GSXR1100R
The older i get the faster i was
Väntar med spänning på nr 18 bortförklaringar, Chrilles har vi ju redan sett#11 skrev:Är det inte det som Webes handlar om
Väntar med spänning på nr 18 bortförklaringar, Chrilles har vi ju redan sett#11 skrev:Är det inte det som Webes handlar om
GSXR1100R skrev:Väntar med spänning på nr 18 bortförklaringar, Chrilles har vi ju redan sett
Jalle skrev:......
Chrille fejkade kedjeproblem när han blev trött och Nr:18 fejkade kokande motor när han blev trött. Synth.
....
ola skrev:
Blir intressant att köra igen på Falkenberg
Någon som vet om det är en snabb eller långsam bana?
.
/Ola
ola skrev:
Trist med motorras, för en del, men det är ju spelets regler. Trimmar man så ruggigt hårt att man kan wheela samtidigt som man håller jämt med en standard R1000 drygt halva rakan så får man nog räkna med att grejorna inte håller hur länge som helst.
Blir intressant att köra igen på Falkenberg
Någon som vet om det är en snabb eller långsam bana?
/Ola
#11 skrev:Då jag mer eller mindre hade black out före min första start så kommer jag inte ihåg så mycket, så jag hoppas att det finns lite bilder på racet ???
Eller kanske till och med en video sekvens ??
/ Ola
Zilversurfer skrev:Sveriges snabbaste bana .
Stort Grattis till #11, underbart att du "sopade" till din tid på Kval 2. Vi ses på Falken. Skall försöka göra större motstånd där.
Mvh//ZF
Åsa skrev:Jag röstade på dig som vinnare. Känns härligt att ha rätt ibland
Stort grattis till vinsten. Vi ses på Falken, jag kommer och hejar
Film kommer denna vecka#11 skrev:Då jag mer eller mindre hade black out före min första start så kommer jag inte ihåg så mycket, så jag hoppas att det finns lite bilder på racet ???
Eller kanske till och med en video sekvens ??
/ Ola
Jag tror att du fejkade felet pga du är gammal & tröttNo1 skrev:Har endast portat toppen Steg 1 samt ett hel system villket INTE är att trimma en motor "ruggigt hårt", men onekligen så går den och jag bra ihop...
Dock så låg felet låg endast i en trasig tändhatt/tändspole...
No1...
#11 skrev:Tack
Nu vann jag ju inte utan kom (bara) trea
Själv hade jag som mål att placera mig bland dom 8a första.
Har aldrig varit på Falkenberg, men jag har hört att det är en snabb bana så det ska bli kul
Hälsn. Ola
Originally posted by GSXR1100R
Jag tror att du fejkade felet pga du är gammal & trött
No1 skrev:Har endast portat toppen Steg 1 samt ett hel system villket INTE är att trimma en motor "ruggigt hårt", men onekligen så går den och jag bra ihop...
Dock så låg felet låg endast i en trasig tändhatt/tändspole...
No1...
ola skrev:Ruggigt hårt var väl att ta i lite.
Men det blir ganska bra med extra effekt, 10 hk för portningen och x hk för systemet.
/Ola
#11 skrev:Bara för att klargöra lite så är Ola och jag Ola (#11) INTE samma person.
Chrille skrev:Enkelt Ola är Ola men Nr11 är inte Ola. Fan vet om han inte heter Bengt...
#11 skrev:Nej, jag heter Ola med ett alias #11 vilket inte borde vara någon hemlighet vid det här laget
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|