Micro
Ny medlem
Starkt jobbat av någon i -8,5 grad!
Men dom hårda killarna bor väl i Sollentuna!?
Men dom hårda killarna bor väl i Sollentuna!?
Jag såg en sporthoj på E18 utanför Tensta påväg mot Kungsängen igår. Fick ståpäls o kom lite.
Jag tog en tur från Norrtälje till Järfälla på en grön zx7r igår, det var rätt friskt måste jag säga!
Någon här inne som vill erkänna?
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/roligaklippochbloopers/article16476018.ab
17:10?
Jo det stämmer att det var runt den tiden! Började bli lite hårigt när solen gick ner och det började frysa på vägarna.
Jag såg en sporthoj på E18 utanför Tensta påväg mot Kungsängen igår. Fick ståpäls o kom lite.
Är det vanligt förekommande att du kommer på Europavägar, eller är det begränsat till våren? Oj, nu blev det "singeltråden" av "vem var det?"-tråden.
Du gjorde min kväll lite bättre. :tummen
Ja jag är uppe och brassar morgon och eftermiddag, t.o.r till jobbet! Man håller sig fint lugn i lagliga hastigheter, och ännu snällare i svängarna, men annars går det fint.
OBS! Se upp för medelålders herrar i sina familje-räcers, BMW, Audi eller Mercha, då de efter en lång vinter glömt att deras 400.000:- bilar inte nån match för en mc, utan mer än gärna vill spela allan och köra om på de mest vansinnigaste ställen.
Senast idag fick jag en grus-dusch av en fåne som inte kunde hålla ifrån att visa sig ball, när jag sedan konfronterade denne och nämnde att han "ju är livsfarlig", så ska det tjafsas om att JAG är livsfarlig...
Nåja, med sunt förnuft, hornen lämnade hemma och våren i själen så går det tokbra!
jag har va ute idag stört nice!!! men som Zeit ssäger så har nog inte folk fattat att det har blivigt hoj väder... fick utdela 1 ordentlig utskällnig till herre i en Ferrari idag..
Någon här inne som vill erkänna?
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/roligaklippochbloopers/article16476018.ab
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|