Victor
Shake that ass!
Tänk att han inte klarar att hålla sig borta.........
Jag är inte förvånad, mer glatt överraskad att det redan är trollsäsong.
Nu ska jag sätta mig och skapa ett par konton till. Håll andan medans ni väntar.
Tänk att han inte klarar att hålla sig borta.........
"Att tänka innan man skriver är som att torka sig i röven innan man skiter" fritt citat efter Arne Anka
Över 350hk lär man behöva nya stakar i volvon annars lär man ha nått extra kul hål i motorn...
Över 350hk lär man behöva nya stakar i volvon annars lär man ha nått extra kul hål i motorn...
Jag känner en kille med jättestor snopp.
.
Dra inte in mig i det här !
Snabbaste mc tiden är vad jag sett 4.38, bil under detta.
Enligt uppgift? Var det inte din bil? Skryter du om andras bravader?
Jag känner en kille med jättestor snopp.
.
Det enda jag såg i den där meningen var konstigt nog "stakar" och "hål"...det e nog nåt fel på mig. *loggar ut och somnar om*
Riktigt snabbt kört för en bil. Länka gärna till filmen så vi själva kan se när bilen kör på under 4.38.
Det verkar underligt egentligen. Jag drog ifrån en Subaru WRX med JRM trimm (typ 320 pållar) med en Ducati 1098, så nog fan kan man dra ifrån en sketen Vulva med en literhoj. Det tar bara lite tid och folk ger ofta upp för att de inte vill riskera att köra strax under 300 längre tid.
Det enda jag såg i den där meningen var konstigt nog "stakar" och "hål"...det e nog nåt fel på mig. *loggar ut och somnar om*
stcc varvtid på 1,07 -1,08
prosuperbike 1,05-1,06
R1000 1.09-1,14
R600 1,08-1,13
Formel3 1.02 (om jag mins rätt)
gatbilar 1,20-1,30
gathojar 1,17-1.25 (1,17 för vanlig gatåkare då börjar det gå fort)
Joakim Dyrstedt 1.11.3 med sin "super evo"
Jag själv 1.11.99 Jag kör då en helt standard r1000 dock med slicks och något drevad.
Lite att fundera på...
Hojföraren körde väl inte fullt helt enkelt. Drar man fullt med en 1L hoj så stekar man utan problem en 350hk bil, har gjort det många gånger själv.
Sedan kör hoj piloterna inte alltid fullt vid alla rejs. Det händer ganska så ofta att jag själv tex. ligger och bara kör på halvfart vid ett rejs bara för att jag inte behöver gasa mer.
Gasade lite mot en Supra på ca 400hk i veckan och nöjde mig då med att bara köra jämsides med denna med långt ifrån maxgas.
Jag satt och tittade in mot bilföraren och han såg skitlycklig ut över att köra jämt mot en R1'a, detta kunde jag lätt bjuda på och skrattade lite lätt innanför hjälmen.
Man ser bara det man gillar
Nej, nej ,nej....det är inget fel på dig.
Lova att aldrig ändra dig så blir någon lycklig resten av livet
Det är klart att det är så. Grejen är att varken Evo, Subba eller Volvo är gjorda för sinnessjuka farter rakt fram egentligen. Det var min egen WRX jag drog ifrån med min 1098 fö. Med samma WRX försökte jag hinna ikapp en Gixxer K7...inte en chans och det hade inte varit det heller om det var 350-370 pållar heller i Subban eller Evon...eller Vulvan.
Att ens försöka "hänga på" en modern mc rakt fram med en bil med mindre än 500hk är nästan patetiskt, men så fort som det börjar att svänga, lite trafik och inte minst när man behöver bromsa så "hänger" en bil med ca 350hk med en duktig chafför riktigt bra med och är även ibland t.o.m snabbare på väg, på bana en helt annan sak.
Mr WRX, bara att PM'a så skall jag se till att garaget's STI där vi jobbar finns på Slingerbulten så kan ju du lätt bevisa att den inte hänger med en sportmc som din 1098'a, kan också garantera att du får dig en åktur om du så vill så kan du därefter lägga ytterliggare ett inlägg i denna underbara tråd.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|