Vem vinner på Söndag 25 maj

Jag röstar på, motivera gärna varför

• Antal röstningar
    0

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
#11 skrev:
Quitte inte bara vann racet utan han krossade allt motstånd och kunde defilera i mål som överlägsen segrare.

Han har idol status :tummenupp

/ Ola (#11)

Va roligt !!!!!!!!!!
Go Quitte go go go :rock :rock :rock :rock

En annan kompis "krattan" här på forumet kom på en 8 och en 2a plats på sin debut i SoundOfSingels i midlanda........å han åkte std. husaberg förutom helsystem......

Go krattan GO GO GO

Sorry........spammar lite..... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

sunkan

Gå loss...
Gick med
18 May 2003
Hoj
2006 R6
jag höll på patrik där ett tag men hans motor gick ju åt pipan!! va hju synd men jag tycker nbä'stan hans ska köra superbike han är för bra för rookie 1000 eller vad tycker ni??

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Tom Byron skrev:
Va roligt !!!!!!!!!!
Go Quitte go go go :rock :rock :rock :rock

En annan kompis "krattan" här på forumet kom på en 8 och en 2a plats på sin debut i SoundOfSingels i midlanda........å han åkte std. husaberg förutom helsystem......

Go krattan GO GO GO

Sorry........spammar lite..... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Nog för att krattan kör riktigt jäkla bra, men är en Smetz 600 husa-motor i ett 01-chassi standard ? :D
Kaxigt att åka in på både 8'e och en andra plats med det chassit :tummenupp

Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
oFFkeFF skrev:
Nog för att krattan kör riktigt jäkla bra, men är en Smetz 600 husa-motor i ett 01-chassi standard :D
Kaxigt att åka in på både 8'e och en andra plats med det chassit :tummenupp

Nää, han åkte med sin orginal 650motor

Han pratade om att han ville ha den 600an, för att få lite knuff på rakorna....... :confused: :confused:

Edit: Nu har vi bytt ämne i tråden....... snart blir någon arg, vi får spamma sönder någe annat :eek: :eek: :eek:

Last edited:

THE ONE AND ONLY
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
K7
Re: En handfull tips

Canoly skrev:
1. nr. 11 Ola C
2. nr. 35 Patrik F
3. nr. 83 Christain H
4. nr. 44 kristian L
5. nr. 20 Patrik C

Håller tummarna för triss i Fyror.

Frågan är om Canoly var där och tog fina kort ???

/ Ola

B1

Dirtmover!
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
TL 1000s -97
Jag var ju dock "bara" funktionär, men f-n viken kul helg.

Impad av att så många härifrån körde så fort. :D
Och att No1 körde lika fort som man trodde han skulle göra...
Känner iof #11 och var inte så förvånad att se killen på pallen. Snyggt jobbat kompis! :tummenupp

...B1 den mest solbrända funkisen!

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Tom Byron skrev:
Nää, han åkte med sin orginal 650motor

Han pratade om att han ville ha den 600an, för att få lite knuff på rakorna....... :confused: :confused:

Edit: Nu har vi bytt ämne i tråden....... snart blir någon arg, vi får spamma sönder någe annat :eek: :eek: :eek:

:confused: Ehh, den rasade 650-motorn han bytte hos johan mot smetz-600'an? Har mcbudet käkat för mycket piller nu igen, men det var det jag hörde i rapporten igår.

THE ONE AND ONLY
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
K7
oFFkeFF skrev:
Klart imponerad av båda "elvorna" i r600 och r1000, nog för att jag var säker på att ni skulle göra bra från er på "hemmabanan" men de tiderna ni båda la var imponerande. Karen körde ju riktigt stenhårt och det var väl mer eller mindre fight runt henne hela racet :tummenupp
Såg tyvärr inte slutet av r1000-loppet, mekaniker med damplängtan hem som slet i en.

Du vet att elvor flyger fram :D

Karen körde ett tuffet race och jag blev mycket imponerad av hennes resultat.
Tyvärr hade varken Karen eller jag tränat på att starta så båda tappade många placeringar i förts böjen, men det är kul att köra om ochså :rock

/ Ola

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
B1 skrev:

Känner iof #11 och var inte så förvånad att se killen på pallen. Snyggt jobbat kompis! :tummenupp

Varför funkis i helgen och inte med och gasade?

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
#11 skrev:
Du vet att elvor flyger fram :D

Karen körde ett tuffet race och jag blev mycket imponerad av hennes resultat.

/ Ola

Klart coolt att hon fanken inte släppte en millimeter plats åt dem som var på och högg samt att hon jagade fint på killen framför.

THE ONE AND ONLY
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
K7
B1 skrev:

Tack ;)
Då är nog jag mer förånad då jag alldrig har tävlat i RR eller fått tillfälle att köra R1a på Sviestad, men jobbigt och kul var det :tummenupp

/ Ola
Team Superbike

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Vilken pajasvurpa! Slarva med prylarna så att kedjan kuggar över in i esset, rätar upp, ut i gräset och trilla omkull som en snubblande sköldpadda!

Förbannat vilken kul klass Rookie1000 ser ut att bli i år. Får jag bara körningen att stämma så ska det bli resultat också! Målsättningen är ALLTID topp10 och det är inte förändrat pga hård konkurrens och pissig körning. Dock inser jag att det inte räcker med att hitta fjolårsnivån för att nå mitt mål utan komma längre.

Att det är två dominanter med såna marginaler är inte konstigt. De snabba rookiesarna från förra året är uppklassade som sig bör och det är ytterst få som kommer färska och presterar på den aktuella nivån. Precis som No1 sade så bör han klassa upp och likaså Lundberg om han har racerutin. De har ju visat superbike-nivå på körningen genom sin hysteriska snabbhet

Sen brukar premiären gå långsamt så vi får se vad vi övriga kan hitta på. Alldeles för många SH-pojkar var före mig i kval och rejs och det kan jag inte gå med på utan fajt.

Enda trösten var att Flummer18 bröt samma varv som jag trillade omkull, dvs vann jag den viktigasta Webes-utmaningen med ca 200 meter.....

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Chrille skrev:
Vilken pajasvurpa! Slarva med prylarna så att kedjan kuggar över in i esset, rätar upp, ut i gräset och trilla omkull som en snubblande sköldpadda!

Stod du på huvudet alltså? Segt, men du och hojen är ok iaf?

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
oFFkeFF skrev:
Stod du på huvudet alltså? Segt, men du och hojen är ok iaf?

Nja snarare så körde jag av banan, stannade ute i leran, slängde omkull hojen och kasta mig själv bredvid. Inget allvarligt men chefsmeken ska få stryk för den dåligt underhållna drivlinan vid något extra schizofrent ögonblick....

Två repor i tanken och lera här och där.....

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
I dagens DN står det att Olsson, Watz och SKöld vann sina respektiva klasser i DRAGRACING i Linköping. Någon som var där? :D

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Grattis!

Till No:11 för en mycket fin prestation, samt mycket bra kört av Karen, kul att se!!!

Trist för No:1 med hojen men du har ju i alla fall visat var skåpet skall stå, inget snack! Tackar återigen för all hjälp i depån, oskattbart!

Är själv (nästan) nöjd med mitt resultat men det blir sämre och sämre ju mer jag tänker på det! :)
Har en förmåga att i efterhand gå hemma och bli riktigt jävla förbannad på min "mes"-körning. Verkar även bli så i detta fall....
men, men, då pressar man sig bara lite mer nästa gång så det funkar nog för mig!!! :tummenupp

Skönt att man slipper käka gelehallon i alla fall! :D

Fan vad racing är roligt, hade glömt det totalt........

Vi möts igen på Falken pöjkar! :squid

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Nu kommer alla dåliga bortförklaringar att radas upp ;)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning