Vem vinner PRO Superbike på Sturup?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
2905354 Utan Lodnert blir det svårt att få RR att fungera, han gör otroligt mycket för sporten.
Tyvärr är ju ofta det dåliga som får dom stora rubrikerna, medan det som är bra tas för givet...

Vad sägs om en hyllningstråd för Kenneth? För allt bra han gjort.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Tyvärr är ju ofta det dåliga som får dom stora rubrikerna, medan det som är bra tas för givet...

Vad sägs om en hyllningstråd för Kenneth? För allt bra han gjort.
Eller en tråd som ber honom att stanna kvar och fortsätta sitt jobb för Svensk Road Racing.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
2905477 Eller en tråd som ber honom att stanna kvar och fortsätta sitt jobb för Svensk Road Racing.
Ja faktiskt. Jag kan förstå att han tog kritiken hårt från Sturup-helgen. Allt måste gått fel. Men jag tycker ändå inte det är mer än ett misstag som inte ska få honom att avgå helt.
 

nr12

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Furulund
Hoj
honda rs
Ja faktiskt. Jag kan förstå att han tog kritiken hårt från Sturup-helgen. Allt måste gått fel. Men jag tycker ändå inte det är mer än ett misstag som inte ska få honom att avgå helt.

Det hela är så enkelt stannar inte lodnert kvar på sin post så kommer roadracing sverige förlora stort på detta då allt kommer att avstanna när det gäller utbildningar samt tekniskt kunnande
Det säger en hel del att vi förare får ta oss i kragen och börja gå lite utbildningar så vi inte bara kan hänga upp oss på en enda man samma sak kan ju ske om han blivit alvarligt sjuk.
Lodnert måste bli kvar där finns inga alternativ:tummenupp
 

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Skåne
Hoj
FireStorm
Ja faktiskt. Jag kan förstå att han tog kritiken hårt från Sturup-helgen. Allt måste gått fel. Men jag tycker ändå inte det är mer än ett misstag som inte ska få honom att avgå helt.
Kan inte detaljerna - men jag har svårt att se att EN person kan vara ansvarig för det inställda race:t i söndags.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Det hela är så enkelt stannar inte lodnert kvar på sin post så kommer roadracing sverige förlora stort på detta då allt kommer att avstanna när det gäller utbildningar samt tekniskt kunnande
Det säger en hel del att vi förare får ta oss i kragen och börja gå lite utbildningar så vi inte bara kan hänga upp oss på en enda man samma sak kan ju ske om han blivit alvarligt sjuk.
Lodnert måste bli kvar där finns inga alternativ:tummenupp
Det kan bli så pass illa att vissa tävlingar inte går att genomföra, Lodnert måste fortsätta inom sporten :tummenupp
 

sandstream

Guest
Men finns det ingen som vet om han slutat eller om det bara är rykten?
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top