Funderar på att åka förbi hultsfred på torsdag kväll, går ju krokiga vägar mellan ädelfors-pauliström via ökna, sen vidar emot hultsfred. Hänger förstås på vädret men det ser ju lovande ut. Nån som är sugen? kan ju se framåt onsdag
Slappa skrev:Ska ni ta hojarna ner hit eller ?
Nyfiken
Det är ju student här då
Agemoz skrev:Ja, självklart så hade vi hoj dit. De va fint väder hela vägen dit o en stund när vi var där.
Men hem va de fan inget roligt väder. Kul alla studenter måste haft. Satt o käkade på en pizzeria när de började regna som helvete, de va som en jävla fors över hela vägen i stan, nästan 1 dm djup tror jag. De va ju jävligt kul o åka hem när de regna så mycket att 50km/h var de fortatste man kunde köra om man ville se nåt.. Fast ca 1 mil utanför Västervik va de fint igen. Men då va man ju redan blöt in till benmärgen
aci skrev:Vem är det som har en MV Agusta i stan, brukar vara parkerad vid försäkringskassan?
Mio skrev:Verkar lite dött här ?? Har alla emigrerat ??
Agemoz skrev:Folk e nog på semester så de kan nog inte sitta på jobbet o surfa för tillfället
Grrrooov skrev:Någon människa borde väl hålla sig vaken. Eller är allt folk på öland? Sporthoj folket borde kunna ha någon wapsida och knata in där på mobilen. Perfekt om man är på semester med bågen och vill åka en tur med någon.
Bara att knappa in en stad och samåkning sen har man ett gäng att åka med.
aci skrev:Har nu en Sv650S-03 i garaget =)
Så nu kan jag hänga med och köra lite.
Grrrooov skrev:Vad blev det för färg på den rackaren?
Det var ju roligt, då får vi hoppas att du använder den flitigtaci skrev:Har nu en Sv650S-03 i garaget =)
Så nu kan jag hänga med och köra lite.
aci skrev:Kommer åka från torget ca 14:00 idag, kom förbi om ni vill med och åka lite
Åttiettan skrev:Synd att man missade det, såg er vid Donken innan, vi satt o åt på vägkrogen.
Men följer gärna med nästa gång, men börjar ju tyvärr jobba på måndag så det får bli helg eller kvällsåkning.
aci skrev:Det blir körning kl 13:00 samling torget på Lördag, lång tur med roliga vägar som ni garanterat inte åkt alla av.
Häng på!
Regnar det, skiter jag i det och dricker öl.
Åttiettan skrev:Vad är en "lång" tur i mil ungefär?
aci skrev:beror lite på vad alla känner för men ~30mil, tank/matstopp halvägs.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|