Velox Mc Sundsvall

anze

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2009
Ort
Sundsvall.
Hoj
japp
Det var ingen härifrån som blev stoppad igår eftermiddag vid 14-tiden på E4 i norrgående innan Birsta? Passerade och såg polis-mc som stoppad en hoj efter vägkanten. Tyckte det såg ut som nåt sporthojsaktigt.
 

ZtreetFajter

Vem Faan är Peter? ;)
Gick med
22 Feb 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
SUKKA GSX-R 1000
Ganska komiskt...jag hälsar på en annan som hamnade på sjukan idag pga vurp igår.och vips vem rullar in i sängen bredvid!..haha liiite komiskt men TUR att bägge kunde dra ett leende på läpparna och att dom klarade sig "OK" efter omständigheter.

Härnövurparn trodde att det var ngt oljigt på vägen alt sviter efter nyasfalterat/vägbygge då arslet plötsligt kastade iväg ut ur rondellen och högg sedan till på returen.

Mvh/
en som funderar på att sälja hojen...:kryckor
 

Carpe Diem

Fart & fläkt med varma däck!!
Gick med
28 May 2008
Ort
Timrå
Hoj
Yamaha YZF-R1 2002
Vill bara säga tack till ZtreetFajter mfl för ett bra initiativ med bankörningen, det var jä**igt roligt.

Hänger med nästa sväng också...

Håller som bäst på att gå igenom bilderna, närmare 500 bilder att sortera men kommer inom kort lägga ut några här på sporthoj samt på
www.cam-adventures.com
 

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Bilder är som alltid lika trevligt! =) Undrar om man fastnade på någon. Undvik dock gärna mitt skogsmulle-besök... =P
 

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Velox-tröjor på gång! Jag och Roberth var in på Paintex igår och var enade om att välja dessa två modeller;

Carmel.jpg


och

Canton.jpg


Prov i large är beställda och kommer in i dagarna. Det får bli referensstorleken för att bestämma huruvida man behöver större eller mindre storlekar.

Vi lär ju synas om inte annat! :D
 

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
2007 Yamaha R6
Velox-tröjor på gång! Jag och Roberth var in på Paintex igår och var enade om att välja dessa två modeller;

Carmel.jpg


och

Canton.jpg


Prov i large är beställda och kommer in i dagarna. Det får bli referensstorleken för att bestämma huruvida man behöver större eller mindre storlekar.

Vi lär ju synas om inte annat! :D

Ni kommer matcha min hoj iaf :)
 

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Vi får väl se de andras kommentarer först skulle jag tro. Vi är bara två som är överens om denna färg än så länge. ;)
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top