creare
Guest
Var det en 990?
Tänkt en del på det men har aldrig fått en riktigt säker uppfattning
Var det en 990?
Mattsvart cbr årsmodell nyare utan lysen eller skylt
Nyss på Vasagatan iförd shorts och grå munkjacka.
Dude, om du läser det här, jag är ingen stjärna själv på att köra men ska du imponera på brudarna med en rivstart ifrån ett rödlyse snälla försök få i 2an istället för friläge när du ska vrida på ordentligt efter ettans växel, jag tror du kammar hem lite mer pluspoäng då.
Ett tips är också titta på trafiken idyller för att glo på bruttor, busschaffören i bussen du höll
på att klippa var måttligt road, för jag lovar ddig, tjejer tänder inte på brutna ben.
Blå shorts? mörk kanske svart hoj utan lysen eller skylt? Zick zackade i hög fart mellan filerna på Huddingevägen vid Stuvsta...
/S
Vem är det som alltid brummar runt på en kawasaki (ninja?) i Vällingby trakten? Kälvesta för att vara mer exakt. Gött ljud i bågen , hörs bra på kvällen...I LIKE!
Ny efterlysning - Blev omkörd av en Husaberg(?) på Bergslagsvägen i riktning mot Lunda, du hade en PimpStar hoodie på dig samt en GoPro kamera på crosshjälmen . Detta var i Torsdags tror jag.
Skulle tro att det var Grinder.
quattrojonas - nepp, den klassiska gröna färgen! Ser den typ varje dag..verkar bo i samma område som mig också...skulle va kul å få reda på vem det är så man kan köra tillsammans!
Ny efterlysning - Blev omkörd av en Husaberg(?) på Bergslagsvägen i riktning mot Lunda, du hade en PimpStar hoodie på dig samt en GoPro kamera på crosshjälmen . Detta var i Torsdags tror jag.
Vem är det som alltid brummar runt på en kawasaki (ninja?) i Vällingby trakten? Kälvesta för att vara mer exakt. Gött ljud i bågen , hörs bra på kvällen...I LIKE!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|