Vi bygger ny bana

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
Supermoto skrev:
Om det är kravet så looovar jag att PERSONLIGEN rista ditt namn i en sten och lägga vid infarten :) :D

Annars kan du köpa ett sponsorpaket så får du ditt namn på en finfin aluskylt vid infarten :tummenupp
Då får du även lite andra godisgrejer beroende på storleken på sponsorpaketet ;)

Student och har TVÅ hojjar och måste ändå fundera på att köpa lott :va
Här ligger en hund och sover på parketten :hihi
Vad kostar ett sponsorpaket? :rolleyes:

Skämt åsido. En lott räcker. Antalet hojar säger väl dessutom ingeting om ens ekonomi?

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
DreeTman skrev:
Perfa!

Inga lotter hemma just nu men ska hämta fler imorron, söndag. PMar dig söndag kväll eller tidigt nästa vecka.

Goodstuff skrev:
Låter som en bra deal! :näsblod
Visst gör det *gnider-händerna-och-flinar-smiley*

Bodoe skrev:
Vad kostar ett sponsorpaket? :rolleyes:

Skämt åsido. En lott räcker. Antalet hojar säger väl dessutom ingeting om ens ekonomi?
Pm skickat.
Näe, det har du rätt i. Det säger bara nåt om hur många hojjar man har, hehe.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Nu har jag skickat iväg en bunt lotter :)

Drar på semester ett litet tag så det kommer vara tyst från mig men fortsätt beställa lotter så tar jag hand om det så fort jag kommer hem.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Passa på att köpa lotter nu, det är bara lite drygt en vecka kvar till dragningen...

Kan meddela för er som är intresserade att imorron och på tisdag kommer asfalten att läggas. Sen ska skiten bara betalas för oxå.

Socrates

Guest
När presenteras lottonummret här på sporthoj? Bara 2 dagar kvar...lite nyfiken...kommer sitta som en hök framför datorn eftersom man inte kan se dragningen live...eller kommer ni sättta upp en webcam kanske? :tungan

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Vi har en vinnare!!!

Hej alla tappra som så oroligt väntar på besked.
Vinnare blev lott nr 465, en lycklig Oskar Lindberg hemmahörande i Örebro.

Men i ett sånt här lotteri är ALLA vinnare. Utan Er alla hade vi inte haft en sån fin bana som vi har idag. Den ENDA i sitt slag dessutom! Premiärträning blir nu på lördag kl 9-13.
Tusen tack ALLA för ert fina stöd.
//sm

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll