Pr0bz skrev:Finns alltid något sommarjobb om man är ute i god tid, annars är man lat
AndersJohansson skrev:Jag sökte jobb på 6 olika ställen + "fierer" ( sånt jobb som kommunen ska fixa då man gått ut 1:an)
Jag var altså på 6 olika ställen, jag pratade frågade om dom hade några jobb ställde inga krsv, bara ett jobb. Vissade upp mina praobetyg där det står att jag gärna jobbar och försöker lärma mig blabla bla...
Jag fick 1 jobb. Det var på stället jag jobbat 2 år innan.
Så kom inte och säg att det är lätt att fixa jobb :kocko Vet många som inte lyckats få jobb.
BTW hur går det med NSR filmen?
Bio_Head skrev:Jag får allt gratis, nästan.
Hojjen - 27´000 :-
Betalar Far min ^^
och sen betalar jag endast byxorna å jackan ^^
får kortet, alla slit delar å allt betalar pappa å mamma
Speedsoda skrev:...
Min kosta 5800 .
Farsan betalade först sen återbetalade jag det sakta men säkert.
H4 skrev:Jag får sällan mycket grejer, och lyssnar på farsan, med andra ord lever jag inte livet ut till fullo kan man nästan säga Sen säger han också att jag fick hojen för att jag var duktig i skolan.
Men nu känner jag att hojen är en otillräcklig belöning, skulle gärna vilja gå ut ibland på fester med kompisarna som en vanlig tonåring till exempel
EDIT: Vet fan inte hur länge till jag orkar plugga, bara sitta hemma å skit utan att gå ut, ha kul... träffa brudar.
prulle skrev:Va? okey nu e ja kanske lite ot, men du är altså aldrig ute å festar träffar aldrig tjejer e knappt med kompisar etc. Fyfan hur orkar du?
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|