Vem försökte ;) köra ifrån en V70 ut mot Värmdö...

Sekelj

Ny medlem
Gick med
23 Aug 2008
Hoj
-00 Honda 929
tydligen en kille i halmstad som kör ifrån literhojarna men en audi s2 ca 800 kusar.....

komentarer på det?

vet inte riktigt vad jag ska tro där men det låter ju lite möjligt iallafall......

kansek beror på vem som kör hojen

http://www.garaget.org/?car=26339

Last edited:

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
jag körde ifrån en trimmad 850 häromdan har för mig att den har 450 häst å då har jag bara en 04 1000 rr . har svårt att mc förarn drog fullt.
för inte äns jag drog ut hela rullen .. behövdes inte...

j0na5

rookie
Gick med
1 Nov 2008
Hoj
2007, Honda, Fireblade
vilken jävla tråd

1000 cc gör 0-200 under 7 sek
en äcklig volvo med 350 hk , kanske 0-100 på 6

hur tänker ni när ni säger att en bil drar en hoj ?

idioter !!!!

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Jag tror det gått till så här:

Hojåkaren: Alltså fasiken vad det blåser i 110, hatar den här Hondan *lägger sig ner på tanken*

Bilåkaren och kamraterna: Fan kolla Börje, den där hojåkaren tror att han är nått, lägger sig och tror han kan dra ifrån din 350 kusars Volvo nej nu jävlar, visa vad den går för.

Hojåkaren: Nej men tusan, nu måste jag pissa, måste ifrån den här förbaskade vägen (lägger sig i omkörningsfil och gasar)

Bilåkaren och kamraterna: kolla fan han gasar, nej nu jävlar ska han få sig en omgång, tro inte du kan komma undan (i med 3:ans växel och försöker hänga på). Blinka för fan Börje, så han vet att vi hänger på och drar honom.

Hojåkaren: Men det var väl själva fan att någon jävel ska ligga precis bakom och blinka, jaja jag släpper väl förbi honom.

Bilåkaren och kamraterna: fan alltså vi drar den där jävla tönten, haha. Värsta bilen du har va Börje, ingen klår din 350 kusars V70, nu jävlar ska jag ut på det där kåpamotorcykel-forumet ute i cyberrymden och visa vart skåpet ska stå :tungan

maccan#22

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2004
Hoj
r1 -04

Hojåkaren: Alltså fasiken vad det blåser i 110, hatar den här Hondan *lägger sig ner på tanken*

Bilåkaren och kamraterna: Fan kolla Börje, den där hojåkaren tror att han är nått, lägger sig och tror han kan dra ifrån din 350 kusars Volvo nej nu jävlar, visa vad den går för.

Hojåkaren: Nej men tusan, nu måste jag pissa, måste ifrån den här förbaskade vägen (lägger sig i omkörningsfil och gasar)

Bilåkaren och kamraterna: kolla fan han gasar, nej nu jävlar ska han få sig en omgång, tro inte du kan komma undan (i med 3:ans växel och försöker hänga på). Blinka för fan Börje, så han vet att vi hänger på och drar honom.

Hojåkaren: Men det var väl själva fan att någon jävel ska ligga precis bakom och blinka, jaja jag släpper väl förbi honom.

Bilåkaren och kamraterna: fan alltså vi drar den där jävla tönten, haha. Värsta bilen du har va Börje, ingen klår din 350 kusars V70, nu jävlar ska jag ut på det där kåpamotorcykel-forumet ute i cyberrymden och visa vart skåpet ska stå :tungan

bäst hitills! :D :tummenupp

Rundik

Tusenkonstnär
Gick med
4 Aug 2006
Hoj
VTR1000F, NSR125R

Hahaha :tummenupp

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra

Fy fan vad bra "manus" passar så bra med v70 killens historia så du skulle nog få honom fälld ifall det skulle vara rättegång :banana

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Nähepp - då vet jag det då varför vi genast ska sluta att köra så fort som vi gör med vår Volvo. :krama

Volvos 4wd är skräp, helt rätt varför denna endast är FWD. :tummenupp

Jag ger mig inte in i debatten utan undrar bara uppriktigt

Hur får du då ner kraften i gatan. Jag är ingen bilraceare men på min V50 18F orginal släpper framhjulen om man försöker gasa satan vid rödljus med antispinn fånkopplat. Jag saknar min 940Turbo BWD något grymt.

Last edited:

grafne

Ny medlem
Gick med
28 Sep 2008
Hoj
Ducati 1098S special
Ha ha ha, har MÅNGA!!! av er här på Sporthoj helt blåst ut era (om ni någonsin haft några) hjärnceller totalt när ni vart ute och kört mc :va

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ingen har någonsin påstått att en bil hänger med en mc rakt fram. :arsele

Ingen har någonsin pratat om att en bil hänger på en mc vid ett "race" i från ett rödljus. :arsele

Men helt klart påstås det - i från början som EN KUL HÄNDELSE innan mc folket här började att grina floder - att det krävs mer än en vass 1000cc mc för att köra i från en halvvass bil när det kommer till svängar, bromsningar mm hur mycket ni än inte vill tro det. :såjaponken

Tycker dock fortfarande att denna tråd är urkul till trotts att dom flesta som skrivit i den tar det hela på fullaste allvar vilket endast påvisar hur förbannat pinsamma och patetiska nutidens mcfolk blivit. :krama

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Ha ha ha, har MÅNGA!!! av er här på Sporthoj helt blåst ut era (om ni någonsin haft några) hjärnceller totalt när ni vart ute och kört mc :va

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ingen har någonsin påstått att en bil hänger med en mc rakt fram. :arsele

Ingen har någonsin pratat om att en bil hänger på en mc vid ett "race" i från ett rödljus. :arsele

Men helt klart påstås det - i från början som EN KUL HÄNDELSE innan mc folket här började att grina floder - att det krävs mer än en vass 1000cc mc för att köra i från en halvvass bil när det kommer till svängar, bromsningar mm hur mycket ni än inte vill tro det. :såjaponken

Tycker dock fortfarande att denna tråd är urkul till trotts att dom flesta som skrivit i den tar det hela på fullaste allvar vilket endast påvisar hur förbannat pinsamma och patetiska nutidens mcfolk blivit. :krama
[YOUTUBE-ID]sJWx6HqKVfQ[/YOUTUBE-ID]

grafne

Ny medlem
Gick med
28 Sep 2008
Hoj
Ducati 1098S special
vilken jävla tråd

1000 cc gör 0-200 under 7 sek
en äcklig volvo med 350 hk , kanske 0-100 på 6

hur tänker ni när ni säger att en bil drar en hoj ?

idioter !!!!

Hörru din felinstruerade taliban wannabe :D sk medmänniska :rolleyes:, hur tänker du (om du nu gör det överhuvudtaget :såjaponken) när du börjar jämföra accerelationer mellan två helt olika fordon i från stillastående i stället för att fokusera på händelsen som faktiskt utspelat sig och hur fartökning mm ter sig i högre farter där motorcyklar inte på något sätt är överlägsna bilar. :va

Faaaaaaaan vad gillar denna hets som pågår, dessa ironi inlägg mm. :banana

Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Det är enklare att köra bil, att köra hoj riktigt snabbt är det inte många som kan.

grafne

Ny medlem
Gick med
28 Sep 2008
Hoj
Ducati 1098S special
Jag vet inte vart du vill komma.

En bil som har ett visst antal hästar en hoj som ska köra mot varan?

Bilen ska ha en som kan köra och mc en som inte kan köra,och sen ska vi se vem som vinner.
Det låter spännande:yoparty

Fasiken Jompa25, kunde du inte hitta på en bättre och syrligare komentar än denna :va, näe kom tillbaka när du vässat klorna mer då trådens s inlägg ligger på en klart vassare nivå just nu än vad du just nu lyckades med. :D

:krama ironin Jompa25, :krama den hårt.

grafne

Ny medlem
Gick med
28 Sep 2008
Hoj
Ducati 1098S special
Jag tolkade ditt första inlägg som om att killen på hojen inte kunde köra ifrån din polares Volvo men det gjorde han alltså?

Äntligen ett bra inlägg med en bra fråga. :tummenupp

Rakt fram så körde han alla gånger i från V70 vilket är precis vad motorcykeln med en hallt förare borde göra, men i slutändan med alla möjliga olika händelser så som annan trafik, kurvor, vägförhållande & inbromsningar mm så gjorde han INTE det utan "gav upp". :tummenupp

Sen om det berodde på att soppan tog slut att han "gav upp", eller för att han ej gillar mörker körning som det blev i slutet eller om han rent av insåg att hans kunskaper mm inte räckte till så pass långt som han kanske hoppats vet jag inte - såg bara detta som en rolig händelse och ingenting annat. :krama

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år