Vem är bäst?

Dino Velvet

#2702
Gick med
24 Aug 2003
Ort
Sölvesborg
Hoj
Ingen
Vilka på Sporthoj är bäst i dom olika klasserna?
Oj, känslig fråga kanske...

(Skriv in klasserna och topp 5 i varje)

Lovar att bättra mig och titta mer på er i år. :tummenupp
 

Dino Velvet

#2702
Gick med
24 Aug 2003
Ort
Sölvesborg
Hoj
Ingen
125cc 250cc std600 rookie600
1. 1. 1. 1.
2. 2. 2. 2.
3. 3. 3. 3.
4. 4. 4. 4.
5. 5. 5. 5.

std1000 rookie1000 veidectrophy annat
1. 1. 1. 1.
2. 2. 2. 2.
3. 3. 3. 3.
4. 4. 4. 4.
5. 5. 5. 5.

Det är bara att fylla i ladies and gentlemen.
 

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600f
125cc 250cc std600 rookie600
1. 1. 1. 1.
2. 2. 2. 2.
3. 3. 3. 3.
4. 4. 4. 4.
5. 5. 5. 5.

std1000 rookie1000 veidectrophy annat
1. 1. 1. Villee 1.
2. 2. 2. 2.
3. 3. 3. 3.
4. 4. 4. 4.
5. 5. 5. 5.

Inte för att jag kan styrka det :7peta
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Asså, det här är ju en omöjlig fråga iom att det kommer nya stjärnor varje år.

Alla duktiga från R1000 förra året är helt riktigt uppklassade tills i år.Om ingen spöar mig, Flummer18 och våra konkurrenter från i somras så har svensk RR ett problem.
I R600 har Packalén ett favoritskap att förvalta.
I 250R är det självklart Watz.
I Superbike har vi CA och Xeno. Kan de matcha Slezy om han kommer till start? Xeno, beroende på bana, CA kan nog förvåna många fler än Sleazy om form och självförtroende håller i sig.
I Veidec Har vi ju ERIKSSON och Cralle här på forumet. Botten och toppen, men jag hopppas på stora framsteg från ERIKSSON efter en fruktansvärd förstasäsong.

Det som ska bli kul i år är ju återigen alla nya namn. Komer Swedie leva upp till allt snack eller kommer han slåss med oss andra i undre halvan av fältet? Kommer Oscar lära sig att köra fort i kurvorna också? Hur snabb kan GrandMother bli egentligen - Knudan gav en indikation om att det kan finnas en del att ta fram därifrån. Kommer Chris vara mentalt återställd efter upprivande haverier och komma med moppen till banan? Vem av de nya kommer ta över efter Packalén och CA som säsongens stjärnskott? Packalén mjukstarta kanske men säsongsavslutningen talar tydligt om att han är killen att spöa.
Std600 kommer egentligen bli den intressantaste klassen i år. Många nya A-förare som ska visa vad de kan.
 
Last edited:

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Nyteknik skrev:
Men inte så många av dessa är aktiva på sporthoj.com va?

Inte så att de skulle kunna beskylla för att spamma. Men flertal riktigt snabba förare är här ibland och skriver en del..
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Inte av McB's nä. Av mina är det väl ERIKSSON och Cralle som har varit sparsamma med sina besök det senaste. Watz har ju varit med alldeles nyligen och diskuterat.

Räknar du oss "profiler"(tjötrövar) så är det en annan femma.

Vem är bäst av dig och Buttstuff? Kommer ni kunna stressa FelloFF??
 
Last edited:

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bördig från Pålsboda
Hoj
Skeppshult damcykel
Chrille skrev:
Inte av McB's nä. Av mina är det väl ERIKSSON och Cralle som har varit sparsamma med sina besök det senaste. Watz har ju varit med alldeles nyligen och diskuterat.

Räknar du oss "profiler"(tjötrövar) så är det en annan femma.

Vem är bäst av dig och Buttstuff? Kommer ni kunna stressa FelloFF??

Vad har "kändisarna" för nick?

Det är väl ingen hemlighet att jag är något vassare än oFFkeFF och Goodstuff. Det kanske låter lite drygt men är nog ändå sanningen.
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Sen är jag naturligtvis bättre än Åskar, Grandma, Flummer18 och Bj.å.rn(han får aldrig spöa mig igen!)







Den här tråden började bli för seriös.
 

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Hojlös :-(
Chrille skrev:
Sen är jag naturligtvis bättre än Åskar, Grandma, Flummer18 och Bj.å.rn(han får aldrig spöa mig igen!)
Men bara dom sista varven! Har du kört nån mental träning så du slutar såsa första 80% av loppet. Fick ju av nån anledning alltid upp farten mot slutet :va
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Sen har vi Palte och Stavgren som Wildcards Rookie600. Körde 2003 på fulhojar och kommer nu med riktigt krut i bössan. Vilka av dessa två, samt apstruts, DonkeyKong och Sepåhenne kommer stiga fram som den klarast lysande stjärnan??
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Svårt att gissa, nytekniks moppe ska man väl förhoppningsvis åka ifrån på halvgas även om han kör bra, så fett som den kommer gå.. :rolleyes:
Gubbstuffs hoj är snabb, och han har det rätt najs upplagt med reservdelar och allt till sin hoj, så han kommer kunna träna mycket i sommar, men nej, hotad känner jag mig inte ännu iaf ;)
Däremot kan de som kört lite mer och byter till racer bli lite halvgiftiga, som Martin Häll och Teddy, som kört en del Sp250.
Axxexs tror jag solklart kommer åka ifrån mig.
Cajback kör redan ifrån mig.

Men jag har rätt stort hopp om min egen säsong i år, pengarna ser inte lika mörkt ut som föregående säsonger, hojen kan bli ruskigt vass med de prylar jag hittat till den osv. Men snabbare än fredde, nah, inte år, sparar det till nästa säsong, eller nåt :rolleyes:
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Får vi som åker sporthojutankåpor (Supermotard för er som inte fattade) vara med i den här tråden ??? :krafsar försynt med foten i sanden och har mössan i handen-smiley


I så fall röstar jag på rejser som är den enda jag i dagsläget kommer på som satsar rejält på att ta poäng i SMSM (och som är riktigt duktig). Själv tänker jag bara köra två rejs i SMSM.
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
oFFkeFF skrev:
Svårt att gissa, nytekniks moppe ska man väl förhoppningsvis åka ifrån på halvgas även om han kör bra, så fett som den kommer gå.. :rolleyes:
Gubbstuffs hoj är snabb, och han har det rätt najs upplagt med reservdelar ....


Nu vill jag inte vara sån men hela SH förväntar sig att du ska avfärda Buttstuff och Nyovek i ren utklassningsstil. Här duger inga halvmesyrer!

Fasen, hade glömt Teddy. En gråzon.... Slåss han med dig eller de andra två tro?
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Brink måste väl ändå få sig ett omnämnande. R600 varvrekord på Anderstorp på en standardhoj ljuger inte. Blir nog giftig i år.

Och vad gäller R600 så har vi många som ligger i startgroparna och vill visa vad dom kan. 2004 kommer skilja Riddarna från vapendragarna, Kwackarna från Hyndorna och syntharna från hårdrockarna.

Aye, so it is...

// DQ med ett uppblåst vinter-ego
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top