När jag köpte SXen för några år sen så åkte jag upp till Sthlm för att kolla runt på lite olika hojar, pga det stora utbudet av olika märken och affärer. Det var bara Honda i Södertälje som hade intresserade och trevliga säljare av alla ställen jag var på. Några ville inte ens prata, medans andra inte ville släppa ut mig på provkörning för att det var för tidigt på året.

Tyvärr hittade jag ingen honda som passade mig, annars hade jag definitivt köpt en av dem.
Istället köpte jag min SX av några ÄNNU mer intresserade och hängivna säljare på ett ställe i Jönköping som tyvärr konkat.
Annars har funbike varit väldigt trevliga att ha att göra med, snabbt jobbat med ett försäkringsärende förra året, och när vi varit där och handlat och tittat har säljarna varit intresserade, de blev till och med eld och lågor när sambon frågade om att lämna en hoj för försäljning hos dem. Har inte köpt nån hoj där, eller servat hojen dock. Tänkte testa att lämna in hojen på service nu i vår, för jag är lite skröpplig och orkar nog inte göra servicen själv den här gången.