Vem var det ?

Don Tomaso

Mille modificato
Gick med
20 May 2004
Hoj
Hojlös men hjärtat klappar aprilia
Vakna runt 4 tiden i morse till ljudet av en förmodad radfyra som drogs ut ordentligt på varje växel på vägen mellan Lunda livs och Gottröra i morgondiset.
Låg kvar i sängen o försökte gissa mig till vilken kurva vederbörande tog utanför. :)
Han/hon kunde vägen helt klart. Lät som det gick på bra:tummenupp.
Var dock smått orolig att det goa ljudet skulle få ett tvärt slut men det tona ut sakta i fjärran tack o lov...
Vakna nån timme senare riktigt utvilad!
Tack för en go ljudupplevelse vem du nu var!?

• Gilla
Reaktioner: MrC

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Vem var det som stannade mitt på motorvägen jämte en bil efter Ullna mot Österåkers GK/Åkersberga i förmiddags?
Vad hände där egentligen? :va
En r1a var det iaf tror jag och du körde utan skinnställ..

Meckoholic

Vroom
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
KTM 640(såld), KTM 950sm -06 (såld), XR650R(såld), KTM 690 smc, cbr954rr (nuvarande)
Vem åkte ktm-motard på skurusundsvägen någon gång eftermiddan? Stod ute och meckade med min och hade gärna behövt tips :) Gott ljud var det i din i alla fall!

ZIPP0

Medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
En sån där som låter högt
Någon på en Ktm motard, Vit tröja /grå crosshjälm som körde vid kungsgatan? 19/7

serenada

käbbel
Gick med
6 May 2010
Hoj
babsan <3
Mattsvart cbr årsmodell nyare utan lysen eller skylt
Nyss på Vasagatan iförd shorts och grå munkjacka.
Dude, om du läser det här, jag är ingen stjärna själv på att köra men ska du imponera på brudarna med en rivstart ifrån ett rödlyse snälla försök få i 2an istället för friläge när du ska vrida på ordentligt efter ettans växel, jag tror du kammar hem lite mer pluspoäng då.

Ett tips är också titta på trafiken istället för att glo på bruttor, busschaffören i bussen du höll på att klippa var måttligt road, och jag lovar dig, tjejer tänder inte på brutna ben.

Last edited:

Ziggy

Ny medlem
Gick med
3 May 2009
Hoj
KTM 990 SMT -09
Mattsvart cbr årsmodell nyare utan lysen eller skylt
Nyss på Vasagatan iförd shorts och grå munkjacka.
Dude, om du läser det här, jag är ingen stjärna själv på att köra men ska du imponera på brudarna med en rivstart ifrån ett rödlyse snälla försök få i 2an istället för friläge när du ska vrida på ordentligt efter ettans växel, jag tror du kammar hem lite mer pluspoäng då.

Ett tips är också titta på trafiken idyller för att glo på bruttor, busschaffören i bussen du höll
på att klippa var måttligt road, för jag lovar ddig, tjejer tänder inte på brutna ben.

Blå shorts? mörk kanske svart hoj utan lysen eller skylt? Zick zackade i hög fart mellan filerna på Huddingevägen vid Stuvsta...

/S

MrC

\,,/(O_O)\,,/
Gick med
10 Sep 2009
Hoj
Moped
PB,AUDI RS6 AVANT,GRÅ,2003,ITRAFIK,100407

Din jävla omkörning av HD'n vid fotokurvan/bulten var så värdelös!!!
Det kan komma mötande, jefla tattare.!!!!!

Tidpunkt, nyss!!!

Hellhound

OverLoad MC
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
R1200GSA -14
Två potatisar varav bakersta en R1a, söderut lite förbi karby, någon? :)

Stuntman

Stunt Edition
Gick med
25 Nov 2006
Hoj
SECRET STUNT EDITION(S)
Vem var det som körde bakan ca kl 21.00 igår söndag 1 aug mellan Vällingby/Vinsta?

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
Vem är det som alltid brummar runt på en kawasaki (ninja?) i Vällingby trakten? Kälvesta för att vara mer exakt. Gött ljud i bågen , hörs bra på kvällen...I LIKE! :Bugar

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
quattrojonas - nepp, den klassiska gröna färgen! Ser den typ varje dag..verkar bo i samma område som mig också...skulle va kul å få reda på vem det är så man kan köra tillsammans!

Ny efterlysning - Blev omkörd av en Husaberg(?) på Bergslagsvägen i riktning mot Lunda, du hade en PimpStar hoodie på dig samt en GoPro kamera på crosshjälmen :banana. Detta var i Torsdags tror jag.

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
660-04
Ny efterlysning - Blev omkörd av en Husaberg(?) på Bergslagsvägen i riktning mot Lunda, du hade en PimpStar hoodie på dig samt en GoPro kamera på crosshjälmen :banana. Detta var i Torsdags tror jag.

Skulle tro att det var Grinder.

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Skulle tro att det var Grinder.

Efterlyssning.

Tomte som brukar slanga lite här o där. E runt 37 men söt som 17:tummenupp
Lr jag mena springer efter tjejer som e sjutton :tuttar
Bör infinna sig vid en pokerkväll nära F18 tullinge:banana

Häpåér

Last edited:

Koldioxid

Bartendare...
Gick med
6 May 2008
Hoj
Hojlös igen...
quattrojonas - nepp, den klassiska gröna färgen! Ser den typ varje dag..verkar bo i samma område som mig också...skulle va kul å få reda på vem det är så man kan köra tillsammans!

Detta var i Torsdags. Låg precis bakom honom i stora rondellen till Hässelby/E18. Körde en Husa om jag inte missminner mig. Slanga kunde han också.

andy-l

Ny medlem
Gick med
15 May 2008
Hoj
zx-10r 2008
Jag snurrar runt i vällingby/hässelby ganska mycket (bor i området), tankar ofta på statoil i björnboda, kanske min hoj du sett? :tungan

Vem är det som alltid brummar runt på en kawasaki (ninja?) i Vällingby trakten? Kälvesta för att vara mer exakt. Gött ljud i bågen , hörs bra på kvällen...I LIKE! :Bugar

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept