SilentPlanet
Hatar Gubbar Med Hatt
Honda cbr 900rr
ja nu har man börjat riva i skiten, tog ca 1timme att komma ner till ventilerna
fy fan vad trångt allt ska vara men nu till min fråga
hur hårt spänd ska kamkedjan vara? kände lite på den mellan dreven uppifrån
& den va svin spänd, inget häng alls om man säger så annas såg allt nytt ut
fråga 2 lyder så här
hur ska jag kunna vrida på motorn? dra i däcket med växel i jo visst om man är stålmannen kanske
läste i manualen att man ska vrida på en mutter på höger sida hylsa 17
men den rubbar man inte kan jag säga så vad, hur gör man?
Anledningen till allt mec är att jag har oljud vid bottendrag som kan vara allt från
förgasare, ventiler, kamkedja, m.m försöker ta reda på vad som är fel,
märkte 0chså att tändstiften satt väldigt löst, inte så man kan ta med hand men nästan, tittade på tändstiften & kan inte se något lekage, kan det har läkt ändå? olja på gängorna va det dock eller klet ja något va de
ja nu har man börjat riva i skiten, tog ca 1timme att komma ner till ventilerna
fy fan vad trångt allt ska vara men nu till min fråga
hur hårt spänd ska kamkedjan vara? kände lite på den mellan dreven uppifrån
& den va svin spänd, inget häng alls om man säger så annas såg allt nytt ut
fråga 2 lyder så här
hur ska jag kunna vrida på motorn? dra i däcket med växel i jo visst om man är stålmannen kanske
läste i manualen att man ska vrida på en mutter på höger sida hylsa 17
men den rubbar man inte kan jag säga så vad, hur gör man?
Anledningen till allt mec är att jag har oljud vid bottendrag som kan vara allt från
förgasare, ventiler, kamkedja, m.m försöker ta reda på vad som är fel,
märkte 0chså att tändstiften satt väldigt löst, inte så man kan ta med hand men nästan, tittade på tändstiften & kan inte se något lekage, kan det har läkt ändå? olja på gängorna va det dock eller klet ja något va de
Last edited: