Don Quixote skrev:Brink måste väl ändå få sig ett omnämnande. R600 varvrekord på Anderstorp på en standardhoj ljuger inte. Blir nog giftig i år.
...
Nu är han ju med de stora pojkarna i Std600 och leker i år. Där duger inga gamla meriter.
Don Quixote skrev:Brink måste väl ändå få sig ett omnämnande. R600 varvrekord på Anderstorp på en standardhoj ljuger inte. Blir nog giftig i år.
...
Chrille skrev:de andra två
Chrille skrev:Nu vill jag inte vara sån men hela SH förväntar sig att du ska avfärda Buttstuff och Nyovek i ren utklassningsstil. Här duger inga halvmesyrer!
Fasen, hade glömt Teddy. En gråzon.... Slåss han med dig eller de andra två tro?
Eller med sig själv som han gjorde i B-finalen på Sviestad 2002...Mattias skrev:Regnar det kommer Teddy att sopa banan med de flesta andra.
Sant, men det gick ju fort innan han trillerillade.Torkel skrev:Eller med sig själv som han gjorde i B-finalen på Sviestad 2002...
Torkel skrev:Eller med sig själv som han gjorde i B-finalen på Sviestad 2002...
blom skrev:vad jag har hört så har svidi luffat runt åsen på 1,10,56 det är ju snabbare än dig chrille
det kommer från en säker källa.. inte vara sur över det nu..Chrille skrev:Hur nykter vare han när han sa det och när skulle han ha gjort det
blom skrev:vad jag har hört så har svidi luffat runt åsen på 1,10,56 det är ju snabbare än dig chrille
blom skrev:det kommer från en säker källa.. inte vara sur över det nu..
Ducatiracer skrev:Tänkte på förra årets resultat. Vilka som vinner i år är svårt att sia om...
Kom igen nu. Någon måste ju komma ihåg topp3 i alla fall.
56or kör han redan där så det blir inga probsoFFkeFF skrev:Om det är sant, så kommer han iaf inte ha några problem med 56 på sviestad..
Chrille skrev:Sen har vi Palte och Stavgren som Wildcards Rookie600. Körde 2003 på fulhojar och kommer nu med riktigt krut i bössan. Vilka av dessa två, samt apstruts, DonkeyKong och Sepåhenne kommer stiga fram som den klarast lysande stjärnan??
blom skrev:56or kör han redan där så det blir inga probs
oFFkeFF skrev:Fast den "källan" är betydligt osäkrare... Men som sagt, säker källa på 1.10.56 på gelleråsen, så är swedie jävligt snabb redan från början..
Så vem är källan?
Jag var rättså onykter. Å vad jag sa var sluddrigt säkert. Jag har iaf INTE sagt att jag kört några 1.10.56 på gelleråsen. Jag har endast kört på den banan typ ett varv eller två och det var på Ravetrancers hoj. Gick aningen sakta då hans hoj inte är nått man ska ramla med.Chrille skrev:Hur nykter vare han när han sa det och när skulle han ha gjort det
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|