Vetlanda

Rumpel

Medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Honda AT -97
Hallo!
Nån som är vaken härinne, kanske sugen på å hänga med ner till Öhr på Onsdag?

Grrrooov

Medlem
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
GSX-R 1000 -06
Hallo!
Nån som är vaken härinne, kanske sugen på å hänga med ner till Öhr på Onsdag?

Kanske, ska byta packboxar i framgaffeln på en polares hoj imorgon. Måste bara veta hur mycket olja det ska vara i, han har inte letat fram det själv den latmasken. Honda VF750 -82.

Rumpel

Medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Honda AT -97
jadu, det undrar jag med ;)
Nejdå, det är så att jag jobbar i Eksjö och har så gjort senaste året, tog hojjen upp från Vmo förra helgen. Har försökt få med nån från eksjö men alla är döda i den tråden, inte ett liv. Så jag hoppas väl att nån här kan hänga på! Jag tänker iallfall åka imon,
Om nån är sugen så hör av er!
Runt 5, halv sex snåret blir de nog.
0730389444

RSV_Ante

Fort är kul...
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Varadero -99, Tengai -91, Pegaso -05
jadu, det undrar jag med ;)
Nejdå, det är så att jag jobbar i Eksjö och har så gjort senaste året, tog hojjen upp från Vmo förra helgen. Har försökt få med nån från eksjö men alla är döda i den tråden, inte ett liv. Så jag hoppas väl att nån här kan hänga på! Jag tänker iallfall åka imon,
Om nån är sugen så hör av er!
Runt 5, halv sex snåret blir de nog.
0730389444

jobbar för mkt för tillfället.. hoppas det lugnar ner sej om nån vecka.. sen kan det bli köra....

RSV_Ante

Fort är kul...
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
helgen

Hoj!

Hoppas på lite kvalitativ hojtid i helgen. Någon som har planer???

Grrrooov

Medlem
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
GSX-R 1000 -06
Hoj!

Hoppas på lite kvalitativ hojtid i helgen. Någon som har planer???

Tog ur min motor igår för att byta kamkedja i den sen jobbar jag natt i helgen så det blir nog inget åka. Kanske en sväng till pauliström och flyga rc helikopter på lördag istället.

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
Hejsan Svejsan..!
tänkte bara tipsa er Vetlanda-bor om våra fikakvällar vi har i knuttestugan varje torsdag mellan 18-21...
så om ni har vägarna förbi eller bara vill ta en fikarunda är ni välkomna att svänga in.
Knuttestugan ligger i norrhult och om ni kommer från vetlanda svänger ni vänster mot skeda vid sista infarten till norrhult.
:tummenupp

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
Några som tänker köra nåt imorrn?

Jocke_K

Goddag
Gick med
12 May 2007
Hoj
SV650s Cbr600rr
Nästa vecka har jag semester fyra veckor framöver. Då tänkte jag att det får bli lite hojåkning! Så om det är fler från trakten som känner sig sugna att åka lite dagsturer med hoj så kan ni ju höra av er här. Kul om man kunde dra ihop ett gäng o åka lite. Om det fortfarande finns några som åker hoj i vetlanda med omnejd....

Grrrooov

Medlem
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
GSX-R 1000 -06
Nästa vecka har jag semester fyra veckor framöver. Då tänkte jag att det får bli lite hojåkning! Så om det är fler från trakten som känner sig sugna att åka lite dagsturer med hoj så kan ni ju höra av er här. Kul om man kunde dra ihop ett gäng o åka lite. Om det fortfarande finns några som åker hoj i vetlanda med omnejd....

Jag kör, ibland i alla fall. Fick ett bytesförslag mot en vit r1 -99 nu, skulle ju matcha stället och åka lite posör med i alla fall.

RSV_Ante

Fort är kul...
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Hoj e bra.. jag vill med vara med....

Är det nån här som har nån som helst aning om nått som har med båtmotorer att göra? Saken är den att jag ska byta packbox vid proppellern samt impeller..

/A

Jocke_K

Goddag
Gick med
12 May 2007
Hoj
SV650s Cbr600rr
Vad tror ni om mig på en posör retta igen? Eller ska man fortsätta med husa? Får ju någon slant emellan men det har vi inte diskuterat än i och för sig. Hojen det handlar om är denna: http://www.blocket.se/vi/16978593.htm

Jag som trodde att du trött på gamla r1:eek:r :va Det blev ju inte så mycket åkt på den förra.... Är det inte lite dyrt o ha en sån ståendes i garaget...:tungan

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024