Vi som är 30+ hojar oxå

stealax

Road rage
Gick med
31 Jan 2008
Hoj
MT-01 KTM 250r freeride -14
Sparkar igång "gubbtråden", få se om det finns några gubbs kvar på SH?
Är själv 40+, men lyckas ändå klämma ut närmare 1000 mil/år, trots ungar, villa o kärring. Skönt med "egentid".

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
31bast Villa, Volvo, vovve!?! Nä, Bostadsrätt, Passat, katt och ZX10R åkt hoj sen jag var 17 haft kort i 5 år:va

diver6

Lite äldre, lite klokare.. hoppas jag ;)
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Ducati Diavel -11 Yamaha XJR 1300 -02 KTM 400 EXC -07 Honda CB 125 K3 -70
1972 tog jag mitt mckort på FMCK i Malmö... många mil sedan dess.

Monica

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2006
Hoj
Kawa Z750s, MT-01 och Suzuki GSX1400
Sparkar igång "gubbtråden", få se om det finns några gubbs kvar på SH?
Är själv 40+, men lyckas ändå klämma ut närmare 1000 mil/år, trots ungar, villa o kärring. Skönt med "egentid".

gubbtråd :mad: ........äsch......jag e ändå värst :yoparty

kärring - 49 år - hojkort 3 månader - sen dess kört närmare 800 mil - så gubbar.....kom igen när ni blir "mogna" :D :D

maveric

hojfreak
Gick med
19 Jul 2007
Hoj
suzuki gsx 1400 (1550)k7, Apollo z11 -56. FD hojar GSX 1400 K5, honda xl500r, Monark monarped -56 Suzuki XN85 Turbo -83 Honda CB400n -83 Suxuki GT125 -74
40+ kört hoj sen -84 utom ett litet uppehåll på ett par år när kidsen vart små. Sen fullrulle o nu övningskör dom så återväxten är tryggad:tummenupp
Kommer nog att köra så länge de går alt. skaffa trike om det krisar med balansen o man måste ha med rollatorn:hihi .

stealax

Road rage
Gick med
31 Jan 2008
Hoj
MT-01 KTM 250r freeride -14
Last edited:

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
42 och 3 hojar..plus en blå konservburk med 320 trimmade hästar ...ingen Volvo i sikte, men väl en kamphund...

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Ja det är väl inte riktigt dax än för mig (april) men min säsong tog slut med ett motorras så jag kan lika bra skriva in mig då jag passerat strecket vid nästa körning...

Blir banhoj nästa säsong då tillökning står på schemat och tanten fick lätt härdsmälta vid prat om gatåka...

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Ja det är väl inte riktigt dax än för mig (april) men min säsong tog slut med ett motorras så jag kan lika bra skriva in mig då jag passerat strecket vid nästa körning...

Blir banhoj nästa säsong då tillökning står på schemat och tanten fick lätt härdsmälta vid prat om gatåka...

Skönt att ha det där bakom sig...dvs både tillökningen och tanten :tungan . Nu kan man köra vart man vill och flickvännen är inte mycket äldre än den whiskey man dricker *s*..Tänk vad man hinner på 10 år !

pbas

Gammal men stel...
Gick med
17 May 2007
Hoj
RSV4 F, Tuono 08
Fan vad skönt jag trodde jag hade sporthojs äldsta körkort :) Valparna har åldersnoja tror jag....
Haha, samma tanke drabbade mig men eftersom jag fick vänta till -76 med att ta lappen så är jag alltså mycket yngre:D.
Fyllde (riktig) gubbe häromdagen så nu kan man teckna extra billig senior-försäkring på BS&MC.
Ska tjacka slicks för pengarna som blir över...:yoparty

Last edited:

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Skönt att ha det där bakom sig...dvs både tillökningen och tanten :tungan . Nu kan man köra vart man vill och flickvännen är inte mycket äldre än den whiskey man dricker *s*..Tänk vad man hinner på 10 år !

Jag får väl hoppas på en liknande utveckling men tror jag behåller tanten!

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Nyligen fyllda 34, fru och kåk, inga kids (hon vill inte ha :D ), 2 bilar, betat av ca 700 mil den här säsongen som jag tänkte avsluta med en knall på söndagens SMC-körning på Gelleråsen.:tummenupp

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!