Velox Mc Sundsvall

Broms olga

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
Honda CBR 600F(SKROTAD)
:
Bara det finns te hos dig så komma jag (Earl grey ska det vara):D

Inge problem, vi tar med oss några påsar ifall Johan har slut på dem!

Man får en känsla över att ni börjar att få lite panik:eek:
Nu andas vi in genom näsan, känn hur lungorna fylls, håll nu denna luft i 2 sek och andas nu ut genom munnen. Skönt va?!

Ska vi nu först ta och komma överens om vart vi ska träffas.
Är det besvärligt för dig Daniel att frakta tröjorna hem till Johan?
Om inte så finner också jag att det är lättare för alla hojar att få plats hemma hos Johan i "skogen".
Får se om jag hinner göra några muffins till kaffet.
Går nu inte detta så får vi väl parkera hojarna nere på gatan hos Daniel.

Vill också passa på att tacka Robban och Daniel för ett bra initivativ.

Puss och kram hela dan!
 

FASTPOWER

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Ort
timrå
Hoj
07 suzuki gsxr 1000
Nu är det bad som gäller, "Lilla bansjön" så åker vi båge i kväll. Alla välkommna.Medtag fika ett glatt humör så surrar vi lite skit om varandra blir väl bra eller ???:D
 

LaPoohNani

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Indal
Hoj
Triumph Daytona 675 -09
Nu är det bad som gäller, "Lilla bansjön" så åker vi båge i kväll. Alla välkommna.Medtag fika ett glatt humör så surrar vi lite skit om varandra blir väl bra eller ???:D

Ja tyvärr så blev de juh skruvning för oss idag igen :huvet Så hojen är klar tills ikväll.. Men bada åt oss åxå, för vi håller på å flyter bort här hemma.. +30 grader i skuggan.. Då äre inge roligt längre :gnissla Hörs på senare ang kvällen :tummenupp
 

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Vi ses hos Ekan (bara jag får veta var jag ska). Det finns ju ryggsäck, så det är inga problem. ;)

Jag är väl känd bland vännerna att vara "driftig". Med 3 företag och som forna IT-chief så vet jag att någon måste dra projekten fullt ut och att sakta ner bara gör att sakerna aldrig blir gjorda. Jag försöker dock vara lyhörd över åsikter och strävar givetvis inte efter att trampa någon på tårna - mer än nödvändigt. :krama

Vi kollar av vad alla tycker ikväll, så hittar vi nog en lämplig lösning. :D
 

EKAN*

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2006
Ort
Skogen Sundsvall.
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K6
Vi ses hos Ekan (bara jag får veta var jag ska). Det finns ju ryggsäck, så det är inga problem. ;)

Jag är väl känd bland vännerna att vara "driftig". Med 3 företag och som forna IT-chief så vet jag att någon måste dra projekten fullt ut och att sakta ner bara gör att sakerna aldrig blir gjorda. Jag försöker dock vara lyhörd över åsikter och strävar givetvis inte efter att trampa någon på tårna - mer än nödvändigt. :krama

Vi kollar av vad alla tycker ikväll, så hittar vi nog en lämplig lösning. :D

För alla som inte vet var jag har mitt krypin!

Smidigast blir väll att möts på OK vid CityGross 17.56 så slipper jag skriva ut adressen här på forumet. Alla är välkommen!
 

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Klart jag fixar "te" det växer så många härliga gröna växter här i skogen så något passar säkert, annars så spär vi ut kaffet åt dig, du lär inter märka någon skillnad!:D

Tallbarr är det väl inget fel på?! :D Jisses, det har man inte druckit sedan lumpen...
 

Broms olga

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
Honda CBR 600F(SKROTAD)
Ja man kan ju undra vad dom fattiga gör idag!
Själv sitter vi i hotelbaren och dricker en STOR kall öl. Tyckte att vi gjort oss förtjänt av en sån efter 35 mil på hojen. Allt har gått bra! Att jag satt i andra tankar och körde mot RÖTT är väl lite sånt man får räkna med eller? Uppdaterar er snart igen!
 

Westergren

Homokuppe, liten palle, söka andra kille
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
S3 -05, Perák -49, Z650 -82
Ja tyvärr så blev de juh skruvning för oss idag igen :huvet Så hojen är klar tills ikväll.. Men bada åt oss åxå, för vi håller på å flyter bort här hemma.. +30 grader i skuggan.. Då äre inge roligt längre :gnissla Hörs på senare ang kvällen :tummenupp

Den förste som klagar på värmen blir skjuten i gryningen! :brinnerup

Snart är det dags för nio månader kyla, driv-is och mörker igen. Mer värme!
Det kan aldrig bli för varmt! Inte förrens däcken smälter fast i asfalten!
 

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Då börjar det ta sig med Velox egna sajt. www.veloxmc.se är nu upplagd i ett basutförande. Låt oss kalla den version 0.1. Det kommer hända en hel del de närmaste dagarna och än så länge kanske det inte är mycket att se. Tyckte däremot att jag ville informera er andra om det. =)
 

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
2007 Yamaha R6
Då börjar det ta sig med Velox egna sajt. www.veloxmc.se är nu upplagd i ett basutförande. Låt oss kalla den version 0.1. Det kommer hända en hel del de närmaste dagarna och än så länge kanske det inte är mycket att se. Tyckte däremot att jag ville informera er andra om det. =)


Snyggt...


Någon som är sugen på att åka ikväll?
 

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Måttligt roligt... Det är alltså Johan från Elteknik som var med i olyckan i Söråker. Tragisk historia det där. =(
 

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Tänkte väl dra ut runt 19.00-19.30...

Ang. olyckan så får man hoppas att allt går bra...

Det är tyvärr inte så väl i just det här fallet som det verkar...

Får se hur det ser ut ikväll. Ska bort och få nya däck på hojen nu i eftermiddag i alla fall.
 

LaPoohNani

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Indal
Hoj
Triumph Daytona 675 -09
Den förste som klagar på värmen blir skjuten i gryningen! :brinnerup

Snart är det dags för nio månader kyla, driv-is och mörker igen. Mer värme!
Det kan aldrig bli för varmt! Inte förrens däcken smälter fast i asfalten!

Ja de e nästan så att jag längtar till is, snö och kyla såna här dagar, går juh för faan inte å göra nåt förrän man e dyngsur av svett.. Å du Westergren, ska väl inte klaga så mycke eftersom du sitter i en hytt me ac flera timmar om dagen medans en annan ska greja me städning å skit :mad: Haha!

Schysst hemsida du har skaffat oss Sinus.. Ska bli kul å se en massa bilder på allt tok ;) Trist me att du känner han som krockade.. Måtte ha vare en j*vla smäll :confused:

BromsOlga å Phoenix, hoppas ni har de gött där nere i Gbg, kör snyggt å hör av er så man vet att allt är okej...
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top