...arg på de människor som inte förstår poängen i allt och tycker att han får skylla sig själv.
Du får gärna utveckla detta.
...arg på de människor som inte förstår poängen i allt och tycker att han får skylla sig själv.
ingen vet vad christopher tänkte ingen vet hur rätt han var.
Jag ber bara er lägg ner! Hjärtlösa människor, ha lite medkänsla förfan! Jag hoppas att ni inser det. Så äckliga människor utan medkänsla, ingen vet vad christopher tänkte ingen vet hur rätt han var. Ni som inte kände honom ska inte uttala er. Tidningar och media beskriver ALLT helt fel. Så ni som inte var med under polisjakten ni kan bara hålla käft! Jag var redan snäll när jag skrev mitt första inlägg men lika förbannat ska ni fortsätta, hur tänker ni? fyfan för er må ni brinna i helvetet
Det är inte vi som gått ut i media och lagt all skuld på polisen så lägg ner själv. Jag tycker du skall vara med nära o köra och försöka bearbeta er sorg istället för att spy galla på ett forum. Hur har du tid och ork för det? Hade jag förlorat den jag älskade mest skulle all min tid gå åt för att sörja och jag skulle knappast bry mig om vad som sägs på ett hojforum.Jag ber bara er lägg ner! Hjärtlösa människor, ha lite medkänsla förfan! Jag hoppas att ni inser det. Så äckliga människor utan medkänsla, ingen vet vad christopher tänkte ingen vet hur rätt han var. Ni som inte kände honom ska inte uttala er. Tidningar och media beskriver ALLT helt fel. Så ni som inte var med under polisjakten ni kan bara hålla käft! Jag var redan snäll när jag skrev mitt första inlägg men lika förbannat ska ni fortsätta, hur tänker ni? fyfan för er må ni brinna i helvetet
Det jag ville komma till är att en diskussion över nätet med henne leder ingenvart. Och ha med i tankebilden att det är ett barn.
Jag har redan skrivit här på sporthoj, jag tycker dethär är himla tragiskt att förlora den man älskar mest. Jag har inget att kommentera mer än att alla VET att det var polisen. Så sluta ha dessa diskussioner här. Det räcker med att det finns idioter som snackar en massa skit på andra forum. Det som har hänt är helt ofattbart.
Smärtan går inte att sätta ord på. Jag är så jävla ledsen samtidigt som jag är så jävla arg. Arg på de personer som antytt att de agerat korrekt när de jagat honom i över 45 minuter... arg på de människor som inte förstår poängen i allt och tycker att han får skylla sig själv. Arg på de hjärtlösa poliser som håller ställning till något de har orsakat som "korrekt agerande".
Jag hoppas verkligen ni kan acceptera dethär och respektera att han är död nu, så snälla jag ber er utav hela mitt hjärta sluta skriva en massa dumma grejer., det leder inget vart.
Med massa kärlek från mig som mirakulöst överlevde.
Jag ber bara er lägg ner! Hjärtlösa människor, ha lite medkänsla förfan! Jag hoppas att ni inser det. Så äckliga människor utan medkänsla, ingen vet vad christopher tänkte ingen vet hur rätt han var. Ni som inte kände honom ska inte uttala er. Tidningar och media beskriver ALLT helt fel. Så ni som inte var med under polisjakten ni kan bara hålla käft! Jag var redan snäll när jag skrev mitt första inlägg men lika förbannat ska ni fortsätta, hur tänker ni? fyfan för er må ni brinna i helvetet
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|