Jag kollade dessutom efteråt vad det var för reklam på min lokala ICA, det var ingen reklam, det stod bara "Nästa kund" på pinnarna...
Jag ska nog döpa om firman till "Nästa kund"
Tänk så jävla mycket värdefull gratisreklam du skulle få, dessutom är det ju ett lysande företagsnamn, alla kunder vet ju att du inte är inriktade på dom utan på nästa...
Jag brukar ha en zigenarkjol på mig när jag går och handlar och så hänger jag varorna i pinnen. Blir billigt och jag behöver inte stå i kö, plus att "strecheffekten" ska vara gynnsam enligt väl spridd mailspam.
Jag brukar ha en zigenarkjol på mig när jag går och handlar och så hänger jag varorna i pinnen. Blir billigt och jag behöver inte stå i kö, plus att "strecheffekten" ska vara gynnsam enligt väl spridd mailspam.
När framförvarande inte lägger ut pinnen....hur många brukar lägga pinnen på plats med kraft, lite dunk & en liten suck?
Det har jag tagit för vana, en gång slank det ut ett litet "är den tung?"
Jag ska nog döpa om firman till "Nästa kund"
Självklart ska den som mulat upp sitt jävla berg med varor trots att de via lappar i kassorna ber om att inte bygga varuberg lägga dit pinnjäveln.
Fast ett berg under 2000 meter finns kanske inte förvisso och då bör de kanske ändra formuleringen till kulle.
När framförvarande inte lägger ut pinnen....hur många brukar lägga pinnen på plats med kraft, lite dunk & en liten suck?
Det har jag tagit för vana, en gång slank det ut ett litet "är den tung?"
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |