Över1
Bannad
Vem var det som låg o sprattla i hästhagen bortåt golfbanan/Lida igår ? Husaberg körde du .
http://www.sporthoj.com/forum/showt...-it-burning)&p=5522864&viewfull=1#post5522864
08:55
Vem var det som låg o sprattla i hästhagen bortåt golfbanan/Lida igår ? Husaberg körde du .
idiot på en xt660 eller vad dom nu heter, tror jag, nå motard aktigt.Vägen mot nyboda/årstaberg station.Kör om allt och alla i olika filer i hög fart, pressar sig genom. Hade nå munktröjja med nå slogan på, typ som SH . fuckup
Vem var det på en svart gixer som gick omkull på Bollmoravägen kl 7:20 imorse. Du kom från Granängsringen-hållet.
Dieselspill i den korsningen har jag för mig. Såg att det var bilar som stannade så jag körde vidare.
Hoppas allt gick bra.
Vem var det på en svart gixer som gick omkull på Bollmoravägen kl 7:20 imorse. Du kom från Granängsringen-hållet.
Dieselspill i den korsningen har jag för mig. Såg att det var bilar som stannade så jag körde vidare.
Hoppas allt gick bra.
Trist, hoppas det gick bra... Vilken korsning är det så jag slipper halka där?den i centrum eller ut mot motorvägen?
Korsningen Bollmoravägen / Granängsvägen i riktning mot brandstationen. Såg ut att vara nåt mörkt skit på vägen där.
var jag...är på benen och allt är ok, var förbi på sös och utnyttjade lite av de skattekronor man betalat in.
vetifanken vad det var men bakdäcket bara försvann. tyckte inte att jag drog på ut ur korsningen alls och grus brukar man ju hinna korrigera eller åtminstone känna innan man går i backen...helt plötsligt var jag i princip på väg baklänges...
det svarta som alla bilar drog med sig var min olja skulle jag tro...ringde brankåren när jag var på väg in mot sös hoppas dom varförbi och sanerade vill ju inte att nån annan ska åka omkull pågrund av att jag lämnat olja.
surt som fan känns det då i varje fall
Skönt att du är OK, var lite läskigt att se i backspegeln faktiskt.
Låter som kallt bakdäck och med en literklubba så blir det ju så att säga ännu lättare.
Trisst med hojen!
jo skulle helst inte vilja säga rookie misstag men jag gick ju inte på speciellt mycket alls
vetifanken kan nog inte skylla på nåt annat än mig själv hade jag bara puttrat igenom så hade det ju inte hänt
krille körde ju igenom minuten innan och då gick det bra och igår var det ju inga problem.
men jag är ok i varje fall och var ner och kollade hojen och det är inte så farligt kraschpucken räddade mycket.
helt klart repbar så jag hoppas inte på inlösen i varjefall.
jo skulle helst inte vilja säga rookie misstag men jag gick ju inte på speciellt mycket alls
vetifanken kan nog inte skylla på nåt annat än mig själv hade jag bara puttrat igenom så hade det ju inte hänt
krille körde ju igenom minuten innan och då gick det bra och igår var det ju inga problem.
men jag är ok i varje fall och var ner och kollade hojen och det är inte så farligt kraschpucken räddade mycket.
helt klart repbar så jag hoppas inte på inlösen i varjefall.
var jag...är på benen och allt är ok, var förbi på sös och utnyttjade lite av de skattekronor man betalat in.
vetifanken vad det var men bakdäcket bara försvann. tyckte inte att jag drog på ut ur korsningen alls och grus brukar man ju hinna korrigera eller åtminstone känna innan man går i backen...helt plötsligt var jag i princip på väg baklänges...
det svarta som alla bilar drog med sig var min olja skulle jag tro...ringde brankåren när jag var på väg in mot sös hoppas dom varförbi och sanerade vill ju inte att nån annan ska åka omkull pågrund av att jag lämnat olja.
surt som fan känns det då i varje fall
Frugan såg din vurpa, hon tror det släppte när du körde över vita strecken på övergångsstället? Sa att bakhjulet bara for ut och sen låg du och hojen och snurrade på backen.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|