åhh vem f-n har parkerat en grön hoj i mitt garage???
haha gillra en fälla och nita den jäveln när hon kommer, hatar också när folk ställer sej på min plats...
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
Last edited:
Just det, det var ju jag... nu kan jag sluta undra vem det var...
Ja jag har tråkigt på jobbet...
Jag skulle parkera i ditt garage vilken dag i veckan som helst!![]()
Jag skulle tvätta din hoj o städa ditt garage vilken dag i veckan som helst!![]()
OOOOhhhh tack va snäll du är dreggel![]()
OOOOhhhh tack va snygg du är dreggel![]()
... som på ninja drog förbi mig vid eugenia norrgående igår vid 21-tiden? Måste gått undan ganska bra, min mätare visade typ 200 och du bara försvann.
Stod idag i korsningen vid HuddingeV. och Stuvstaleden kl:13,40 och beskådar en Busa i mötande körfält! Jag har polisen i filen brevig mig med 2 kvinliga och en manlig polis i.
När det väl blir grönt drar busan upp på slangen genom korsningen och den manliga polisen börjar stutsa baksätet på polisbussen! De kvinliga poliserna bara ler och tittar på varandra, detta gör den manliga polisen ännu mer förbannad! Vid detta läge är busan redan långt borta och polisen har inget annat val än att åka vidare!!![]()
Så vem var då detta?? Ge dig till känna, du räddade min dag!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
va det någon från SH igår E4 norr 19:55 - 20:00, mellan påfart Lindhagensgatan och avfart Tomteboda.
Du höll rätt bra fart såg jag i backspegeln, förväntade mig att du skulle susa förbi, eller fick jag upp min lilla gula postbil i så pass bra fart att du inte ville köra om?
Någon med en motard 640cc (grå/svart) slangade framför mig utanför rinkeby rissne idag på e18. Såg riktigt kul ut men vågade inte slanga efter eftersom jag saknar skillsen...
Var det du som låg bakom mig och åkte av vid spångaavfarten? Isf. kan det ha varit jag![]()
Kom också från Kista, hade pluggat och var på väg hemJa precis det var jag.. Var kom du ifrån då ? själv hade jag vart och tränat i Kista. Bor du eller jobbar du i västerort ? Tjusigt bakhjul du bjöd på
...
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy