Tycker du verkligen det?Det här känns som en tråden skapad av No1 på något sätt.
Allt från flinon till konstigt språk är misstänkt likt.
Tycker du verkligen det?Det här känns som en tråden skapad av No1 på något sätt.
Det här känns som en tråden skapad av No1 på något sätt.
Den här tråden börjar utveckla sig MYCKET intressant..................Det här känns som en tråden skapad av No1 på något sätt.
Amen i kyrkan.
Och tyvärr (då det ser illa ut) så måste jag fråga dig rakt ut - hur mycket är du beredd att satsa på en sådan sak?
Slingerbulten i Sthlm, du satsar hälften av det jag satsar så är jag garanterat på i ett seriöst försök.
Mer än du har råd med - dock har jag aldrig kört på bulten, då jag är från Malmö. Men - det är väl som att lära sig en bana - köra ett par ggr så går det.
Hmm gamla Rèn??,250hk plus chip 280 kusar circus,polarn hade en sån, gick ganska bra faktisk,han sa att d va som ett möte när jag körde ifrån han(fick ja va lite ball oxå)Nähepp - då vet jag det då varför vi genast ska sluta att köra så fort som vi gör med vår Volvo.
Volvos 4wd är skräp, helt rätt varför denna endast är FWD.
Hmm gamla Rèn??,250hk plus chip 280 kusar circus,polarn hade en sån, gick ganska bra faktisk,han sa att d va som ett möte när jag körde ifrån han(fick ja va lite ball oxå)
Varför inte ta utmaningen på en bana? Säkrare för alla inblandade.
Kom upp i vår - bjuder på hotel över en helg - och kör ngr dagar på Slingerbulten så ställer vi sedan dig framför i starten och är vi utom synhåll i slutet av vägen så får du garanterat dubbelt upp mot vad du själv lägger - deal?
Du behöver inte verka ball Willner, alla vi här vet att du är det!!
Samma deal på Nürburgring , låter klart ballt.
Som stockholmare vill man ju be övriga delar av landet om ursäkt nar man ser trådar av den här typen
Kom upp i vår - bjuder på hotel över en helg - och kör ngr dagar på Slingerbulten så ställer vi sedan dig framför i starten och är vi utom synhåll i slutet av vägen så får du garanterat dubbelt upp mot vad du själv lägger - deal?
Att säga "Honda" är ju som att svära i kyrkan.
De var en av de nya 400kg's V70 de tillverkar nu...
Va det inte ett test mellan en lambo Diabolo o en standard 1000cc hoj för några år sen på en bana utan störande trafik, i bike? Vill minnas att lambon blev ganska duktigt frånåkt i alla moment utan dom allra skarpaste kurvorna där den kunde hålla lite högre hastighet. Satt duktiga förare i/på båda fordonen då enligt tidningen.
Hur svårt kan det vara ?
Kör bulten själv och ta tiden, slår du ~5min.* så ÄR bilen snabbare än dom flesta på hoj.
*4.44 är det snabbaste jag sett iaf, om det är sant eller ej vet jag tyvärr inte.
stcc varvtid på 1,07 -1,08
prosuperbike 1,05-1,06
R1000 1.09-1,14
R600 1,08-1,13
Formel3 1.02 (om jag mins rätt)
gatbilar 1,20-1,30
gathojar 1,17-1.25 (1,17 för vanlig gatåkare då börjar det gå fort)
Joakim Dyrstedt 1.11.3 med sin "super evo"
Jag själv 1.11.99 Jag kör då en helt standard r1000 dock med slicks och något drevad.
Lite att fundera på...
Snabbaste mc tiden är vad jag sett 4.38, bil under detta.
Tackar och bockar för den super infon - ska genast vidarebefodra infon.
Aldrig slagit er att hojjen kanske var strypt till 25kw och någon stackare som är som mig satt på den ^^?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|