Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
har fiber i huset men ingen dekoderDet hade varit helt underbart om man hade en riktig lina dragen till huset!
Ja... även där behöver man väl en riktig lina?![]()
Betalar 0 kr / månad med bredbandsuttag i väggen. Br-föreningen har avtal med Bredbandsbolaget som även omfattar IP-telefoni. Allt funkar perfekt.
Tråden tycks onödig eftersom olika leverantörer är olika bra på olika saker. Därtill värderar olika människor olika saker olika mycket.
Som om att fråga vilken motorcykel som är bäst.
men skippa all skit med trådar & modem, go for turbo 3g. jag sade upp min bredband hemma, blev av med sladdar å skit. har mobilt bredband i danmark, tyskland å hela sverige...
meddan jag förflyttar mig, eller står stilla mitt i skogen eller vad som helst.
hastigheten är mer än tillräcklig, jag laddar ner porr, betalar räkningar, surfar sh på samma gång.....
förstår inte varför man ska ha "stationärt hemmabredband med modem / kablar mm"
degar 199 kr per mån sen 2007-06. inte ett enda strul.
---
kom nyss hem rån berlin, i bilen mellan berlin och rödby/puttgarden satt jag å surfa nätet, inga problem någonstans.
funkar likabra hemma. och jag laddar ner mkt porr dessutom.
![]()
Jo, det är skönt att slippa ibland....glöm inte att jag gärna hade varit som du nere i Berlin för en vecka sedan, laptopen var så smidig att ta med, fast man borde ha njutit av allt annat.Jag tror att Turbo 3G är framtiden. Det e e ett grymt bra alternativ, det va därför jag tog med det i pollen, även fast det e ett helt annat system.
Men än så länge vill jag få så pass bra hastighet som möjligt när jag tankar och ett så stabilt internet som möjligt. Jag tror inte att 3G är där än. Och om man reviderar sitt behov av att vara online så kommer iaf jag fram till att jag faktiskt inte ens vill vara online när man e i sälen och åker skidor eller på landet och kopplar av. Det är skönt att slippa internet ibland.
Jo, det är skönt att slippa ibland....glöm inte att jag gärna hade varit som du nere i Berlin för en vecka sedan, laptopen var så smidig att ta med, fast man borde ha njutit av allt annat.
Kontenta: 9782:- räkning hos turbo 3g för 2 timmars surfande -utan att veta vad i helvete det kunde kostat.
I avtalsvillkoren står det ngt som man nu i efterhand kan tolka som "surfar du utomlands så kan vi fakturera dig vad som helst fucker..."
----
I sverige funkar 3g turbo skitbra, varpå jag sade upp mitt hemmabredband. "vi är där idag" - som sagt, jag laddar ner en hel del, uppe på 10 sidor firefox samtidigt och det flyter på.
Men gör det inte utomlands....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helt vansinnigt! Jag såg på nyheterna igår att en snubbe som va i Norge hade kollat på en fotbollsmatch via sitt 3G och blivit fakturerad 21.000.- när han kom hem.![]()
Tydligen så var det bara företagsabbonemang som kunde surfa utomlands men han hade ett sånt abb.
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning