Solid snake
Guest
uggla skrev:Absolut!
BAH! Masonit har blivit diskvalificerad för han har samma avatar som profilbild!
Alla röster på hans bild går automatiskt över till min bild.
(
uggla skrev:Absolut!
Solid snake skrev:BAH! Masonit har blivit diskvalificerad för han har samma avatar som profilbild!![]()
Alla röster på hans bild går automatiskt över till min bild.
()
uggla skrev:Du har sämst avatar! Du har bytt nyss också, den förra var ännu sämmre!![]()
Märker att du är musikaliskt obildad, den där avataren är Queensrÿche's logga.uggla skrev:Du har sämst avatar! Du har bytt nyss också, den förra var ännu sämmre!![]()
Nu blev jag sugen att slå på operation mindcrime bara för det. Skön plattaSolid snake skrev:den där avataren är Queensrÿche's logga.
mb skrev:Nu blev jag sugen att slå på operation mindcrime bara för det. Skön platta![]()
mb skrev:Nu blev jag sugen att slå på operation mindcrime bara för det. Skön platta![]()
Jag ska nog försöka lyssna på den ganska förutsättningslöst. Det vore kul om de lyckades överaska.Chris Ash skrev:Och om några månader kommer uppföljaren........hur i hela helvete har de tänkt backa upp den?
Chris Ash skrev:Och om några månader kommer uppföljaren........hur i hela helvete har de tänkt backa upp den?
mb skrev:Jag ska nog försöka lyssna på den ganska förutsättningslöst. Det vore kul om de lyckades överaska.
Solid snake skrev:Jo det ska bli kul att se, iofs så är dom kända för att inte göra alls som publiken vill o följer sitt eget o gör nästan nytt på varje skiva (nytt sound.)
Själv så tycker jag det nyare dom har gjort är helt värdelöst.![]()
Långa farbron skrev:Ja varför har pojken en fisk på sin avatar![]()
Chris Ash skrev:Jag tycker inte de har gjort någon dålig skiva, även om "Hear in the now frontier" känns lite uddlös och med för hög utfyllnadsfrekvens. "Tribe" och "Q2K" är väldigt bra och "Promised land" är oerhörd. Men de är inga käftsmällar direkt. Lång och koncentrerad lyssning är vad som krävdes för min del innan jag såg storheten i dem.
Solid snake skrev:Jo det är sant det du säger, har lyssnat på dom skivorna rätt mycket, men har inte fastnat för nån så som jag har fastnat för deras första och "operation mindcrime".
Har du hört liveskivan "operation livecrime"? Nog deras bästa liveskiva, helt otroligt vad Geoff tate sjunger bra live.
"Empire" är också en väldigt bra skiva enligt mig.
Chris Ash skrev:Jadå, jag har DVD:n och den är lysande.
"Rage for order" är min stora favorit förutom "Operation:Mindcrime".
Solid snake skrev:En väldigt bra skiva "Rage for order" speciellt låten "Walk in the shadows" gillar jag.
Var köpte du din DVD?
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!