Vem försökte ;) köra ifrån en V70 ut mot Värmdö...

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Killen på hojen: Fan va skönt att åka hem, äntligen. Ska bli gott med en kall en. "Jag drar nu grabbar!".

Killen på hojen: Svänger ut på vägen från jobbet.

Killen på hojen: ninanananinananananinanananaaaaaa

V70: Shit, kolla! Hojjäveln kör som fan. Han ska fan inte köra ifrån mig!

V70: HAHAHAHA... Han klarar inte av att köra ifrån. SOPAAA!!!!!!!

V70: MUAHAHAHAHAHahahahahahah, FAN VA STOR K*K JAG HAR!!!!!

Killen på hojen: ninanananinanana!! Oops, här ska jag av.

V70: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHEHEHEHEHEHEHEHEHE.... I'M THE KING OF THE ROAD!!!!

Killen på hojen: "Hej gumman, ledsen att det tog tid att komma hem, tror jag hade en civilsnut efter, så jag tog det lugnt"

V70: Skriver på zatzy: "V70 RULES, Sporthojar suger!

V70 kompis: Skriver på sporthoj.com: "Vem försökte ;) köra ifrån en V70 ut mot Vämdö..."

Jag: :fyllisar: medans jag läser
Moahahaha :D

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Ha ha ha, har MÅNGA!!! av er här på Sporthoj helt blåst ut era (om ni någonsin haft några) hjärnceller totalt när ni vart ute och kört mc :va

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ingen har någonsin påstått att en bil hänger med en mc rakt fram. :arsele

Ingen har någonsin pratat om att en bil hänger på en mc vid ett "race" i från ett rödljus. :arsele

Men helt klart påstås det - i från början som EN KUL HÄNDELSE innan mc folket här började att grina floder - att det krävs mer än en vass 1000cc mc för att köra i från en halvvass bil när det kommer till svängar, bromsningar mm hur mycket ni än inte vill tro det. :såjaponken

Tycker dock fortfarande att denna tråd är urkul till trotts att dom flesta som skrivit i den tar det hela på fullaste allvar vilket endast påvisar hur förbannat pinsamma och patetiska nutidens mcfolk blivit. :krama

Kramar om jag med ;)
Fast jag kom på en sak... Jag är en mediåker förare. Kör inte speciellt snabbt... allra helst inte på gatan.
Nu är det så att jag eldat upp min koppling på min hoj och behöver ett nyt lamellpaket... kostar ca 2000kr.

Jag kan ställa upp på slingerbulten mot att jag först får nya lameller..
Skulle det vara som så att volvon är snabbare så lovar jag att stå för det.
Skulle det vara så att jag är snabbare så kan jag slå av så att volvon vinner..
Jag vill bara ha nya lameller.. ;)
Deal???

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Kramar om jag med ;)
Fast jag kom på en sak... Jag är en mediåker förare. Kör inte speciellt snabbt... allra helst inte på gatan.
Nu är det så att jag eldat upp min koppling på min hoj och behöver ett nyt lamellpaket... kostar ca 2000kr.

Jag kan ställa upp på slingerbulten mot att jag först får nya lameller..
Skulle det vara som så att volvon är snabbare så lovar jag att stå för det.
Skulle det vara så att jag är snabbare så kan jag slå av så att volvon vinner..
Jag vill bara ha nya lameller.. ;)
Deal???

Jag tror Volvon kommer att vara på service, stulen eller såld om du antar trådskaparens utmaning :tungan

O.Larsson

SDK #4201
Gick med
16 Mar 2007
Hoj
Ducati 848
Visste inte att man har förlorat ett "race" bara för att man slår av!?

Jag har vid flera tillfällen hängt på/raceat eller vad ni vill kalla det med bilar och andra hojar...Detta har jag gjort så länge det kännts tryggt, men har det blivit för mycket trafik eller dåligt väglag eller tagit slut på lust har jag oftast gjort tummen upp/vinkat/tackat för trevlig omdömeslös körning osv :) för att sedan slå av och sakta ned farten...

Jag har i dessa fall inte upplevt mig som en förlorare då jag aldrig har gjort upp något ang racets längd...Vi har ju bara varit två stycken som har gasat ett tag tillsammans, vilket ofta är trevligare än att göra det ensam!

MikkE

Guest
Bilar har svårt att hänga med literhojar. Den här bilen (som jag åkt med) har sjukt mkt kräm i sig.
[YOUTUBE-ID]L_9o7i8zqoA[/YOUTUBE-ID]

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Jag har åkt med i en kompis Nissan som drog både literhojar och en busa (de är de jag vet av) från 70 km/h upp till toppfart. Det var inte alls med mycket vi körde ifrån dem och med en riktigt duktig förare på hojarna kanske det sett annorlunda ut.

Till saken hör att bilen vid det tillfället hade 1043hk så den V70 som figurerar i tråden lär vara våldsam.

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Ha ha ha, har MÅNGA!!! av er här på Sporthoj helt blåst ut era (om ni någonsin haft några) hjärnceller totalt när ni vart ute och kört mc :va

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ingen har någonsin påstått att en bil hänger med en mc rakt fram. :arsele

Ingen har någonsin pratat om att en bil hänger på en mc vid ett "race" i från ett rödljus. :arsele

Men helt klart påstås det - i från början som EN KUL HÄNDELSE innan mc folket här började att grina floder - att det krävs mer än en vass 1000cc mc för att köra i från en halvvass bil när det kommer till svängar, bromsningar mm hur mycket ni än inte vill tro det. :såjaponken

Tycker dock fortfarande att denna tråd är urkul till trotts att dom flesta som skrivit i den tar det hela på fullaste allvar vilket endast påvisar hur förbannat pinsamma och patetiska nutidens mcfolk blivit. :krama

Det tycker jag är väldigt konstigt, titta på varvtiderna från valfri bana här i sverige så kommer du se att hojarna (som är standard i motor med uppgraderad fjädring) kör ifrån stcc bilarna med ibland flera sekunder (som är standard i motorn också).

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
ZX10R -09
Jaja.
På Alex Danielssons bankörning senast så körde vi med blandat bilar och hojjar.
Kom en trevlig kille från porcheklubben som hadde en GT3 Klubb-sport.
Jag varvade han var 5 varv typ- och det kändes som han stod still när man körde om.
Det ska nog till mera än en trimmat V70 för att hänga på en hoj om det är en förare som kan köra.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jaja.
På Alex Danielssons bankörning senast så körde vi med blandat bilar och hojjar.
Kom en trevlig kille från porcheklubben som hadde en GT3 Klubb-sport.
Jag varvade han var 5 varv typ- och det kändes som han stod still när man körde om.
Det ska nog till mera än en trimmat V70 för att hänga på en hoj om det är en förare som kan köra.

De var en imponerande penislängd min herre har.

Baskoja.
Håller med.

kiwimaddog

Är huvvet dumt får kroppen lida....
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
R6´99 R7ed.
Det här känns som en tråden skapad av No1 på något sätt.
Allt från flinon till konstigt språk är misstänkt likt.
:5sure

Otäckt bekanta formuleringar... Kan inte annat än instämma. Lite 05-06 revival...Det är nåt med den där självgoda tonen.

Last edited:
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...