Vem har bäst profilbild?

Solid snake

Guest
uggla skrev:

BAH! Masonit har blivit diskvalificerad för han har samma avatar som profilbild! :mad:

Alla röster på hans bild går automatiskt över till min bild.

( :rolleyes: )

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
Solid snake skrev:
BAH! Masonit har blivit diskvalificerad för han har samma avatar som profilbild! :mad:

Alla röster på hans bild går automatiskt över till min bild.

( :rolleyes: )

Du har sämst avatar! Du har bytt nyss också, den förra var ännu sämmre! :hihi

Solid snake

Guest
uggla skrev:
Du har sämst avatar! Du har bytt nyss också, den förra var ännu sämmre! :hihi
Märker att du är musikaliskt obildad, den där avataren är Queensrÿche's logga.

Förresten så är det en jälla skillnad på profilbild och avatar...

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Chris Ash skrev:
Och om några månader kommer uppföljaren........hur i hela helvete har de tänkt backa upp den?
Jag ska nog försöka lyssna på den ganska förutsättningslöst. Det vore kul om de lyckades överaska.

Solid snake

Guest
Chris Ash skrev:
Och om några månader kommer uppföljaren........hur i hela helvete har de tänkt backa upp den?

Jo det ska bli kul att se, iofs så är dom kända för att inte göra alls som publiken vill o följer sitt eget o gör nästan nytt på varje skiva (nytt sound.)

Själv så tycker jag det nyare dom har gjort är helt värdelöst. :gnissla

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
mb skrev:
Jag ska nog försöka lyssna på den ganska förutsättningslöst. Det vore kul om de lyckades överaska.

Onekligen, jag undrar bara om man inte låser sig för mycket inom de gamla ramarna när man ska försöka följa upp ettan som Tata beskriver som väldigt spontan. Som tex King Diamond med Abigail. Ettan var fantastisk och tvåan var också en bra skiva "in its own right" men som uppföljare betraktat kändes den menlös och onödig.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Solid snake skrev:
Jo det ska bli kul att se, iofs så är dom kända för att inte göra alls som publiken vill o följer sitt eget o gör nästan nytt på varje skiva (nytt sound.)

Själv så tycker jag det nyare dom har gjort är helt värdelöst. :gnissla

Jag tycker inte de har gjort någon dålig skiva, även om "Hear in the now frontier" känns lite uddlös och med för hög utfyllnadsfrekvens. "Tribe" och "Q2K" är väldigt bra och "Promised land" är oerhörd. Men de är inga käftsmällar direkt. Lång och koncentrerad lyssning är vad som krävdes för min del innan jag såg storheten i dem.

Solid snake

Guest
Chris Ash skrev:
Jag tycker inte de har gjort någon dålig skiva, även om "Hear in the now frontier" känns lite uddlös och med för hög utfyllnadsfrekvens. "Tribe" och "Q2K" är väldigt bra och "Promised land" är oerhörd. Men de är inga käftsmällar direkt. Lång och koncentrerad lyssning är vad som krävdes för min del innan jag såg storheten i dem.

Jo det är sant det du säger, har lyssnat på dom skivorna rätt mycket, men har inte fastnat för nån så som jag har fastnat för deras första och "operation mindcrime".

Har du hört liveskivan "operation livecrime"? Nog deras bästa liveskiva, helt otroligt vad Geoff tate sjunger bra live.

"Empire" är också en väldigt bra skiva enligt mig.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Solid snake skrev:
Jo det är sant det du säger, har lyssnat på dom skivorna rätt mycket, men har inte fastnat för nån så som jag har fastnat för deras första och "operation mindcrime".

Har du hört liveskivan "operation livecrime"? Nog deras bästa liveskiva, helt otroligt vad Geoff tate sjunger bra live.

"Empire" är också en väldigt bra skiva enligt mig.

Jadå, jag har DVD:n och den är lysande.

"Rage for order" är min stora favorit förutom "Operation:Mindcrime".

Solid snake

Guest
Chris Ash skrev:
Jadå, jag har DVD:n och den är lysande.

"Rage for order" är min stora favorit förutom "Operation:Mindcrime".

En väldigt bra skiva "Rage for order" speciellt låten "Walk in the shadows" gillar jag.

Var köpte du din DVD?

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife