+ sänka den 3 cm fram o bak
Men går det har du gått ner i vikt eller
+ sänka den 3 cm fram o bak
Men går det har du gått ner i vikt eller
Hoppas att du har en kunglig semester. Faan va roligt vi hade på Memento senast. Vilken jäkla skivaPå måndag drar man Sen tillbaks i januari och hoppas att skoter säsongen är igång...
Så blev det God Fortsättning av det hela! En annan har legat i flunsan hela julen, men är väl mer eller mindre på fötter igen. Nu börjar abstinensen bli svår också. Får se till att besöka Ego en 4-5 dagar i veckan för att stilla hungern efter att dra ut på vägarna (för att inte tala om banan) med klingan av eld.
Eftersom mässan i Finland verkar ha blivit inställd, vore det inte lite roligt att dra en motsatt satsning? Till fjälls, stuga/stugor, party, skidåkning och snacka hoj? Om någon fler tycker att det låter intressant, så ropa gärna till så kan vi väl se vad vi kan snickra ihop.
SMC ska väl ändå köra en båtkryssning, men vet inte om det låter lika spännande?
Förresten, så fick jag till slut mina krasch-bobbins från AlienMoto också. Tydligen hade någon mc-olycka ställt till det. Puckarna uteblev dock helt... Har fler av er saknade leveranser från dem, så har ni om inte annat en härledning till vad det kan bero på...
Tjaba tjena hallå!
Ja eftersom livet just nu känns fruktansvärt, och har typ inget att se fram emot så kanske de vore roligt att supa sig full så att man ramlar omkull.
Nej med min otur så kanske jag ramlar så illa att jag bryter lårbenshalsen så det passar nog bättre med en fjällresa för min del, men av viss erfarenhet i detta gäng så lär det inte bli någon torka.
Vi behöver nog träffas för att kolla om något intresse finnes.
Tror inte vi hänger på till fjällen.
Den enda trösten jag har till dig är att du och jag får spendera mkt tid tillsammans i sommar. Ska nog sälja min hoj, intresset har svalnat av olika skäl.
Kram på dig
Vårsolen skiner och snön smälter Knarren innkörd i sovrummet och bakdelen riven för lite finjusteringar. Ventilkoll på g förhoppningsvis behövs ingen justering, nya däck ligger och väntar på montering sen är sommaren välkommen
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|