Vetlanda

hellla

För nollvisionen i tiden!
Gick med
29 Apr 2005
Hoj
KX250F -06, RM-Z250 -08
J"Sigge"S skrev:
Tjena,
Ja nu är hojen hemma hos pappa :tummenupp men jag har inte fått alla prylar till den ännu men det är beställt och på väg.
Så du har bytt glidan nu? Sa ju att det är inget att ha man blir stollet på dom :huvet
Vore skoj om vi var ett gäng som körde lite nån gång, men tid och plats måste bestämmas sen är det bara ut och ge!!!!

Gött! :tummenupp

Jo jag vet inte riktigt vad jag tänkte på när jag köpte den, men nu har jag betydligt roligare iaf. :)

Söndagen ser ut att bli fin, så länge det inte regnar så är det ok för mig. Vi kan ju avvakta och se.

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Imorgon?????

Någon några som är sugna att dra till sommen för att titta på lite motard??? För att senare fortsätta ge lite... Om vädret tillåter????

///Micke

Agemoz

Ny medlem
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
GSX-R 750
Ut o GE???

Ja o en lu till ska ut o "GE" imorgon tisdag efter jobbet. Om ni vill (eller kan) hänga på så får ni gärna göra det (ett försök). :D
Vi kommer att passera sakta som fan förbi Hasses gatukök kl 17.00 där kan ni joina oss om ni vill.. :blah

Ha de så länge :hihi

RSV_Ante

Fort är kul...
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Varadero -99, Tengai -91, Pegaso -05
Agemoz skrev:
Ja o en lu till ska ut o "GE" imorgon tisdag efter jobbet. Om ni vill (eller kan) hänga på så får ni gärna göra det (ett försök). :D
Vi kommer att passera sakta som fan förbi Hasses gatukök kl 17.00 där kan ni joina oss om ni vill.. :blah

Om vädret tillåter kan jag nog komam å bjuda upp till dans.. hur många brukar ni vara å hur lång tur räknar ni med? har ju åtta mil bara till Hasses...

Prognosen enligt SMHI ser ju bra ut.. men de har ju haft fel förr :rolleyes:

Last edited:

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
åktur!!!

är det några som ställer på att dra en runda någon helg framöver?? vore kul om man blev ett riktigt gäng .....

Tåbbä

Meblem
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Såld
Ps. Bankörning på Scandinavian Raceway i Anderstorp nu till helgen!! :tummenupp
Ta chansen att köra runt skandinaviens enda riktiga racingbana...nästa år kan det vara försent :(
se nedan..

Nr:18 skrev:
HET i samarbete med scacomp arrangerar banåka på anderstorpsbanan den 28-29/5! Körningen startar 09.00 och vi kör till 17.00. Hjälp med fjädring och spårval ordnas på begäran. Se www.scacomp.se för mer info

A-star

A-star
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
Nada...just nu.
:tummenupp Men denna helg som kommer är jag inte hemma.....men det kommer ju mer helger :banana
yzfjohan skrev:
är det några som ställer på att dra en runda någon helg framöver?? vore kul om man blev ett riktigt gäng .....

Berra_83

Per
Gick med
12 May 2005
Hoj
ett par r6:0r
Åktur!? 25/5 från torget

Finns det intresse av att åka en liten tur imorronkväll?? Att då terrorisera :kocko några slingriga snabba väger i utkanterna av den sagoby??1900 är mitt förslag! Cs imorn?? //Berra :arsele

RirkarD

Vem? jag?
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Honda crf 250X -06
Agemoz skrev:

jag hänger nog på nästa gång inte för att jag hänger med i erat tempo, blåser ju av i 180+

Fredrik GSX

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
1997 Suzuki TL1000S(såld)1983 Moto Martin GSXR1100W(såld)1979 Suzuki GS1000E(såld) 2005 Suzuki Bandit 1200 (kvar)
Åttiettan skrev:
jag hänger nog på nästa gång inte för att jag hänger med i erat tempo, blåser ju av i 180+

Då kan vi rejsa... :whip

Agemoz

Ny medlem
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
GSX-R 750
RSV_Ante skrev:
kul å köra med er idag grabbar!

De va skoj att köra igår.. :D De måste vi göra om o va ännu fler nästa gång. Han Mike hade ju några polare till, de måste hänga med oxå tycker ja..

RirkarD

Vem? jag?
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Honda crf 250X -06
Agemoz skrev:
De va skoj att köra igår.. :D De måste vi göra om o va ännu fler nästa gång. Han Mike hade ju några polare till, de måste hänga med oxå tycker ja..

jag kan få med 3 st till nästa gång, två av dom kör gsx r 750 oxå från vrigstad
kan bli ett vasst gäng!! :yoparty

RSV_Ante

Fort är kul...
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Varadero -99, Tengai -91, Pegaso -05
A-torp i helgen

Om ni planerar en tripp till A-torp så är jag sugen på att haka på.. kanske vill ni ta en kaffe på vägen...

Har inte för avsikt att köra.. bara känna på atmosfören...

Last edited:

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Körning Lördag....

Några som är sugna imorgon runt 1 tiden??????

Vi rullar förbi "mc" donkan då.... Får se om det står några där då??? :rolleyes:

///Micke

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Nytt försök!!! Nästa söndag...

Nästa söndag.... Är det dax för uråsa flygfält... Alla som är intresserade kan ju ställa sig vid "MC" Donalds vid 10 tiden nästa söndag......
Detta förutsätter ju att vädret är reko.......

/////////Micke

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Mr_Mike skrev:
Nästa söndag.... Är det dax för uråsa flygfält... Alla som är intresserade kan ju ställa sig vid "MC" Donalds vid 10 tiden nästa söndag......

/////////Micke

Vad är de där?

Mer än ett flygfält...

RirkarD

Vem? jag?
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Honda crf 250X -06
Mr_Mike skrev:

/////////Micke

jag hörde att det skulle vara idag, menar du race med motorcyklar?
kan ju va så att han jag pratade med har blandat ihop dagarna

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...