Vem var det ?

creare

Guest
blev omkörd av en motard + kaffe räcer vid statoil, träkvista för en stund sen när jag och bilen var på en köpa-snus-trip. Låg bakom er en bit genom skogsvägen från konsum halvvägs in i på den skogsvägen. Såg jääävligt nice ut, nästa gång hänger jag med på en tur!

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Hoj
crescent
Röd/vit Bimota DB7 (tror jag) förbi jetmacken i mitten av rotebroleden. Den väg som leder till Upplands-Väsby?? Vid kl 18.00 idag, ons 9/6. Så förjävligt snygg!

Dennis.w

Medlem
Gick med
24 Jun 2008
Hoj
ktm
Var det någon här som fläska upp en stoppie vid solna för en stund sen? Tror hojen var en Aprilia sm, ska du knäppa burk ikväll eller ska vi gasa en sväng?

Gick med
29 Sep 2007
Hoj
NC30
Mötte en MT-01 som hade en jävla fart mellan danderyd och lahäll på E18 strax efter kl 21 igår. Den lät precis som en formation Spitfires när jag passerade :drool:tuttar

|ZooT

Medlem
Gick med
19 May 2008
Hoj
ingen
Nån som var morgontrött idag onsdag??
Blev omkörd på 73'an södergående vid 05.50 i trakten av tungelsta.
Röd hoj, ingen synlig reg-plåt, grå/gul jacka..
Kan tyvärr inte säga vad det var för modell på knarren,
lastbil i 80 + sporthoj = suddigt ;)

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Någon här inne som gled omkull i rondellen vid preem-globen på grusmoppe nyss? Det var jag iaf som gled upp i en vit clio och något motsägelsefullt frågade om det gick bra. ^^

Stuntman

Stunt Edition
Gick med
25 Nov 2006
Hoj
SECRET STUNT EDITION(S)
Vem var det som blev stoppad av polisen med en KTM 690smc vid Vällingby för ca 10dagar sen?:näsblod

Last edited:

kiddie

"Medlem"
Gick med
30 Nov 2006
Hoj
ingen direkt körbar
Vem var det jag snackade med på tuvis i lördags som jag skulle adda här på sporthoj? Jag glömde såklart nicket så fort jag kom hem. Du har orange-färgat skinnställ, hade motard på service, skulle köra storbana i söndags och brukade köra bakhjul på tullinge.

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Vem var det jag snackade med på tuvis i lördags som jag skulle adda här på sporthoj? Jag glömde såklart nicket så fort jag kom hem. Du har orange-färgat skinnställ, hade motard på service, skulle köra storbana i söndags och brukade köra bakhjul på tullinge.

Wow. Det där lät nästan som en så'n där "romantisk" efterlysning..

"Vem var du? Våra blickar möttes. Du var kvinnan som klädde av dig i sovrummet, jag var mannen som stod utanför och onanerade."

Flurp

Bai bai applepai
Gick med
24 May 2010
Hoj
Suzuki Bandit 1200, 1999
Vem var det som körde Honda supermotard på bakslangen utanför huddinge centrum sisodär 22:57 ikväll? Hjälpte min promenad hem iaf :tummenupp

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
En potatis dök upp bredvid mig vid rödljuset på Ringvägen vid SöS ca 23.30 ikväll och morsade. Sen vek du av och min förhoppning om sällskap ut på Nynäsvägen gick i stöpet.

Kenny_kx

På Tjuvjakt
Gick med
3 Aug 2007
Hoj
Buell
Finns tjejen jag hjälpte att lyfta upp hojen på Sveavägen efter en mindre incident nu i tisdags runt lunchtid på SH? (vit Ducati)

Någon som vet?

Flipboat

AlphabeastMC.com
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
R6
Någon som troligen bor på ekerö körandes, vad jag misstänker, en svart/orange ktm? Sett dig genom sisådär 5 år nu körandes här. En del slangade & busande :)

Såg dig utanför statoil vid träkvista,ekerö idag när jag fyllde på luft i däcken. Kom du från svartsjöbanan må tro? Ljudet var det inget fel på iaf!

Var det en 990?

blaa

Sporthojsnörd
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
Eldsklinga
Vem vare som fotade igår 30/6 i fotokurvan på bulten i rosa linne? sugen på bilder om jag nu lyckades fastna?

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept