Vem är bäst?

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
blom skrev:
det roliga är att så många lägger ner så mycket tid i att tala om svidis tider.. tror nog att vissa börjar bli lite nervösa :D

Framförallt Svidi själv pratar ju. Det bjuder han på. Naturligtvis tar vi sikte på honom inför den kommande säsongen. Och Åskar.........och Flummer18......och grandma.....

Skillnaden är bara att vi VET vad övriga klarar av. Svidi är en riktig Joker.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Swedie skrev:
Jag var rättså onykter. Å vad jag sa var sluddrigt säkert.

Vi får se i år hur det går. Jag vill inte förutspå min placering.
fan svidi jag håller ju på och trimmar gubbarna nu ju :D kom inte och förstör det roliga nu..

ja chrille nu var det roligt :D :) :D

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Swedie skrev:
Jag var rättså onykter. Å vad jag sa var sluddrigt säkert. ....

Det var det jag trodde. Blomjävel bråkar med oss! Den onde jokern i leken!

Det är bara att banna han :fatta!

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Chrille skrev:
Framförallt Svidi själv pratar ju. Det bjuder han på. Naturligtvis tar vi sikte på honom inför den kommande säsongen. Och Åskar.........och Flummer18......och grandma.....

Skillnaden är bara att vi VET vad övriga klarar av. Svidi är en riktig Joker.
nästa år kanske även jag är där och kör med er.. jag vet vad jag klarar i dag på åsen och jag vet vad jag har för mål i år.. men det är några sek kvar ner till tex dig chrille (jag är för rädd om hojen :D )

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Chrille skrev:
Skyll på det. Har du gått kurs i bortförklaringar hos Humlan :tungan
ja kanske.. jag hörde någon i depån som jag lärde mig av :tungan
nä men tiden kommer att minska ialf och jag hoppas på att få många varv där i sommar så får vi se vad det blir till 2005, kanse kanske inte. det är ju inte gratis :)

Packalén

Vill åka hoj
Gick med
6 Mar 2003
Nordkroken, Vargön, Vänersborg, Västra götaland, V
Hoj
Lillebrors räser
Chrille skrev:
I R600 har Packalén ett favoritskap att förvalta.
Vem av de nya kommer ta över efter Packalén och CA som säsongens stjärnskott? Packalén mjukstarta kanske men säsongsavslutningen talar tydligt om att han är killen att spöa.

Tack skall du ha Chrille. Nu har du lagt till 30kg extra, på min redan inte allt för RR slimmade kropp.

Jag skall göra allt jag kan för att ge dig rätt, det lovar jag. Men jag vet minst en kille som det ryktas om att han kommer o vara ohygligt snabb. Sedan så finns det en hel dröse folk, som man kommer att få kämpa med näbbar o klor för att slå. Kommer bli ett roligt år

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Man kan använda sig av dessa två listor för att luska ut en del ivarje fall.

http://www.sporthoj.com/rrlistan.php
http://www.roadracing.se

Om man ska gå efter fjolårets SM resultat så ser listan ut så här på ett ungefär och vad jag vet om. Alla är dessutom inte så aktiva här men de är registrerade. Vissa är regerande eller fd Svenska Mästare så det går fort som tusan....

NSBK.
EazyLiving, R2
Nykomlingar: Xenomorf och CA

125R
JRL, DP#70, Chris Ash
Inga nykomlingar vad jag vet.

250R
#44, Mårtensson70, Nordgren, rs250rr, Linmag, Nicklas, oFFkeFF, Nr12
Nykomlingar: Teddy, Nyteknik, Goodstuff

250SP
axxexxs, Torkel, Jörgen 38, crallan
Inga nykomlingar vad jag vet.

600STD
Quitte, Hajen5 (tror jag han kallar sig), Gulsnabbtrajja
Nykomlingar i år: Brazze, BrInK, Magnus_Moss, #48 SS600, ZoulFly, Nesse, Bennybåge

Rookie600
Packalén, Jorpes.
Noterbart är att av sju av de elva första i Rookie600 förra året finns på Sporthoj och har klassat upp till olika klasser. Dessutom har ett helt gäng här kört andra tävlingar än SM.

Rookie1000
#11, No1, Niclas_S, Wenhov, Nr18, Gixxer Jonas, Grandmaster, Superbike Roger.
Dessutom har vi Bj.O.rn, Chrille, oscar, Da Weasel som alla körde under fjolåret med varierande resultat. (Nu var jag ganska snäll va? :D)
Alldeles för många nykomlingar.

Kalenderbitare? Moi? :confused:

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Chrille skrev:
Sen är jag naturligtvis bättre än Åskar, Grandma, Flummer18 och Bj.å.rn(han får aldrig spöa mig igen!)

Jag spöar dig hursomhellst.. varsomhellst, närsomhellst.. Säg bara till hur du vill ha det!

/B

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Gubbstuff - ett par missar. Hajen5 är inte uppklassad och kommer till banorna som 4taktsrookie nästa år med.

#11 är bestämt uppklassad OM han kommer till banorna.

Förare med stort OM framför är just #11, Apstrutsen och Sleazy
Litet OM framför mig (Jag tror att jag dyker upp men fan vet när-)

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Bj.O.rn skrev:
Jag spöar dig hursomhellst.. varsomhellst, närsomhellst.. Säg bara till hur du vill ha det!

/B

Vaffan, super du nu?!? Egentligen skulle vi tagit Falken som jag inte tror att någon av oss gillar :hihi

När hojen väl är ihopskruvad och tävlingskalendern ska spikas så är det DIG jag ska prata med

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Chrille skrev:
Vaffan, super du nu?!? Egentligen skulle vi tagit Falken som jag inte tror att någon av oss gillar :hihi

När hojen väl är ihopskruvad och tävlingskalendern ska spikas så är det DIG jag ska prata med

Det är ju helt upp till dig om jag kommer lägga av, jag har ju lovat att lägga RR-ambitionerna på hyllan den dagen du åker ifrån mig, alternativt jag blir uppklassad.. Uppklassning lär nog dröja så du får faktist se till at få upp farten om jag inte ska bli utfattig på kuppen

/B

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster S4R
Jag är ganska säker på att jag ÄR bäst!!!

Detta är desstom något jag kommer att visa er allihop under stundande säsong.

Det kommer säkert vara skit i början, blir bättre på mitten för att sen övergå till att bli jävligt bra för att i ändan på säsongen sluta med vinst.

Det blir som vanligt.

Jag Kom Jag Såg Jag Segrade :tummenupp :tummenupp

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Mike the bike skrev:
Detta är desstom något jag kommer att visa er allihop under stundande säsong.

Det kommer säkert vara skit i början, blir bättre på mitten för att sen övergå till att bli jävligt bra för att i ändan på säsongen sluta med vinst.

Det blir som vanligt.

Jag Kom Jag Såg Jag Segrade :tummenupp :tummenupp
Ser fram emot att se dig tvåla till alla långsamma medtävlare under din första säsong! :tummenupp

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster S4R
Tack!

Jo jag tänker definitivtlyckas också.

Kommer träna otroligt mycket i år.

Tanken är att köra på alla träningar och bandagar oavsett var i landet de är och när det inga är så hyr jag banan själv och de som vill kan hänga på till självkostnad.

Jobbar 4 dagarsvecka mån-tors mellan 12-18 och all annan tid skall ägnas åt att på något sätt bli lite snabbare, lite bättre, lite duktigare osv.

Allt är clearat med hemmet som backar till 1000% samt har lagt undan ett par hundringar till racing i år utöver själva hojköpet som sker i morgon.

2 St identiska Gixxer 600 02or med knappa 130 hk på slangen med allt godis man kan tänka sig står hemma hos mig i morgon kväll.

Måste ju ha en regnhoj.

Nu är tält nästa utmaning.

/M :banana

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Mike the bike skrev:
Jo jag tänker definitivtlyckas också.

Kommer träna otroligt mycket i år.

Tanken är att köra på alla träningar och bandagar oavsett var i landet de är och när det inga är så hyr jag banan själv och de som vill kan hänga på till självkostnad.

Jobbar 4 dagarsvecka mån-tors mellan 12-18 och all annan tid skall ägnas åt att på något sätt bli lite snabbare, lite bättre, lite duktigare osv.

Allt är clearat med hemmet som backar till 1000% samt har lagt undan ett par hundringar till racing i år utöver själva hojköpet som sker i morgon.

2 St identiska Gixxer 600 02or med knappa 130 hk på slangen med allt godis man kan tänka sig står hemma hos mig i morgon kväll.

Måste ju ha en regnhoj.

Nu är tält nästa utmaning.

:confused: :va

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Jag är lätt snabbast av alla i 125jr.. första halvlek iaf! sen brukar jag byta fordon till ambulans och då har resten en tendens att köra om mig :rolleyes:

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Mike the bike skrev:

Jaha, så ursäkten om R1000 för att dra sig ur ett bestämt köp med fastlagt pris och datum för hämtning var bara BS då? Seriöst.

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster S4R
Absolut inte!

Men nu fick jag effekten jag önskade, dessutom i rätt klass.

/M

abstruse skrev:
Jaha, så ursäkten om R1000 för att dra sig ur ett bestämt köp med fastlagt pris och datum för hämtning var bara BS då? Seriöst.

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Chrille skrev:
Sen är jag naturligtvis bättre än Åskar, Grandma, Flummer18 och Bj.å.rn(han får aldrig spöa mig igen!)

Den här tråden började bli för seriös.
Det kan du drömma om! Till skillnad från dej kör jag hela rejs och inte bara sista halvan. Hur många poäng var det nu du tog 2003 :va :D

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln