EKAN*
Ny medlem
Orange??!!
Ja tyck de bli bra ja, för då slipper man ha reflexväst som vi alltid har annars
http://www.klart.se/väder-sundsvall.html
Last edited:
Orange??!!
Nu finns det lite bilder uppladdade på nätet...
http://www.cam-adventures.com/Main/Swe/TEST/gallery.htm
Det finns givetvis många fler....
Det hade varit förbaskat roligt om du hittat någon svart Fireblade -08 på någon/några bilder. Premiär på banan för min del och det vore onekligen jäkligt roligt att få se sig själv.
Samma för mig!
Men jag kan inte hitta några bilder på sidan
Det hade varit förbaskat roligt om du hittat någon svart Fireblade -08 på någon/några bilder. Premiär på banan för min del och det vore onekligen jäkligt roligt att få se sig själv.
Du måste ju klicka vidare in på sidan...
http://www.cam-adventures.com/Main/Swe/TEST/gallery10.html
Här är länken till just det galleriet, kolla bild (1g) om inte det är du?
Rock on dude
Det var ju det jag gjorde, som man brukar säga. Nej, det där är en -07:a eller tidigare. Men hjälmen och färgen stämde annars bra.
Om ork och tid finnes så uppskattar vi om det ramlar in fler bilder. Får väl köpa av dig bilder högupplöst om man hittar reda på sig själv.
Tröjorna kom in till Paintex idag (proven utan tryck alltså), så dyk in om ni har vägarna förbi. Kolla vad ni anser om kvalitet, färg och glöm inte heller kolla av vad ni drar för storlekar.
Skall granska bilderna mer i helgen, så håll ut... jag kanske hittar igen dig då...
Jo, så här ligger det nu till med tröjorna...
1 st large sweatshirt
1 st xl hoodie
..finns hemma hos mig på Nygatan för att prova ut storlekar.
Kvalitet och passform känns bra, så nu kör vi! Nu på måndag läggs förhoppningsvisbeställningen så meddela mig vilka storlekar ni vill ha.
Ring (0705429194) eller mejla (daniel@ipsi.se). Ring om ni har lust att komma förbi och prova.
Här gå det undan....
Du få sakta ner en bit...
Först ska vi höra om det är fler som vill vara med i Velox mc.
Sen ska vi diskutera Färg o tryck på tröjarna
Sen kan vi gör en beställning.
Så alla som är intresserad i att vara med ett härligt mc "gäng" ta chansen nu o skriva några rader här eller PM: till mig eller nån annan i klubben.
Jag å sambon håller med dig Chunky Monkey.. Det har gått lite väl fort utan att alla har fått information om det, och färgen på tröjorna tycker vi är fel.. Syns alldeles för mycket.. Svart kan dom få vara å då kan trycket få vara i vilken färg som helst.. Eftersom det är sånt surr om våran "klubb" Velox MC så kanske vi ska gå ut med ett datum och tid så ALLA som åker sporthoj kan komma och få träffa oss å se vad vi är för några eftersom vi verkar skrämma vissa..
Eller vad säger ni andra?
Jag å sambon håller med dig Chunky Monkey.. Det har gått lite väl fort utan att alla har fått information om det, och färgen på tröjorna tycker vi är fel.. Syns alldeles för mycket.. Svart kan dom få vara å då kan trycket få vara i vilken färg som helst.. Eftersom det är sånt surr om våran "klubb" Velox MC så kanske vi ska gå ut med ett datum och tid så ALLA som åker sporthoj kan komma och få träffa oss å se vad vi är för några eftersom vi verkar skrämma vissa..
Eller vad säger ni andra?
Här gå det undan....
Du få sakta ner en bit...
Först ska vi höra om det är fler som vill vara med i Velox mc.
Sen ska vi diskutera Färg o tryck på tröjarna
Sen kan vi gör en beställning.
Så alla som är intresserad i att vara med ett härligt mc "gäng" ta chansen nu o skriva några rader här eller PM: till mig eller nån annan i klubben.
Svart tröja ev orange tryck men vitt är att föredra! inget fel på det gammla trycket heller om man gör det helvitt och lite större.
Vi träffas hemma hos mig 18.00 på söndag för diskution eller vad tycker ni andra skulle vara kaffe! men jag hittade ingen sån.
Svart tröja ev orange tryck men vitt är att föredra! inget fel på det gammla trycket heller om man gör det helvitt och lite större.
Vi träffas hemma hos mig 18.00 på söndag för diskution eller vad tycker ni andra skulle vara kaffe! men jag hittade ingen sån.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|