Velox Mc Sundsvall

FASTPOWER

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
07 suzuki gsxr 1000
God fortsättning får man väll säga:tomten nu är det bara deffning som gäller
fram över.Jul maten har åkt i soptunnan och gi maten är framtagen:D

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Så blev det God Fortsättning av det hela! En annan har legat i flunsan hela julen, men är väl mer eller mindre på fötter igen. Nu börjar abstinensen bli svår också. Får se till att besöka Ego en 4-5 dagar i veckan för att stilla hungern efter att dra ut på vägarna (för att inte tala om banan) med klingan av eld.

Eftersom mässan i Finland verkar ha blivit inställd, vore det inte lite roligt att dra en motsatt satsning? Till fjälls, stuga/stugor, party, skidåkning och snacka hoj? Om någon fler tycker att det låter intressant, så ropa gärna till så kan vi väl se vad vi kan snickra ihop.
SMC ska väl ändå köra en båtkryssning, men vet inte om det låter lika spännande?

Förresten, så fick jag till slut mina krasch-bobbins från AlienMoto också. Tydligen hade någon mc-olycka ställt till det. Puckarna uteblev dock helt... Har fler av er saknade leveranser från dem, så har ni om inte annat en härledning till vad det kan bero på...

Broms olga

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Honda CBR 600F(SKROTAD)
Fjällresa!

Så blev det God Fortsättning av det hela! En annan har legat i flunsan hela julen, men är väl mer eller mindre på fötter igen. Nu börjar abstinensen bli svår också. Får se till att besöka Ego en 4-5 dagar i veckan för att stilla hungern efter att dra ut på vägarna (för att inte tala om banan) med klingan av eld.

Eftersom mässan i Finland verkar ha blivit inställd, vore det inte lite roligt att dra en motsatt satsning? Till fjälls, stuga/stugor, party, skidåkning och snacka hoj? Om någon fler tycker att det låter intressant, så ropa gärna till så kan vi väl se vad vi kan snickra ihop.
SMC ska väl ändå köra en båtkryssning, men vet inte om det låter lika spännande?

Förresten, så fick jag till slut mina krasch-bobbins från AlienMoto också. Tydligen hade någon mc-olycka ställt till det. Puckarna uteblev dock helt... Har fler av er saknade leveranser från dem, så har ni om inte annat en härledning till vad det kan bero på...

Tjaba tjena hallå!
Ja eftersom livet just nu känns fruktansvärt:död, och har typ inget att se fram emot så kanske de vore roligt att supa sig full så att man ramlar omkull.
Nej med min otur så kanske jag ramlar så illa att jag bryter lårbenshalsen så det passar nog bättre med en fjällresa för min del, men av viss erfarenhet i detta gäng så lär det inte bli någon torka.
Vi behöver nog träffas för att kolla om något intresse finnes.

Mamma

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
cbr flera hundra
Tjaba tjena hallå!
Ja eftersom livet just nu känns fruktansvärt:död, och har typ inget att se fram emot så kanske de vore roligt att supa sig full så att man ramlar omkull.
Nej med min otur så kanske jag ramlar så illa att jag bryter lårbenshalsen så det passar nog bättre med en fjällresa för min del, men av viss erfarenhet i detta gäng så lär det inte bli någon torka.
Vi behöver nog träffas för att kolla om något intresse finnes.

Tror inte vi hänger på till fjällen.
Den enda trösten jag har till dig är att du och jag får spendera mkt tid tillsammans i sommar.:yoparty Ska nog sälja min hoj, intresset har svalnat av olika skäl.
Kram på dig

FASTPOWER

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
07 suzuki gsxr 1000
:hej alla hojåkare.nu lyser vårsolen fan -17 det tinar ju inget ute:Bugar men månaderna går ju ganska fort :)har gjort det tidigare i allafall hoppas ni har det bra.björnarna har ju inte gåt ur ide´t än ha,de:tummenupp

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Tror inte vi hänger på till fjällen.
Den enda trösten jag har till dig är att du och jag får spendera mkt tid tillsammans i sommar.:yoparty Ska nog sälja min hoj, intresset har svalnat av olika skäl.
Kram på dig

Vad är det som händer? Sälja hojen!? Det lät inte så upplyftande... Men då våren värmer upp vägarna, fåglarna börjar kvittra och sommarsolen lyser kanske även säljmotivationen tinar bort? :tummenupp

Last edited:

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Som vanligt vill jag passa på att tala om för er att NRS planerar att köra en licenskurs. Vi har tidigare kört den i maj och det bör bli så i år också.

Om ni har tänkt tanken på att gå denna kurs så är det bra att ni anmäler ert intresse så snart som möjligt. Det tar en del tid att planera och göra budget för detta. Som vanligt brukar många anmäla sig några dagar innan kursen ska gå och gör man så riskerar vi att kursen inte blir av alls.

Licenskurs går man av 2 anledningar.
1. Man har tänkt börja tävla.
eller
2. Man vill kunna komma upp till mittsverigebanan nån kväll när det är fint väder och lägga några varv. (Majoriteten går kursen av denna anledning)

Så ni som gillar att köra hoj men stör er på hastighetskyltarna efter vägarna kan klicka på länken nedan.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=219430

Last edited:

EKAN*

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K6
Vår i luften!

Vårsolen skiner och snön smälter:tummenupp Knarren innkörd i sovrummet och bakdelen riven för lite finjusteringar. Ventilkoll på g förhoppningsvis behövs ingen justering, nya däck ligger och väntar på montering sen är sommaren välkommen:banana

EKAN*

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K6
Vårsolen skiner och snön smälter:tummenupp Knarren innkörd i sovrummet och bakdelen riven för lite finjusteringar. Ventilkoll på g förhoppningsvis behövs ingen justering, nya däck ligger och väntar på montering sen är sommaren välkommen:banana

Solen lyser med sin frånvaro och snön faller så vackert:mad: ventilerna kollade ingen justering nödvändig:tummenupp Nu får våren komma tillbaka!

FASTPOWER

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
07 suzuki gsxr 1000
NU MÅSTE VÄL VÄL DU HA PROVAT SLANGEN:tummenupp Var riktigt kul att prova lite:yopartynu är våren här:D

Berza

Inväntar sommaren
Gick med
22 Apr 2007
Hoj
07 Kawasaki ZX10R
Om ni är ute och åker hoj förbi Matfors fredagen den 7 Maj och har en kött bit eller nått som ni vill grilla har jag grillen igång. Kaffe och dopp finns. Är nämligen dags att lämna 30 eran och kliva upp ett snäpp.

PeZon

PeZon
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
K5 1000
Är det någon som ska åka ner till Söderhamn på söndag ?? Det börjar vid 11 tiden.

Last edited:
Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...