Terpa
Terpa
I DONT RUST2Late skrev:Och ni själva sover i garaget???
I DONT RUST2Late skrev:Och ni själva sover i garaget???
AINT IT THE TRUTHTyro skrev:Dom vet inte helt enkelt inte att det är mycket tuffare med en fin gammal gixxer än en dussinhoj helt i plast.
Old-school-Suzuki rocks
du får en bild imorron (promise)GSXR1100R skrev:En GSX400 chopper, hur ser en sådan ut
you can bet your ass on it2Late skrev:Dessa Engelsmän
You just wait. You'll have some years still to go.
Terpa skrev:Tro eller ej i sovrummet tillsammans med min frus gxs400 ombyggd till chopper samt BRYDS nerplockade Ducati monster 750
Finns plats om vi slänger ut Bryds moppe!!!!!!!!!D-one skrev:Kan du inte ta och sova på soffan ett tag?
Jag skulle behöva komma in i "garaget" och byta olja o lite grejer på min snygga hoj.
Terpa skrev:Finns plats om vi slänger ut Bryds moppe!!!!!!!!!
read my signature! Don't mess with the monster!Terpa skrev:Finns plats om vi slänger ut Bryds moppe!!!!!!!!!
I dont mess with the monster i just drive past it (BRYDS not gonna like it)yonsson skrev:read my signature! Don't mess with the monster!
.......... ..........
blom skrev:men du lär väl knapppppast garva av att åka på den hojen
Ja ja, bla bla bla bättre förr. Klart du tycker ett blysänke är kul och häftigt, som är uppväxt med rörradio, surrkaffe, motbok och monarped. Välkommen till 2004, gubbsvål.GSXR1100R skrev:Terpa!
Många som skrattar har säkert ingen hoj och vill inte heller ha en sån gammal hoj som du har, dagens ungdomar lever i ett samhälle där man bara måste ha den senaste stereon, plasma tv:n, ny bil & senaste R1 eller Gixxer, har man inte råd med det häftigaste som finns så hånler man åt oss som nöjer sig med det vi har råd med.
Svar ja, jag gillar att ha saker som jag har råd att betala själv.valmers skrev:Ja ja, bla bla bla bättre förr. Klart du tycker ett blysänke är kul och häftigt, som är uppväxt med rörradio, surrkaffe, motbok och monarped. Välkommen till 2004, gubbsvål.
Surrkaffe = Surrogatkaffe, d.v.s kaffeersättning istället för kaffebönor. Förekom under ransoneringsperioden under andra världskriget.Bertborge skrev:Bzzzzzzzkaffe?
Kommer du oxå från England?
Fel. Jag lindar endast mig själv runt lyktstolpar.GSXR1100R skrev:Svar ja, jag gillar att ha saker som jag har råd att betala själv.
Du gillar att linda nymoppar runt stolpar och skylla på kalla däck.
Vem vinner
Terpa skrev:Varför skratta många när jag kom körande på min hoj? gammal gubbe på en gammal båge? Dom sajer att jag måste köpa en nyare. Dom står där med sina
R-bågar och sajer dom är ball.tuff.hefty.cool .fet? sen gnällar dom om hur dyrt det är med försäkringen. Då tänkar jag, gammal 81:a 1100cc,125hk
toppfart(jag bangar vid 240) ,hel/år hel/förs 1300.- DÅ skrattar Jag
De va som fan!valmers skrev:Surrkaffe = Surrogatkaffe, d.v.s kaffeersättning istället för kaffebönor. Förekom under ransoneringsperioden under andra världskriget
GSXR1100R är ett gamlo. Jag är bara allmänbildad.Sweedo skrev:De va som fan!
Jag visste att du å GSXR1100R va gamlos, men så gamla???
Du gör ju ditt yttersta för att inte bli äldre, men trots solarium och klet i håret så ser man valkar & rynkor som samsas om plats på din svullna lekamen.valmers skrev:GSXR1100R är ett gamlo. Jag är bara allmänbildad.
Du har ju för fan aldrig sett mig IRL, ditt ålahueGSXR1100R skrev:Du gör ju ditt yttersta för att inte bli äldre, men trots solarium och klet i håret så ser man valkar & rynkor som samsas om plats på din svullna lekamen.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|