Velox Mc Sundsvall

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Velox Mc, något relativt nytt antar jag?

Hur som. Kollade in i forumet för att "snacka" lite, men hittar inga från förr? Har alla som körde hoj i Sundsvall/Timrå för 4-5 år sedan gått i graven??

Re^Spect

Ny medlem
Gick med
30 May 2007
Hoj
Yamaha FZ-1N 09

Hur som. Kollade in i forumet för att "snacka" lite, men hittar inga från förr? Har alla som körde hoj i Sundsvall/Timrå för 4-5 år sedan gått i graven??

Dom från förr står i garaget och puttsar kromslädar nu :D

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100

visa av dom kör fortfarande. dom skriver inte på sporthoj bara. :tummenupp

Phoenix69

Wheelie-Trainee
Gick med
21 Jul 2006
Hoj
Den Retta -09
Tror nog killarna har skaffat det en hojåkare fruktar mest....en familj! När detta fenomen uppstår så är det ingen återvändo--->sälj hojjen eller så går vi till advokaten! Synd men sant...

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Det första alternativet hoppas jag verkligen inte stämmer.
Det andra kan vara möjligt, man behöver ta semester från "hospitalet" imellanåt, jag tog 8 månader.
Det sista är hårresande & kommer aldrig att hända mej. Jag har ist manat till att min andra halva tagit kortet :)

Förmodligen träffar jag väl några av dem på Delta iaf, det ska bli kul :banana

Åker ni dit?

// Ullis

Broms olga

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Honda CBR 600F(SKROTAD)
Regn, regn, regn, fy vad ultratråkigt!:zpy

Tänkte att vi kanske kunde liva upp oss lite med en tur till Boda Borg!
Dem har öppnat en heldel nya banor och vi hade ju rätt kul förra gången.
Finns det något intresse? :confused:

Beautiful

Beautiful
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
suzuki 1000 02 och Hayabusa 03
Haha

Tror nog killarna har skaffat det en hojåkare fruktar mest....en familj! När detta fenomen uppstår så är det ingen återvändo--->sälj hojj du en eller så går vi till advokaten! Synd men sant...

Advokater!!! vet inte vad du har för bekanskapstkrets:confused:

själv har jag kört hoj sen 1979 och ägt ett 20 tal hojar och licksom 20 tal raggarbilar (gubben kör hoj än)

Kan bara nämna att jag licksom alla som jag umgås med är mellan 40 och 60 kör fortfarande hoj och även raggarbilar som de brinner för.

Beautiful har även gått igenom en skillsmässa och allt besvär som blir runt det !!! Hus två ungar skulder bodelning.

Har kvar huset och hojen.

Skall bli intressant och se alla dessa ungtuppar licksom andra nya hojåkar som kommer att hålla på med hojåkande när dem skaffar fam hus och när skilsmässa kommer.

själv slutade jag aldrig med hojar eller raggarbilar när jag hade fam!!! men dem blev trött på att jag bodde i garaget!! knäppt:confused: visst ! men jag älskar detta liv med hojar och dessa raggarbilar och folket runt det.

Ullis!!! vi ses på Deltaträffen

FASTPOWER

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
07 suzuki gsxr 1000
Delta var sjyst fest. Lite blöt både här och där:yoparty men kul var det. Till helgen blir det göteborg på mc givet att det blir stadsfesten bland annat,:D:banana:fyllisar

EKAN*

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K6
Delta var sjyst fest. Lite blöt både här och där:yoparty men kul var det. Till helgen blir det göteborg på mc givet att det blir stadsfesten bland annat,:D:banana:fyllisar

Kul att ni hade trevligt:banana själv så ligger jag fortfarande i feber:gnissla, och har det gjort sedan i torsdags denna jävla grissjuka:confused: eller vad det nu är.

Ha så trevligt i Gbg:krama

Broms olga

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Honda CBR 600F(SKROTAD)

Missa nu inte den helt underbara vägen vid Hoverud. Ja man bor ju helt klart lite fel, vilka underbara vägar dem har där nere.

Tack för kaffet i kväll, bara så att ni andra vet så finns det nu nybakade bulla hemma hos Mamma och Fastpover, mumma!

FASTPOWER

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
07 suzuki gsxr 1000
Vad synd om dig:död:sjuk:sjuk eller både du och jag vet hur det är att vara sjuk.föda barn är ingenting eller hur

Mamma

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
cbr flera hundra
Hej!
Blev ingen körning för oss ikväll, men det blev trevligt på annat sätt.
Tack Lotta för en jättegod kaka, du är helt super:tungan.
Men det var de som hittade till oss ikväll och hjälpte till, att äta upp den, både nya och gamla vänner, trevligt.:tummenupp.

Drar nu söderut på fredag på hojsemester:banana.
Syns till veckan.

anze

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2009
Hoj
japp
Tack för kaffet, mycket trevligt...

Kom på att om ni åker på fredag så kanske vi syns efter E4án. Drar till Gotland på fredag förmiddag. Dock ej på mc men väl med en Honda så om ni kör om en svart Honda Civic så tuta, kan vara vi. :squid

Mamma

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
cbr flera hundra
Tack själv.
Självklart så tutar vi :tummenupp om vi ser er. Men eller utan hoj så ska man väll morsa på varandra.
Ha en trevlig semester:)

Broms olga

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Honda CBR 600F(SKROTAD)
Efter som endel är bortresta, ligger på stranden eller sitter och dricker :öl på stan så blev vi bara 3 st idag. Vi tog oss en tur till Norrfällsviken och käkade räkmacka, sedan blev det ett litet ofrivilligt stopp på OkQ8 i Härnösand för att invänta en lagningssats till rejjas bakdäck, gissa vem som blev rastlös:hoppa. Annars fick vi oss en härlig tur!

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum