Vi som är 30+ hojar oxå

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Maverick_ou812 skrev:
Man skulle behöva en aktiv festkommitté med representanter från hela Sverige för att fixa o trixa med en sån träff. Kan redan se några självskrivna kandidater på dessa poster. Frågan är bara, vill dom....

*host* O vem skulle det vara då?? *host*

:fyllisar
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
carleson skrev:
Det var ju en otrolig respons i denna tråd, inte trodde jag väl att vi var så många... :))) Fantastiskt kul !!! Tack sa ni ha allihop !

Visst vore det kul att ses, har bara 8 mil t Jönköping och lite till t V-vik så...
Hur ser det ut med lokalkännedomen "over there" då? Jag har en plan..... :yoparty
 

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
"Vätterbygdens MC-klubb driver en enstjärnig campingplats vid klubbstugan i Domsand, Bankeryd"

Ligger två mil norr om Jönköping. Kom på att de kör någon Tändsticksträff. Vet inte om de är kromnissar dock :hihi
 

HbgQ

Guest
Maverick_ou812 skrev:
Men Bonnie för faaaaan... du ska väl inte dit på shoppingrunda så varför bry sig om A6?! Annars har dom "tyvärr" lite rätt. Jönköping liger rätt så mycket mitt i allt (om vi räknar in dom bebodda delarna av Sverige då alltså :D )

Man skulle behöva en aktiv festkommitté med representanter från hela Sverige för att fixa o trixa med en sån träff. Kan redan se några självskrivna kandidater på dessa poster. Frågan är bara, vill dom....

Hm .... har du inte hört att ju längre norrut man kommer ju trevligare är personerna???
( Tar tillbaka det om hur snygg och duktig du är)
 

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Kapellgärdet
Hoj
1000cc chokladbit från 2001
carleson skrev:
Det var ju en otrolig respons i denna tråd, inte trodde jag väl att vi var så många... :)))
Tja, medelåldern på knuttarna i detta landet ligger runt 50. Det är bara rimligt att de som är "här" har en liknande fördelning även om de riktiga sporthojarna bara är ca 10% av totala beståndet.

:)
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Bonnie skrev:
"Vätterbygdens MC-klubb driver en enstjärnig campingplats vid klubbstugan i Domsand, Bankeryd"

Ligger två mil norr om Jönköping. Kom på att de kör någon Tändsticksträff. Vet inte om de är kromnissar dock :hihi
Klappat o klart alltså. Vi drar dit!
Exakt rätt i tid o allt! Kanon!

http://web.telia.com/~u36702943/SvTraffen.html

Edit: Man kanske kan be dom om en SH sektion? :va
 
Last edited:

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Kapellgärdet
Hoj
1000cc chokladbit från 2001
Bonnie skrev:
Kom på att de kör någon Tändsticksträff. Vet inte om de är kromnissar dock :hihi
Tändsticksträffen är en ordinär klubbträff och alltså inte nån utpräglad kromträff. Ska man åka dit behöver man nog inte anstänga sig för att få ihop 30+are. Det är de flesta redan.... :hihi

Sägs att den är bra, hur många här har varit på klubbträffar?

Edit: Seg som vanligt, det var redan bestämt :lol
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
HbgQ skrev:
Hm .... har du inte hört att ju längre norrut man kommer ju trevligare är personerna???
( Tar tillbaka det om hur snygg och duktig du är)
Klart jag vet det! :tummenupp

Jåke skrev:
Tändsticksträffen är en ordinär klubbträff och alltså inte nån utpräglad kromträff. Ska man åka dit behöver man nog inte anstänga sig för att få ihop 30+are. Det är de flesta redan.... :hihi

Sägs att den är bra, hur många här har varit på klubbträffar?
Nä det tror inte jag heller men tänk vilket intryck vi kunde göra genom att dra ihop 50 st sporthoj.com 30+ och parta till det där! :banana
 

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Maverick_ou812 skrev:
Klappat o klart alltså. Vi drar dit!
Exakt rätt i tid o allt! Kanon!

http://web.telia.com/~u36702943/SvTraffen.html

Edit: Man kanske kan be dom om en SH sektion? :va

Jävligt skönt om någon annan fixar allt det praktiska så vi kan göra det som är kul :fyllisar

En SH sektion sedan är det klart! :tummenupp

Jåke skrev:
Sägs att den är bra, hur många här har varit på klubbträffar?

2xVästervik och 1xHighChapparalllll :rolleyes:

Mer som avkopplande semester, men omöjligt att sova för alla HD som varvade hela natten (gubbvarning på mig) :hihi
 

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Kapellgärdet
Hoj
1000cc chokladbit från 2001
Maverick_ou812 skrev:
Nä det tror inte jag heller men tänk vilket intryck vi kunde göra genom att dra ihop 50 st sporthoj.com 30+ och parta till det där! :banana
Vi skulle klå Jägermeister MC som har rekord i att göra intryck för tillfället :fyllisar

Bonnie skrev:
J2xVästervik och 1xHighChapparalllll :rolleyes:

Mer som avkopplande semester, men omöjligt att sova för alla HD som varvade hela natten (gubbvarning på mig) :hihi
Det där är inga klubbträffar. Mer än att det är klubbar som träffas naturligtvis :rolleyes:

Jag menar av klubb arrangerad träff där man tältar på gräsmatta eller grusplan i anslutning till en klubbkåk och äter vidbränd pytt innan man slocknar med näsan i klorofyllen :död

Typ Tändsticksträffen...
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Jåke skrev:
Vi skulle klå Jägermeister MC som har rekord i att göra intryck för tillfället :fyllisar
Det skulle vara en baggis!!! Och riktigt kul också tror jag. Om man skulle ta o lägga upp en intresseförfrågan i Träffar/Samåkning.... hmmmmmm....

Förträff någonstans i närheten ditt alla från SH kommer och sen gemensamt "intåg" på bara plastraketer. Skulle vatt nåt det! :2cool

Bonnie skrev:
Gör det du, min nät har problem med Telia så jag ser inte deras hemsida :va
:FU
Enkelt du gjorde det för dig nu va?
 

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Jåke skrev:
Det där är inga klubbträffar. Mer än att det är klubbar som träffas naturligtvis :rolleyes:
Typ Tändsticksträffen...

Jaha, nu fattar jag, då är svaret nej :fyllisar
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
JKay skrev:
Klart det ska vara en 30+ träff...för 30+ förare...sen den som sitter på bönpallen inte är det....kan kvitta. :hihi

Har bara följt denna tråd på avstånd men nu kan jag inte hålla mig längre. Ja, I´m on åff kårs. En träff för de som är 30+ och som kör 30+ på vägarna. Lilla Jerusalem ligger ju bra till för dem flesta :Bugar ;-)
 

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Maverick_ou812 skrev:
Enkelt du gjorde det för dig nu va?


Jag fick plötsligt ett anfall av lathet.... klipper ihop SH pubens filmvisning och kände mig "upptagen" :hihi

Fast det stämmer med Telia, ok jag kan koppla en VPN via jobbet och kolla förstås :rolleyes:

Fast du är så himla duktig på att fixa med mat, där är jag lite "dålig" :lol

1) Hamburgare med Kentuckysås och Hjosik
 

69:an

Avskaffa SJ!
Gick med
24 Feb 2004
Ort
Halland
Hoj
en liter Honda
Jåke skrev:
Sägs att den är bra, hur många här har varit på klubbträffar?
Har haft kul där, liksom på exempelvis Höglandsträffen och Knalleträffen... och en handfull andra återkommande klubbträffar/-fester. :tummenupp
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top