheelie-Trainee
Gick med
21 Jul 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
Den Retta -09
De e lugnt,men det skulle inte bli så bra väder i slutet av veckan.Annars kan du få dej en "åktur":banana
 

LaPoohNani

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Indal
Hoj
Triumph Daytona 675 -09
Jo jag har hört talas om de å tycker att de e för jävligt! Nu då min hoj fungerar å allt :mad: Sambon körde hem den från Indal idag å imorgon äre besiktning :) Men om min karl inte känner sig så pigg så kanske jag slår dig, Phoenix, en signal så får vi ta en övningskörningstur bort till bilprovningen imorron.. JIPPIE va? ;) :banana
 

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Var höll alla hus idag? Kanonväder ute och inte en av er har man sett till. =P

Hur som helst så var mc-polisen ute och rullade. Mötte två ute i Kvissle. En med packväskor och om jag inte såg galet så var det en blå-vit som i ögonvrån verkade lite sportigare och saknade väskor. Hade de fått förstärkning månne?
Jag som alltid tar det piano behöver väl inte oroa mig däremot. =)
 

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Du är väl mer som en fiolsträng danne :D

Å hur menar du nu? Spänd som en fiolsträng, eller? Haha, så illa är det väl inte hoppas jag. :tungan


Lite till skvaller då... Stomp grips kommer nästa vecka. Tail tidy kommer imorgon samt även handtagen och kraschpuckarna om allt vill sig väl. Väntar med spänning...
 
Last edited:

Phoenix69

Wheelie-Trainee
Gick med
21 Jul 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
Den Retta -09
Å hur menar du nu? Spänd som en fiolsträng, eller? Haha, så illa är det väl inte hoppas jag. :tungan


Lite till skvaller då... Stomp grips kommer nästa vecka. Tail tidy kommer imorgon samt även handtagen och kraschpuckarna om allt vill sig väl. Väntar med spänning...

KUL!! Äntligen lite fason på bakdelen:yoparty
Säg till om du behöver hjälp,har ju inte så mycket för mej imorrn ändå..förutom att kanske åka till besiktningen då.....

Jo jag har hört talas om de å tycker att de e för jävligt! Nu då min hoj fungerar å allt :mad: Sambon körde hem den från Indal idag å imorgon äre besiktning :) Men om min karl inte känner sig så pigg så kanske jag slår dig, Phoenix, en signal så får vi ta en övningskörningstur bort till bilprovningen imorron.. JIPPIE va? ;) :banana

Du vet ju att jag gör allt för dej:Bugar
Vilken tid blire? Hoppas du hade sinnesnärvaro att ta en sen tid....hatar att kliva upp på morgonen:mad:
 
Last edited:

LaPoohNani

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Indal
Hoj
Triumph Daytona 675 -09
Haha tiden är 10,30 :tungan Men sambon hävdar att han kan köra ändå.. Fast att han har jävligt ont.. Han ska på op på torsdag så efter de hoppas jag att han blir som folk igen... Men om han mår allt för jävligt så ringer jag å väcker dig ;)
 

Phoenix69

Wheelie-Trainee
Gick med
21 Jul 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
Den Retta -09
Ojjj...DET va ett snabbt svar...ok få se om jag dyker upp innan så kan jag hålla Silver i handen om han blir nervös:krama
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top