Skrotnisse
What would Shervin do?
Jag behöver bara tänka - Kristen abortmotståndare med en allmänt vidrig syn på människor. Ska han få bestämma över kärnvapen?
Sievert Öholm har väl inte föreslagits?
Jag behöver bara tänka - Kristen abortmotståndare med en allmänt vidrig syn på människor. Ska han få bestämma över kärnvapen?
Sievert Öholm har väl inte föreslagits?
Jag följer presidentvalet ganska flitigt på NY times och det är skrämmande att se att ingen verkar reagera över att det är en djupt kristen idiot som verkar ta ledningen i valet
Varenda gång jag ser karln i en intervju eller hålla ett tal eller liknande så får jag känslan av att han är en fruktansvärt duktig men manipulerande politiker, som om det är han som visas i ordlexikonet när man slår upp ordet "politiker" och det följs av "En välbetald och välklädd person som har sitt syfte att ljuga sig blå för den breda massan som inte förstår bättre".
Nu är Obama ganska anonym av sig och visst hade man hoppats på mer resultat och mindre "We are the greatest nation in the universe"-attityd men med Romney vid rodret så kan det bara gå åt helvete för idioterna på andra sidan sjön. Som om det inte redan har gjort det förvisso...
Fast många är ju rätt kyrkliga där borta.Jag följer presidentvalet ganska flitigt på NY times och det är skrämmande att se att ingen verkar reagera över att det är en djupt kristen idiot som verkar ta ledningen i valet
Varenda gång jag ser karln i en intervju eller hålla ett tal eller liknande så får jag känslan av att han är en fruktansvärt duktig men manipulerande politiker, som om det är han som visas i ordlexikonet när man slår upp ordet "politiker" och det följs av "En välbetald och välklädd person som har sitt syfte att ljuga sig blå för den breda massan som inte förstår bättre".
Nu är Obama ganska anonym av sig och visst hade man hoppats på mer resultat och mindre "We are the greatest nation in the universe"-attityd men med Romney vid rodret så kan det bara gå åt helvete för idioterna på andra sidan sjön. Som om det inte redan har gjort det förvisso...
Kristen hade varit OK.
Mormon är det inte.
Fast många är ju rätt kyrkliga där borta.
För tillfället hade det varit ok med kristet även om man kan hoppas på att de tar sig i kragen och inser att de är grundlurade där borta. Jag hade trott på ett snabbare avslut på religionen än vad det nu ter sig, med internets framfart och allt det där. Men den som väntar på något gott
Ja, det är sjukt skrämmande. Men jag tror också att många kallar sig kristna men i själva verket bara är överjävligt patriotiska och det är så djupt inrotat i amerikansk patriotism att man ska vara kristen så därav den breda massan. Ge det 2-3 generationer till så tror jag att religiösa är i minoritet även där. Fast det är för lång tid egentligen, det borde ske genast om jag fick bestämma.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|