Fast hur gör du när du är ny i en grupp ute i det verkliga livet? Försöker du känna av stämningen eller tar du nåns parti direkt och beställer en hitman för att oskadliggöra "motståndaren"?
Lite svårt att känna av stämningen när ingen upplyser en om att det är "internskämt". Irl går det att fråga. Visst, det går att skicka PM, t ex till moderatorn men ska det behövas?
Jag kan mycket väl föreställa mig valmers belåtna skrockande när han fått till nåt nedvärderande om "skägget" eller mopeder generellt.
Precis som jag brukar fnissa förtjust när jag får skjuta nåt plåtluder i sank här på forumet. Det är ett internetforum, inte liv och död. Ett elakt inlägg betyder inte att jag hatar människan personligen eller ens vet ett skit om vem de egentligen är i verkliga livet.
Just därför är det desto viktigare att inte vara elak på nätet
Det som skrivs här är inte den allenarådande sanningen, de som skriver här har för det mesta lika lite på fötterna som vem som helst med vissa klart lysande undantag. Är man intresserad av MotoGP och varför saker och ting händer eller inte händer finns det massor av hyfsat neutrala informationskällor både på internet och i tryckt form.
Gahhhhh, du skulle se min favoritlista under Motor och listan från Eurosport
Jag för min del roas av det förutsägbara tjattret från The Flab Four.
(Läste ni det där, mammagrisar? Jag kallade er
TJOCKA! Oj oj. Nu får jag sova med ett öga öppet.)
Du är lättroad